חדש בישראל: CLICKWOOD

מותג חדש של חיפויי-קיר מעץ 100% טבעי וידידותי לסביבה

חדש בישראל: CLICKWOOD מותג חדש של חיפויי-קיר מעץ 100% טבעי וידידותי לסביבה   פריצת דרך חדשנית בעולם העיצוב לחובבי שיטת  'עשה זאת בעצמך' מתאים לקירות ולתקרות הבית, המשרד והחללים המסחריים    מסירים את פסי ההדבקה, מדביקים על הקיר ומשנים באחת את עיצוב חלל המגורים עם מגוון רחב של צבעים, מרקמים והדפסים בלעדיים: קל-נוח-פשוט- חסכוני-מעוצב-אופנתי  להשיג באתר: www.clickwood.co.il

 

פריצת דרך חדשנית בעולם העיצוב לחובבי שיטת  'עשה זאת בעצמך' מתאים לקירות ולתקרות הבית, המשרד והחללים המסחריים

 

מסירים את פסי ההדבקה, מדביקים על הקיר ומשנים באחת את עיצוב חלל המגורים עם מגוון רחב של צבעים, מרקמים והדפסים בלעדיים: קל-נוח-פשוט- חסכוני-מעוצב-אופנתי

להשיג באתר: www.clickwood.co.il

 

לדברי חגית אלמלן, מנכ"לית CLICKWOO:

"עולם העיצוב בישראל מתאים את עצמו למגמות עולמיות

והמותג החדש הוא המענה המושלם לכל מי שחפץ להשפיע באופן אישי ובשיטת 'עשה זאת בעצמך' על המרחב שבו הוא חי, עובד ומבלה וכל זאת תוך שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה ולמשתמש"

 

בימים אלו  מושק CLICKWOOD מותג חדש המביא עמו בשורה עולמית לישראל בתחום העיצוב:  חיפוי עץ טבעי לקירות ולתקרות חללי מגורים, משרדים וחללים מסחריים.

מדובר בפריצת דרך חדשנית בתחום העיצוב. זהו המותג היחיד בישראל שמציע חיפוי עץ טבעי להדבקה ובהרכבה עצמית, במשקל קל ובמגוון רחב של צבעים, עיצובים וטקסטורות. בנוסף מציעה החברה שירות בלעדי בישראל של הדפסת הדפסים מסוגים שונים על גבי לוחות העץ: הדפסים אישיים, הדפסי השראה, תמונות וכיוצ"ב, כך שכל עיצוב קיר מקבל חתימת-יד אישית ובלעדית.

 

הדבקת חיפוי עץ לקירות חללי מגורים וחללים מסחריים, היא מגמה שצוברת פופלאריות בשנים האחרונות בתחום עיצוב הפנים. חיפוי הקיר מעניק נוכחות לקיר והופכת אותו לאלמנט עיצובי בחלל.  ניתן למצוא היום בקטגוריה מגוון רחב של שיטות וטקסטורות, החל מהדבקת ״בריקים״, טפטים, אריחי קרמיקה, אריחי בטון וחומרים נוספים. בכל שיטה מתקבל אפקט שונה, שמעניק לחלל המעוצב אוירה ואמירה ייחודיות.

 

CLICKWOOD מציג, כאמור, פריצת דרך בעולם העיצוב בישראל תוך שהוא מתכתב עם עידן ה'עשה זאת בעצמך' ומאפשר לחובבי הטרנד התקנה פשוטה וקלה, חיסכון בעלויות של בעל מקצוע,  מוצר ברמה איכותית גבוהה ותוצאה סופית מעוצבת. ולמי שבכל זאת מעוניין בסיוע של אנשי מקצוע, מציעה החברה חיבור למעצבי פנים ואדריכלים שיוכלו לסייע בתכניות העיצוב לפרוייקט הביתי או המסחרי ולהעניק מגע מקצועי למלאכת העיצוב וכן שירותי התקנה.

