סדרת חטיפי האורז לתינוקות ולפעוטות בטעם חדש: 'בייבי ביס בטעם תפוח'

 

אמא, מה אפשר לאכול? בייבי ביס חדש בטעם תפוח – בריא וטעים

חטיף אורז אפוי המותאם לשלבי התפתחות ותזונת תינוקות ופעוטות בטעם תפוח *ללא גלוטן*דל קלוריות*ללא חומרים משמרים*

 

אמא, מה אפשר לאכול? בייבי ביס חדש בטעם תפוח – בריא וטעים

כנראה שבני בן השנה לא ישאל אותי את השאלה הזו.

זאת אומרת הוא התחיל לדבר: "אמא", "אבא" ועוד כמה מילים אבל אני מבטיחה לכן שכאשר הוא רעב הוא יודע לומר את שלו ולעמוד על שלו.

 

"בייבי ביס", הינו חטיף אורז אפוי המותאם לתינוקות ופעוטות מגיל שישה חודשים ומעלה.  זהו בדיוק הגיל בו לפי משרד הבריאות ניתן להתחיל טעימות. החטיף המותאם לשלבי ההתפתחות של התינוק, בעל צורה הנוחה לאחיזת התינוק, מרקם נימוח ונמס בפה בטעמים אהובים המותאמים לתינוקות ופעוטות.

 

חטיפי 'בייבי ביס' אידיאליים לטיפוח הרגלי אכילה נבונה כמו כן, החטיף יכול לשמש כפתרון מצוין לנשנוש קל בין ארוחות, בבית או בחוץ (קל ונוח לנשיאה בתיק).

 

בייבי ביס מגיע במגון טעמים: גזר, טבעי, ירקות ובננה, וארוז באריזות זוגיות לשמירת הטריות, ועכשיו גם בטעם חדש: תפוח.

 

כאמא שנותנת לבנה לאכול, אין דבר שהוא אוכל מבלי שטעמתי ואכלתי בעצמי. מבטיחה לכן זה טעים. החטיף נמס בפה.

 

בייבי ביס עשוי אורז, ללא גלוטן, דל בשומן ואינו מכיל חומרים משמרים. כמו כן, החטיף ללא כולסטרול וללא שומן טרנס, רך וקל לנגיסה – נמס בפי התינוק ונארז טרי הישר מהתנור. טעם התפוח מרענן את רשימת המוצרים מבית בייבי ביס ומעניק טעם חדש לתינוק.

 

  • להשיג ברשתות המובחרות.
  • מארז בייביביס מכיל 24 חטיפים באריזות זוגיות.
  • כשר פרווה בהשגחת בד"ץ חתם סופר פתח תקווה ובד"ץ בית יוסף ובאישור הרבנות הראשית לישראל

 

אודות דנשר

קבוצת דנשר היא אחת מחברות השיווק וההפצה הגדולות והוותיקות בישראל. על מוצרי החברה נמנים מאות מוצרים ומותגים מובילים, מקומיים ובינלאומיים, בכלל קטגוריות הצריכה. חטיבות הקבוצה השונות פועלות בכל שלבי שרשרת האספקה של המוצר, לרבות ייצור, ייבוא, ייצוא, מסחר, לוגיסטיקה, שיווק והפצה, ברמה ארצית וגלובלית. מערך ההפצה של הקבוצה מגיע לכ-3,500 נקודות מכירה ברחבי ישראל, לצד נקודות נוספות ברחבי העולם. פעילותה הרב תחומית של הקבוצה, לצד אפיקי השיווק וההפצה הרחבים שלה, הופכים אותה לשותף האופטימלי לחברות ומותגים אשר מחפשים להרחיב את פעילותם לשווקים חדשים.  אתר החברה: www.danshar.co.il