הקרנת טרום בכורה לסרט " סיפור אחר" שיוקרן בהיכל התרבות ראשון לציון 

בתאריך 10.10 בשעה 20:30 , מחיר כרטיס: 60 ₪

הקרנת טרום בכורה לסרט " סיפור אחר" שיוקרן בהיכל התרבות ראשון לציון

כמו בסרטי המופת הקודמים של אבי נשר, "סוף העולם שמאלה", "פעם הייתי" ו"החטאים", יוצא שוב הבמאי למסע קולנועי מרתק, מקורי ומפתיע אל תוככי מרחבי הזהות הישראלית. ברגישות ובהומור המאפיינים את יצירתו, פורש נשר, בהשראת סיפור אמיתי, עלילה מעוררת מחשבה והזדהות.

ענת עבדי (ג'וי ריגר, כוכבת "החטאים"), צעירה דעתנית וחסרת שקט, מואסת בריקנותם השקרית של חיי תל אביב ההוללת ומחליטה לפתע לחזור בתשובה. היא עוברת לירושלים, עוטה בגדים צנועים, מצטרפת למדרשה חרדית, ומתארסת לשחר (נתן גושן), מוזיקאי כריזמטי הנמצא גם הוא בתהליך חזרה בתשובה.

טלי (מיה דגן) אמה של ענת, סוכנת נדל״ן תל אביבית מצליחה, מגיבה בחלחלה על החלטת בתה לדחות את ערכי החילוניות עליהם גדלה. האם הנרעשת מחפשת דרך להניא את בתה מן המהלך הדרסטי שיביא בסופו, היא חוששת, לניכור וניתוק מוחלט ביניהן. לעזרתה מתגייסים בעלה לשעבר יונתן עבדי (יובל סגל), אקדמאי שאפתן אך אכול רגשות אשם שעזב לפני שנים את משפחתו לחפש תהילה מקצועית בארה״ב, ואביו שלמה (ששון גבאי), פסיכולוג ירושלמי אלמן שבדידותו לעת זקנה הולכת ומקשה עליו.

תוך שהם מנווטים בהצלחה חלקית בלבד בין חשבונות לא סגורים ופצעים פתוחים בעברם, קושרים השלושה קשר חשאי למנוע בכל מחיר את קיום החתונה, שלאחריה לא תהיה לענת דרך חזרה. אבל החיים, כידוע, לא מתחשבים בתכניות. וניסיונות קשר הופכים בקלות לפלונטרים. וכך, המאמץ המשפחתי להציל את ענת מציפורני האמונה הקיצונית מסתבך מיד באופן קיצוני למדי וגורר את כל המעורבים למסע מרתק, לחלופין משעשע, מחכים, מטלטל ונוגע ללב שיוביל לחשבון נפש אישי ומשפחתי ובסופו אולי גם לסוג של גאולה.