חדש על המדף: דגני הבוקר של נסטלה משיקים

סיני מיניס צ'ורוס

סיני-מיני-צורוס-קרדיט-צילום-סטודיו-אסם.jpg

סיני-מיני-צורוס-קרדיט-צילום-סטודיו-אסם.jpg

סיני מיניס, מותג דגני הבוקר האהוב על ילדים בישראל, מרחיב את מגוון דגני הבוקר ומשיק לראשונה  את סיני מיניס צ'ורוס, דגני בוקר פריכים בטעם קינמון בצורת צ'ורוס. המוצר החדש מתווסף למשפחת דגני הבוקר האהובים בישראל המשלבים בין טעם נפלא וערכים תזונתיים טובים.

 

סיני מיניס צ'ורוס הושק כבר בפורטוגל, ספרד ואוסטרליה והפך למוצר מוביל ואהוב. מסקר שערכנו בישראל עולה כי כ-90% מהישראלים אוהבים צ'ורוס ומחפשים אחר הקינוח האהוב.

 

סיני מיניס צ'ורוס, דגני בוקר פריכים בטעם קינמון משובח העשויים מחיטה מלאה, עשירים בברזל, ומהווים מקור לוויטמינים. סיני מיניס צ'ורוס מגיעים בצורה ייחודית של צ'ורוס קטן, פריך וקראנצ'י, מתאימים לאכילה עם או בלי חלב, כארוחת בוקר או כנשנוש בין הארוחות.

 

נחום זיימן, מנהל חטיבת דגני הבוקר והקפה באסם-נסטלה: "בדגני הבוקר של נסטלה אנו מחפשים אחר חידושים ועוקבים אחר הטרנדים החמים בעולם מתוך ידיעה כי קהל הצרכנים הישראלי מחפש את הריגושים והדברים החדשים ביותר. דגני הבוקר סיני מיניס צ'ורוס מציעים טעם קינמון נפלא לפתוח איתו את הבוקר ומשלבים ערכים תזונתיים טובים אשר יאפשרו לכל בני המשפחה לאכול דגני בוקר המכילים יותר מ-90% חיטה מלאה כחלק מארוחת בוקר טובה ומאוזנת. סיני מיניס צ'ורוס זכה במבחני טעימה לציוני גבוהים מאוד ואנו מקווים שיתקבל באהבה על ידי הצרכנים."