 

 

 

חדש בישראל: CLICKWOOD מותג חדש של חיפויי-קיר מעץ 100% טבעי וידידותי לסביבה   פריצת דרך חדשנית בעולם העיצוב לחובבי שיטת  'עשה זאת בעצמך' מתאים לקירות ולתקרות הבית, המשרד והחללים המסחריים    מסירים את פסי ההדבקה, מדביקים על הקיר ומשנים באחת את עיצוב חלל המגורים עם מגוון רחב של צבעים, מרקמים והדפסים בלעדיים: קל-נוח-פשוט- חסכוני-מעוצב-אופנתי  להשיג באתר: www.clickwood.co.il

 

 

ידידותי לסביבה – 100% טבעי:

מקור העץ שבו נעשה שימוש לייצור לוחות העץ הוא בקנדה והוא עומד בתקנים מחמירים של טיב ואיכות ושל שמירה על איכות הסביבה. חיפוי הקיר של CLICKWOOD בטוח לשימוש גם בחדרי ילדים: העץ עבר טיפול מיוחד לעיקור ממזיקים כגון טרמיטים, הוא מכיל חומרים מעכבי בערה ומומלץ לשימוש פנימי והצבעים בהם הוא צבוע אינם מכילים חומרים רעילים.

 

לחיפוי הקיר של CLICKWOOD יתרונות רבים:

במישור הפונקציונאלי הוא נותן פתרון בתחום של אקוסטיקה ובידוד: למוצר יכולת לבודד רעשים ובכך הוא נותן מענה לבניה צפופה ולשימוש שכיח בקירות גבס.  הוא מאפשר עיצוב ונראות ייחודיים בבית במהירות וקלות ובהתאם לטעם האישי ובנוסף, השימוש  בעץ טבעי נותן תחושת ביתיות ונינוחות.

 

Fashion & Design – המותג החדש נותן מענה עשיר בכל הקשור למרקם, טקסטורה, צבע חדשנות ואופנתיות והוא למעשה משמש כאביזר עיצובי אופנתי שניתן לההתקנה בקלות ובמהירות – ובמידת הצורף להחלפה בהתאם לצו השעה העיצובי. צרכנים עם נטיה אומנתית יתאהבו במוצר. המראה המוגמר של העץ בעיצובים שונים מעניק לעיצוב הכללי טאץ מיוחד. הקולקציה מציגה מגוון רחב של גימורים שיכולה להתאים למנעד גדול של טעמים: מעיצוב עכשווי ועד לעיצוב כפרי-שיקי.

 

לדברי חגית אלמלן מבעלי  CLICKWOOD:  "זיהינו בעולם מגמה חזקה בתחום חיפויי הקיר, זו העושה שימוש בעץ טבעי איכותי ובמגוון אפשרויות של טקסטורות הדפסים וצבע, המתאימה לחובבי עיצוב ה-DIY המסוגלים לעצב בכוחות עצמם את קירות ביתם וגם מעניקה פתרונות פרקטיים למעצבי פנים ואדריכלים העוסקים בתחום. אנו מביאים מגמה עיצובית חדשנית זו לראשונה לישראל וכבר עתה נותנים מענה לקהל שנחשף למוצרי המותג והתאהב בהם.  

 

עיצוב ושיפוץ עצמי – פרטים נוספים:

הערכה היא כי מידי שנה כ- 35% ממשקי הבית בישראל עורכים בעצמם שיפוצים שונים בדירות ובבתי מגורים. השוק נאמד ב- 1.5 מיליארד ש"ח והוא נמצא בשיאו בעונת האביב, בחגי פסח וראש השנה.

 

השיפוצים בשיטת 'עשה זאת בעצמך נעשים מטעמים של חיסכון בכסף. העשיה העצמית זולה מהזמנת בעלי מקצוע, אצל רבים היא נעשית גם מטעמים של הנאה. אם בעבר השיפוץ העצמי היה מובהק יותר בקרב צעירים, כיום עם כל הפיתוחים הטכנולוגיים המקלים את עבודת העיצוב – הפכה עבודת השיפוץ העצמי לנחלתה של כלל האוכלוסיה, כל אחד מסיבותיו הוא.

 

יש המצביעים על טרנדים אופנתיים כמדרבנים בתחום הזה. לפני כעשור היה זה תחום הדבקת הטפטים שהיה אחד ממחוללי השיוני בתחום השיפוץ העצמי, היום הפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים מאפשרים עליית מדרגה ושיפוצים ברמה שהייתה בעבר נחלתם רק של אנשי המקצוע.

 

לפרטים: www.clickwood.co.il

 

 

CLICKWOOD הוא מותג חדש של אודות קבוצת אמבר:  בעלי הקבוצה פועלים מזה למעלה מ- 20 שנה בתחום הייצור הייבוא והשיווק של מוצרים שונים עם התמקדות במוצרים הרלבנטיים לענף הבניה בישראל ובהם: ייצור דלתות פנים, חיפוי קירות על כל סוגיהם ודשא סינטטי. בנוסף עוסקת החברה ביבוא ריהוט איכותי מסין לפרויקטים של בניה ונדל"ן.