עצות מהסקסולוגית לחג האהבה

לאחרונה שמעתי בעיקר מנשים נשואות או כאלה שנמצאות בזוגיות כבר הרבה שנים על עניין "המחסום" עם הבעל במיטה.  או יותר נכון הרבה נשים אומרות לי ״אני לא באמת אומרת לו מה אני רוצה״ או ״ אני לא יודעת למה, אבל אני לא משוחררת עם בעלי במיטה״.

 

זה מתחבר לעובדה שחסרה להן תשוקה, והן רוצות את להחזיר את הסקס המסעיר שהיה להן בתחילת הזוגיות, או בשלב ההתאהבות.  והן תוהות איך זה יכול להיות שעם האבא של הילדים שלהן, הן מרגישות ״סגורות״.

 

המצב הזה של ביישנות או ״מחסום״ במיטה, כמו שאני קוראת לזה,  ואני לא מדברת על המשגל עצמו,  אלה על הרצון הזה להיות נועזת ולנסות דברים חדשים עם הבעל בחיי המין,  הוא מצב שקורה להרבה מאתנו. הרבה נשים מפנטזות או חולמות על סקס ארוטי שמעלה לנו את המשיכה המינית ומעורר את בנו את התשוקה ועל חיי המין מספקים ותוססים עם הבעל שלנו ולא מבינות מה קרה.

 

בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים,  בעיות במיטה לא תמיד קשורות לסקס, הרבה פעמים הן מתקשרות לבעיות בזוגיות ולעיתים ניתן לאתר אותם בעקבות הבעיות במיטה. מה שבטוח זה שהן ניתנות לשינוי ולתיקון עם קצת עבודה והשקעה ובעיקר עם הרבה דגש על התקשורת שלכם, מחוץ ובין הסדינים, שנתחיל?

 

 

שיחות, שיחות ועוד שיחות

העצה הראשונה שלי מתחילה מחוץ למיטה, מהסיבה הפשוטה שחיי מין טובים מתבססים הרבה על זוגיות חזקה ויציבה.  בשביל לשמור על הזוגיות כלומר קרבה, פתיחות, הבנה ואהבה, חייבים תקשורת טובה.  את זה כולנו יודעות אבל שוכחות, כי במהלך היום יום כשאנחנו עסוקות במיליון דברים, הרבה פעמים אנחנו עושות ״צ׳ק אין״ מהיר מידי עם בן הזוג ולא ממש מתקשרות, כלומר אנו בודקות מה שלומם ומדברות על כמה דברים שקרו בשעה האחרונה ובזה הסתיימה השיחה.

 

וגם כשסוף סוף נפגשים בסוף היום,  הרבה פעמים התקשורת דלה.  אנחנו עסוקות עם הילדים (או הם) או עם ״החברים״ האלקטרונים שלנו (בפייסבוק ווואטס אפ) ולא באמת מתקשרים זה עם זו.

 

חשוב לי שתדעו שתשוקה בין בני זוג בנויה הרבה על תחושה של קרבה, וזו תלויה בתקשורת טובה.

 

אז מה עושים? איך משפרים את זה? תתחילו להשקיע בשיחות עם בן הזוג, לחלוק ולדבר עם הבעל שלכן על הדברים החשובים לכן ולא רק עם החברות או קבוצות הנשים בפייסבוק. שימו לב שהשיחות מעמיקות מעבר להי ומה נשמע?! תחלקו באמת מה אתן מרגישות, מתי קשה לכן ומתי כיף, מתי אתן שמחות או עצובות. והכי חשוב תדאגו לזמן איכות שמיועד אך ורק לכם, דייטים.

 

 

 

אינטימיות: נגיעות של חיבה

אם אפשרנו לאינטימיות להעלם מהזוגיות שלנו, יצרנו מרחק פיזי מאוד גדול. כשאני אומרת אינטימיות אני מדברת על נגיעות של חיבה: חיבוקים, נשיקות על הפה וגם צרפתיות, אחיזת ידיים ואפילו "כפיות". במערכות יחסים ארוכות, למגע האינטימי יש נטייה להעלם.  פגשתי לא מעט זוגות שסיפרו לי שהם לא מתחבקים או שהם לא ממש זוכרים מתי הייתה הפעם האחרונה שבא הייתה להם נשיקה צרפתית ארוכה.

 

המגע הקטן, הרך והאינטימי מאוד חשוב לזוגיות, זה מה ששומר לנו על הקריבה הפיזית והנפשית וגם על הגחלת והתשוקה במיטה. זה גם מה שייתן לכן את תחושת הנוחות והשחרור בין הסדינים.

 

עצה שלי, אם זה לא בא ממנו, קחי אחריות על החזרת האינטימיות לזוגיות שלך ולמיטה. אל תתני לו ללכת לעבודה לפניי שנתת לו נשיקה טובה ורטובה או חיבוק חזק כל פעם שבא לך להגיד ״אני אוהבת אותך״. תשמרי תמיד על נגיעות ומגע חם המראה אהבה.

 

 

 

שיחות ״רטובות״

אם הצלחתן לשפר את התקשורת ואת האינטימיות בזוגיות שלכן מצאתן את הדרך הקלה להחזרת את התשוקה הביתה.  אני לא אשאיר אתכן כך מבלי להעניק טיפ חם למציאת הדרך להיות משוחררת עם בעלך במיטה .  כל עוד נמשיך להתבייש ולא נגיד מה אנחנו רוצות, נשאר מאוכזבות מחיי המין שלנו.

 

אישה צריכה לקחת אחרית על המיניות וההנאה שלה במיטה ולהיות מסוגלת להגיד לו "אני רוצה לנסות צעצועי מין" או "בא לי שתרד לי שעה" ו"הגיע הזמן לנסות תנוחה חדשה".

 

את זה את יכולה להגיד לאחר שאת יודעת מה בא לך לנסות, ובמה היית רוצה להתנסות אתו בפעם הראשונה. ברגע שאת מכירה את הגוף והפנטזיות המיניות שלך, את יכולה להתחיל לתת לו הנחיות במיטה.  גברים מאוד מתגרים מדיבורים והנחיות לפני ובמהלך הסקס וסביר להניח שהם  גם יזרמו בשמחה.

 

למי שעדיין חוששת, אני ממליצה להתחיל את המשחק המקדים ב״סקסטינג״, שליחת הודעת טקסט בעלת אופי מיני.  זה הרבה יותר קל לתקשר בהודעות כתובות.  לא צריך לקחת את זה רחוק מידי וחשוב לא לשלוח תמונות עירום שלכן עם הפנים (למקרה שמשהו יציץ). לפעמים כמה מילים שאומרות לו כמה את חושקת בו עוזרות גם לו להרגיש נחשק, וגם לך לשחרר את ״המחסום״ ולהגיע ולשחרור עצום במיטה. כמובן שלא תמיד חייבים לתקשר במילים… תמיד אפשר להראות מה היית רוצה לעשות לו במעשים.

 

חג אהבה שמח,

 

varod

צילום ואיפור אור מרכס

ד״ר שלי ורוד, היא סקסולוגית ויועצת זוגית

שלי מייעצת לנשים, גברים וזוגות בקליניקה בתל אביב

ליעוץ ולשאלות אתן מוזמנות לפנות אליה

www.shellyvarod.co.il

www.facebook.com/drshellyvarod