כך תשמרו על שגרת ניקוי וטיפוח לעור הפנים

 דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח רופאי עור,   מציג: מגוון מוצרים לניקוי ולטיפוח עור הפנים

 

דוקטור עור, בפיתוח רופאי עור מציגים: מגוון מוצרים לניקוי ולטיפוח עור הפנים

מוצרי ניקוי לפנים דוקטור עור

מיליון חברות קמות ועוד יותר אנשים פרטים שחושבים שרוקחים עבורך את סוד הקסם לחיים היפים.

האקלים בארץ שונה, מזג האוויר אצלנו אחר.

התרבות מלחיצה ואנשים בתנועה, ללא מרגוע.

ד"ר עור הוא מותג לטיפוח הפנים והעור בפיתוח ובפיקוח של רופא עור, אשר למד, עסק ועובד עשרות שנים, כדי שלנו יהיה נעים יותר, מטופח ובריא יותר.

 

 

עור הפנים מצריך טיפול נכון ועקבי על מנת להשיג מראה נקי, בריא וזוהר ולכן חשוב להקפיד על שגרת טיפוח וניקוי. דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח של רופאי עור, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מציג מגוון מוצרים המסייעים לשמור על שגרת ניקוי וטיפוח של עור הפנים.

 

ג'ל ניקוי לפנים מסדרת הרחצה וטיפוח הגוף מבית דוקטור עור:

ג'ל ניקוי לעור הפנים, לניקוי והרגעת העור, מכיל את נוסחת הדרמו-קומפלקס®, שילוב ייחודי של רכיבים פעילים עם יעילות מוכחת, המעניקים לחות ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן. ג'ל הניקוי הקלאסי, מועשר בשמן אינקה אינצ'י, צמח הגדל באמזונס, מכיל חומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6, החשובות לשמירה על מבנה העור, בקמומיל, המרגיע את העור ובתמצית שיבולת שועל. המוצרים לניקוי הפנים של דוקטור עור הינם היפואלרגניים,  ללא פראבנים ומותירים את העור נקי, רענן ונעים.

בסדרה ניתן להשיג גם ג'ל ניקוי לעור פנים יבש.

מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 שקלים ל – 150 מ"ל.

 

 

פילינג עדין לפנים מסדרת הרחצה וטיפוח הגוף מבית דוקטור עור:

פילינג עדין לפנים, לניקוי עדין ולחידוש העור, מהסדרה הקלאסית של דוקטור עור, מכיל את נוסחת  הדרמו-קומפלקס®, שילוב ייחודי של רכיבים פעילים עם יעילות מוכחת, המעניקים לחות מיידית ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן. הפילינג מועשר בשמן האינקה אינצ'י, צמח הגדל באמזונס, מכיל חומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6, החשובות לשמירה על מבנה העור, בקמומיל, המרגיע את העור, ובפרו ויטמין B5. הפילינג של דוקטור עור הינו היפואלרגני, ללא פארבנים, בניחוח מאסק  ומכיל גרגירי פילינג ממקור צמחי. הפילינג מותיר את העור נקי ורענן במיוחד.

מחיר מומלץ לצרכן: 24.90 שקלים ל – 150 מ"ל.

 

 

את כל מוצרי הניקוי של דוקטור עור המצויינים להלן, ניתן להשיג בסופר-פארם.

את מגבוני האיפור ניתן להשיג גם בניו פארם, בתי המרקחת הפרטיים ובקופות חולים ברחבי הארץ.

 

***

דוקטור עור, מותג מוצרי הטיפוח והטיפול לפנים ולגוף, פרי פיתוח של רופאי עור, מציע מגוון  מוצרים רחב וייחודי, מתוך מומחיות ומחוייבות לבריאות העור. מגוון ממוצרי דוקטור עור נבדקו לעור רגיש ומתאימים למגוון סוגי וצרכי העור השונים. בכל מוצרי דוקטור עור רכיבים פעילים שיעילותם מוכחת.