"ההצלחה שבך יוצאת לאור"

הוצאת הספרים "מדיה 10" שנוסדה לפני קרוב לעשור על ידי  דורון קריספין, חרתה על דגלה לתת במה לכותבים ולמנף את הספרים שלהם להצלחה בכל תחומי חייהם.

 

 אנשים רבים מעוניינים לכתוב, מפרסמים פוסטים, כותבים וחלומם הגדול הוא להוציא ספרים. דורון קריספין הוא האיש שעוזר לאנשים רבים להגשים את חלומם הגדול. קריספין, בעלים של הוצאת ספרים, מכל המינים, הסגנונות והנושאים המאפשרת לתת במה לכולם. 

 

הכירו את סיפורה של מדיה 10 , הוצאת ספרים לאנשים פרטיים המומחים כל אחד בתחומם: מבעלי עסקים, אנשי מכירות, מנטורים, יועצי בריאות ותזונה, ספורטאים, משוררים במגירה, בשלניות בחסד, אנשי נדל"ן  ועוד.

ההוצאה לאור רואה את עצמה מקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבים: כותבי פרוזה, כותבי ספרות מקור, כותבי ספרי ילדים, כותבי שירה, ספרים אוטוביוגרפים ועוד.

בעזרת הצוות המיומן והמקצועי של מדיה 10 מחליט הסופר על קונספט לספר שימתג אותו כמומחה מוביל בתחומו, עם ערך גבוה וידע מקצועי מבוסס עטופים בטקסט מושלם, עריכה לשונית מקצועית, כריכה מסקרנת ומערך הפצה ושיווק שדוחף ומניע את הספר ואת הסופר קדימה.

מאחורי סיפור ההצלחה של מדיה 10 עומד דורון קריספין, ירושלמי לשעבר, שרוב חייו עבד כשכיר עד שלפני עשר שנים מצא את עצמו בתהליך גירושים ובמסע של התפתחות אישית. תפקידו האחרון של דורון היה בהוצאה לאור ירושלמית שנקראה מדיה 41 שבה עבד כמה שנים ואף הפך לשותף בהוצאה עד רגע סגירתה.

באותה התקופה היה ברור לדורון שהוא מקים הוצאה לאור והשם הנבחר היה "מדיה 10". בשנים הראשונות ניהל דורון את העסק מהבית עד שהחליט לגדול ולצמוח, שכר משרדים ועובדים ומאז "השמים הם הגבול".

הלקוחות הראשונים שדורון הצליח להשיג מקשריו האישיים היו אריק זאבי ואלון גל ויחד הפיקו ספרי השראה והעצמה, ולקוחות חדשים החלו לזרום, עד היום. בין לקוחות ההוצאה תוכלו למצוא את: פותנה גאבר, בוקי נאה, יובל אברמוביץ, ניר דובדבני, מיכל צפיר ועוד.

בימים אלו עברה ההוצאה למשרדיה החדשים במגדל ב.ס.ר 4 במטרה לפתוח את החנות הראשונה לספרי ההוצאה. מדובר ב־120 מ"ר בקומה ה־35 של המגדל שבה תוכלו למצוא ב מאות ספרים מכל תחומי החיים: קולינריה, סיפורת, שירה, אימון אישי, ילדים, ניו־אייג', רפואה משלימה, בודהיזם, יזמות , משכנתה ועוד.

בכניסה לחנות פוגשים בשלט המקדם את פני הסופרים והסופרים לעתיד: קנה היום ספר של סופר ומחר יקנו את הספר שלך.

החנות החדשה פועלת  חמישה ימים בשבוע במתכונת של חנות ספרים הפתוחה לציבור, ולצדה פועלים משרדי ההוצאה לאור שעומלים מדי יום על הפקת ספרים חדשים לחנויות. ספרי מדיה 10 נמכרים בכל רשתות הספרים הגדולות  ובהן סטימצקי וצומת ספרים ובחנויות ספרים פרטיות. כמו כן ההוצאה משווקת את הספרים ישירות לוועדי עובדים כמתנה ומשתתפת בעשרות כנסים וירידים במהלך השנה שבהם היא מוכרת ומציגה את ספריה בגאווה.

 

 

 

"אני מעסיק את האנשים הכי טובים בתחום שלהם: איור, גרפיקה, עריכה, ובעזרת הידע המקצועי שלהם אנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו להצליח ולמנף את הספר להצלחה בחיים.

המטרה היא שבעזרת הספר יוכל הסופר לפתח סדנאות, הרצאות, ימי עיון , כתבות,  ואנחנו נוכל לגדול ולהתפתח איתו. "כשהבנתי שהייעוד שלי הוא להוציא ספרים ובדרך זו גם להגשים חלומות של אנשים, יצאתי לעצמאות," מסכם דורון.

הוצאת הספרים "מדיה 10"

דורון קריספין

 

מדיה 10 , מגדל בסר 4 , רחוב מצדה 7 בני ברק, קומה 35 טל' 077-7508086

http://www.media-10.co.il/

הוצאת הספרים "מדיה 10"