בונז'ור ולתנור משיקה מוצרים חדשים: מאפה נוגט, רוגלך קינמון ומאפה תפוחים.

בונז'ור ולתנור משיקה מוצרים חדשים: מאפה נוגט, רוגלך קינמון ומאפה תפוחים.

בעקבות ההצלחה, עם מגוון מוצרי בונז'ור ולתנור, כמו פוקצות, חלות ועוד כעת בית המאפה הולכים לכיוון המתוקים ומחליטים לעזור לארח ברגע.

אם אפשר רגע אחרי לידה, לשבת במנוחה, לשמוח ואפילו לארח עם מגוון מוצרים טעימים, הרי זה משובח, לא חושבים?

בונז'ור מרחיבה את מגוון סדרת "בונז'ור ולתנור", מוצרי בצק שמרים לאפייה ביתית ומשיקה שלושה מוצרים חדשים: מאפה נוגט, רוגלך קינמון ומאפה תפוחים.

כעת יש פתרון ברגע, בשלוף, רק להבריש עם מים או עם ביצה והקינוח החם עם הריח המשכר אצלך בפה.

אני ממליצה לכל אישה ואם לשמור במקרר למקרה הצורך. בתאבון

לאחר שהשיקה את מוצרי "בונז'ור ולתנור", מסתמנת הקטגוריה החדשה שיצרה בונז'ור כהצלחה גדולה. בונז'ור מרחיבה את הסדרה ומשיקה שלושה מוצרים חדשים: מאפה נוגט, רוגלך קינמון ומאפה תפוחים. "בונז'ור ולתנור" היא סדרת מוצרי בצק שמרים קפואים לאפייה ביתית המאפשרים לצרכנים לאפות מאפי שמרים טריים וטעימים בבית. "בונז'ור ולתנור" אף זכתה בתואר "ההשקה המנצחת" של איגוד השיווק הישראלי על מהלך פורץ דרך וחדשני.

בונז'ור ולתנור משיקה מוצרים חדשים: מאפה נוגט, רוגלך קינמון ומאפה תפוחים.

לדברי עינת פלד, מנהלת השיווק של בונז'ור: "בונז'ור הוא מותג חזק וותיק המוכר לצרכן מעולם  המאפיות. במוצרי בונז'ור ולתנור עשינו מהלך אמיץ מאוד משני היבטים. ראשית בונז'ור נכנסת לראשונה למדף בסופר ופוגשת את הצרכן באופן ישיר. שנית יצרנו כאן קטגוריה צרכנית חדשה לחלוטין, מוצרי בצק שמרים לאפייה ביתית שהצרכן והשוק טרם התנסו בהם. לראשונה הצרכן קיבל אפשרות לקנות מוצרי בצק שמרים קפואים שכל תהליך האפייה שלהם נעשה בתנור הביתי, מדובר במהפכה של ממש.

את הסדרה והמהלך כולו ביססנו על מחקרים רבים שערכנו, כך שהיינו בטוחים בהצלחתנו, אך עדיין לראות את היווצרות הקטגוריה הזו היא דבר מרשים ביותר.

לאחר הצלחת ההשקה החלטנו להרחיב את הסדרה עם עוד שלושה טעמים מפנקים וטעימים: מאפה נוגט, רוגלך קינמון ומאפה תפוחים."

 

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.

כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית

 בונז'ור ולתנור משיקה מוצרים חדשים: מאפה נוגט, רוגלך קינמון ומאפה תפוחים.

 

 

 

 

אודות בונז'ור

חברת בונז'ור הוקמה בשנת 1986. בשנת 2006 הקימה בונז'ור מפעל חדש בקרית גת המעסיק כיום למעלה מ 200 עובדים. ב-2007 נרכשה החברה על ידי קבוצת אסם-נסטלה, רכישה אשר העמידה את בונז'ור בחזית הידע והטכנולוגיה של חברת האם המובילה את תחום המזון בארץ ובעולם. בשנת 2016 פתחה בונז'ור רשת בתי מאפה "המאפיה בונז'ור", בשיתוף פעולה עם מאפיות "אגמי". בינואר 2018 השיקה בונז'ור את הסדרה "בונז'ור ולתנור", סדרת מוצרי בצק שמרים לאפייה ביתית.

במהלך השנים התרחב קו המוצרים של בונז'ור וכיום היא מייצרת מגוון עשיר של כ-200 מוצרים ובהם לחמים, לחמניות, בגטים, מאפים מתוקים ומלוחים, עוגות, עוגיות ועוד. המוצרים נאפים ונמכרים טריים  באלפי נקודות ברחבי הארץ – במאפיות פרטיות, בפינות המאפה בשוק הקמעונאי וללקוחות בשוק המוסדי. מוצרי בונז'ור נבחנים ומנצחים במבחני טעימה מול המתחרים באופן תדיר.