אסם-נסטלה תשווק ברשתות השיווק את קפסולות הקפה של סטארבקס.

 

החל מהשבוע, אסם-נסטלה תשווק ברשתות השיווק בישראל את קפסולות הקפה של סטארבקס.

קבוצת אסם-נסטלה הודיעה כי החל מהשבוע תשווק לראשונה ברשתות השיווק בישראל את קפסולות הקפה של סטארבקס. כבר בשלב ההשקה ישווק בישראל מגוון הקפסולות במלואו המונה שמונה תערובות. השקת הפעילות מתבצעת כחלק מהסכם לשיתוף פעולה כלל עולמי בין נסטלה לסטארבקס שהחל לפני כשנתיים ומגיע לראשונה לישראל.

 

במסגרת ההסכם בין שתי ענקיות הקפה, נסטלה מייצרת ומשווקת את מוצרי סטארבקס לצרכנים בכל העולם, ברשתות השיווק. מוצרים אלה כוללים קפסולות למכונות קפה ביתיות ומגוון מוצרים נוספים שיגיעו בהמשך וירחיבו את המותג סטארבקס בישראל. נסטלה הינה חברת הקפה הגדולה בעולם וסטארבקס היא רשת בתי הקפה הגדולה בעולם המחזיקה 30,000 נקודות מכירה ב-80 מדינות בהן מבקרים כ-100 מיליון לקוחות בשבוע.

 

הקפה של סטארבקס משווק ע"י נסטלה ב-40 מדינות ברחבי אסיה, אירופה, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון וארצות הברית וזוכה להצלחה אדירה. ההשקה בישראל כוללת תערובות קפה בקפסולות המותאמות למכונות נספרסו, ומוצעות בשלוש דרגות קלייה המעצבות את פרופיל הטעם: קליית סטארבקס בהירה מספקת קפה עדין, גוף קליל וטעם עגול, קלייה בינונית מייצרת קפה מאוזן ועשיר וקליה כהה מציגה קפה עם גוף מלא וטעם עוצמתי. כל התערובות מבוססות על קפה איכותי 100% ערביקה, המגודל ומעובד תוך הקפדה על כללי אתיקה של סחר הוגן באזורי הקפה האיכותיים ביותר בעולם, לרבות אמריקה הלטינית, אינדונזיה ואפריקה. בשלב זה ישווקו בישראל קפסולות  האספרסו בלבד תחת המותג: Starbucks .

 

לדברי אבי בן אסאייג, מנכ"ל קבוצת אסם-נסטלה: זהו מהלך שבו שני מותגי הקפה המובילים בעולם – נסטלה וסטארבקס משלבים ידיים במטרה להנגיש לכל בית את אחד ממותגי הקפה המוכרים ואהובים ביותר בעולם. סטארבקס הוא מותג אייקוני, שרבים מהישראלים מחפשים ברגע שהם יורדים מהמטוס. אנחנו מביאים  את המותג אל הצרכנים הביתה, ומאמינים כי המהלך יפתח את שוק הקפסולות ברשתות השיווק בישראל, תוך הצגת חדשנות ומגוון מוצרים רחב לבחירתם של כל אוהבי קפה.

 

להערכת נחום זיימן, מנכ"ל חטיבת הקפה ודגני הבוקר בקבוצת אסם-נסטלה: המותג צפוי להיות מותג מוביל בקטגורית הקפה ולהביא בשורה גדולה לחובבי הקפה האיכותי בישראל. על פי מחקרים שערכנו המותג והקפה של סטארבקס אהובים מאוד בקרב הצרכן הישראלי: כ-50% מהישראלים ביקרו בסניפי הרשת בשנתיים האחרונות וכ-74% מתוכם הזמינו אספרסו או קפוצ'ינו/קפה לאטה.
אנו משוכנעים כי השילוב בין מותג אהוב ונחשק למוצרים איכותיים ביותר תביא להצלחה גדולה בשוק הישראלי. אנו מתחילים בסגמנט הקפסולות ובכוונתו להתרחב לסגמנטים נוספים בהמשך.
המהלך צפוי לתת דחיפה נוספת לצמיחת הקטגוריה ולהתפתחות תרבות צריכת הקפה האיכותי בישראל."

 

קטגורית הקפה היא אחת הקטגוריות הדינאמיות בשוק המזון: מכירות הקפה ברשתות השיווק צמחו ב-2019 בכ-4.8%. שוק קפסולות האספרסו מאופיין בצמיחה מהירה במיוחד ועפ"י נתוני סטורנקסט זינק היקף המכירות ברשתות השיווק ב-2019 בשיעור של 44.3% במונחים כספיים וצפוי להגיע השנה ליותר מ- 120 מיליון ₪. כמו כן, ניכרת  פרימיומיזציה בעולמות הקפה בכלל והקפסולות בפרט כאשר קפסולות אלומיניום הפכו להיות הסטנדרט בקטגוריה.

 

נכתב על ידי: רעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *