מה הייתם עושים אילו בתמ"ל של הילד שלכם מתגלה תולעת?

מטרנה הכי קרוב אליך אמא

לדוינה זיבי זה קרה, לכאורה, והיא החליטה לפרסם על כך סטטוס בפייסבוק.

"קניתי מטרנה אקסטראקר ביום שבת בסופרפארם”, היא מספרת. “נתתי בקבוק לבן שלי וכשהוא סיים לאכול ראיתי משהו שצף בתוך הבקבוק. כשהוצאתי לראות מה זה נדהמתי לראות תולעת. הקופסה היתה חדשה ולא היתה שום בעיה אצלי באחסון משום שהיא נפתחה ביום שבת וביום חמישי זה קרה”.

לדבריה, לפני כשלושה חודשים קנתה קופסה של מטרנה אקסטראקר וכשפתחה ראתה שיש בה חלודה. “לפני חודשיים שוב באותו סוג מטרנה מצאתי משהו לא מזוהה ולכן החלטתי לפרסם את  זה”, ציינה עוד.

מטרנה הכי קרוב אליך אמא

דוינה מוסיפה: "אני יודעת שאני שמרתי על היגיינה. אני זהירה מאוד בנושא הזה ולא משאירה את הקופסה פתוחה שניה אחרי שאני משתמשת. אני כמעט לא משתמשת במחלק מנות, רק כשאני יוצאת מהבית. המנה הזאת יצאה ישירות מהקופסה”.

מטרנה הכי קרוב אליך אמא

תגובת מטרנה: "מפעל מטרנה נמצא בפיקוח צמוד של משרד הבריאות וכל המוצרים המיוצרים בו עוברים את בדיקות האיכות התואמות את תקני מזון התינוקות מהמחמירים בעולם.

בכל פניה לחברה, אנו לוקחים את המוצר לבדיקות מעבדה קפדניות וכך פעלנו גם במקרה המדובר אשר בגינו קיבלנו שתי חוות דעת מומחה מקצועיות. הבדיקות שחזרו הינן חדמשמעיות וקבעו כי אין אפשרות שמושא התלונה מקורו במפעל, אלא בבית הלקוח".