20150612_102511הוא כבר לא פצפון, יש לו רצונות משלו, שעות ושגרה קבועה, ככה זה בגיל שנה וחצי אבל אמא ואבא רוצים קצת לנפוש ועוד לא מתחשק לנו להשאיר אותו לבד אצל סבא וסבתא…(עוד כמה חודשים).
אז מה עושים?
מתקשרים לצימר שאוהב ילדים, חושבים על דברים ידידותיים לילדים ומחליטים לזרום.
ארזנו את עצמינו ותכננו לנסוע על שעת השינה שלו בצהריים על מנת שישן בדרך. פספסנו ברבע שעה את החלון והופ שינה של 40 דקות מספיקה וכבר אנחנו בתוך הנופים של הצפון.
נסענו למעלה גמלא, צימר עם שם כמו "אתנחתא" חייב לספק את מה שהוא מבטיח ואכן כך היה.
הצימר יושב בתוך חצר פרטית, עם נדנדה, דשא רחב, מתחם סגור ופרטי(!) של בריכה וג'קוזי, קומת גלריה עם מזרנים, לול, פופ ומשחקי עץ וכמובן שסגירה של המדרגות משני הכיוונים עם שער ביטחון.
ביום הראשון מיד החלטנו לקפוץ לבריכה איזה כיף שאפשר להרגיש חופשי ובלי יותר מידי תכנונים!! התקלחנו, אכלנו ארוחת ערב והשכבנו את תור לישון, לקח לו שעה להירדם כי כנראה שקצת קשה להתרגל למקום חדש.
סביב 20:00 הוצאנו מחצלת החוצה, עם יין אדום ושוקולד ונשכבנו להסתכל בכוכבים, אין את זה במרכז ולכן מבחינתנו זאת הייתה חוויה רומנטית. אחרי שעתיים תור החליט שמספיקה הרומנטיקה וצריך לקום. את הלילה הוא בילה אתנו במיטה, בבוקר גילינו שבקעה לה שן טוחנת.
ביום השני קמנו ביחד מלאי אנרגיה למרות הלילה הקשה ורצינו להיכנס לבריכה אבל היה עוד קריר אז הג'קוזי כוון ל35 מעלות וללא זרמים נכנסנו ביחד להתחמם בג'קוזי, אחר כך הסתובבנו בגינת הירק של בעלת הצימר וקטפנו ואכלנו תותי עץ. היה מוצלח וטעים.
שנת הצהריים לא אחרה לבוא וכולנו נחנו ביחד! קמנו שוב עם אנרגיות נכנסנו לבריכה ואחר כך התארגנו ונסענו למושב נוב.
הלכנו לבקר בבית המדרש לבשר של משפחת גיליס. ראינו את אברם- פר ההרבעה, ואת הפרות היפות והעגלים שזה עתה נולדו מטיילים להם בחצר המגודרת אך הרחבה והנעימה. במסעדה, הארוחה מושקעת וטעימה במיוחד!
חזרנו כולנו עייפים, שבעים ומרוצים ללילה מלא שינה נינוחה ורגועה לשלושתנו.
ביום הבא הלכנו לטייל באזור "כנף" יש שם בריכת קצינים ותצפית מקסימה על ההרים. לאחר מכן נסענו לתצפית בית ציידא ומשם בחזרה לבריכת הצימר. בלילה חזרנו על הערב הרומנטי מהיום הראשון שהפעם לא נקטע.
יום למחרת שיחקנו שוב בחצר הרחבה ושוב הלכנו לקטוף תותי עץ ובצהריים נסענו על שנת הצהריים של תור.
היה כיף ומטעין אנרגיות, מקווים שנחזור על זה שוב בקרוב!
חובה לקחת: מכשיר שדרכו ניתן לשמוע את הילד כך שהוא יוכל לישון בניחותא בפנים ואתם תוכלו להעביר ערב רגוע בחוץ.
הצימר מכיל: מטבחון עם כירה חשמלית, טוסטר אובן, צלחות, סכום, סיר, מחבתות וכל מה שצריך בשביל להכין ארוחה נעימה, ניתן לאכול גם במסעדות בסביבה ובבוקר להזמין ממלי שמספקת ארוחות בוקר מפנקות ובמחיר שווה לכל נפש.
בנוסף, גלריה עם מזרנים, לול אם צריך (להזמין מראש) ופופ. בקומת הקרקע טלוויזיה עם לווין, רדיו דיסק, ג'קוזי באמצע החדר שהוסב לאמבטיה למקלחות לילד. חצר מרווחת עם נדנדות, בית עץ וכאמור מתחם סגור, פרטי ובטוח של בריכה וג'קוזי
לשאלות והמלצות ניתן לפנות אלי פה.