חדש ובלעדי לדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון

מהדורה מוגבלת לכדורי הטראפלס האהובים

של מותג העל LINDOR:

כדורי טראפלס שוקולד לבן בשילוב מנגו ושמנת

מותג העל השוויצרי Lindt האחראי על ייצור כדורי הטרפלס המפורסמים של LINDOR, יוצא עם מהדורה מוגבלת המיועדת לג'יימס ריצ'רדסון , בטעם שמנת מנגו

 

מותג העל השוויצרי Lindt  האחראי על ייצור כדורי הטרפלס המפורסמים של LINDOR,

יוצא עם מהדורה מוגבלת  המיועדת לג'יימס ריצ'רדסון , בטעם שמנת מנגו


מותג העל השוויצרי Lindt האחראי על ייצור כדורי הטרפלס המפורסמים של LINDOR, יוצא עם מהדורה מוגבלת המיועדת לג'יימס ריצ'רדסון , בטעם שמנת מנגו

נכון, פעם כשהיינו קטנים, אמרו לנו שחייבים לעבור בדיוטי פרי כדי לקנות שוקולד ולהביא אותו הביתה? שיהיה לאורחים, לחברים, למשפחה ולאנשים שאוהבים.

אז…

זה עדיין נכון 🙂

 

בטיסה הבאה שלכם תעצרו ותקנו, אתם תגידו תודה אחר כך, מעדן אמיתי.

 

 

אוהבי השוקולד מתחלקים לשניים: אוהבי השוקולד ואוהבי השוקולד לבן.

כן, בעלי היקר אני יודעת ששוקולד לבן הוא לא באמת שוקולד.

מי שאוהב שוקולד לבן חייב!! לטעום מהיצירה המושלמת והטעימה הזו, כדור טראפלס לבן עם מנגו בפנים.

תענוג בכל ביס.

 

פטר זינדר, יו"ר חטיבת Lindt & Sprüngli: "טעם חדש זה אשר מורכב משוקולד לבן משובח העוטף קרם מנגו חלק הוא באמת מדהים, ומציע לקהל חובבי השוקולד טעם שמימי של גן עדן טרופי".

 

הטעם החדש יוצע בחפיסה חדשה בצבע צהוב וכל כדור ייעטף גם הוא בצבע הצהוב בהשראת פסטיבל הטעמים של Lindor, תחת הסלוגן החדש 'Bring the summer alive'.

 

"לאוהבי השוקולד יהיה קשה לעמוד בפני כדורי השוקולד החדשים של לינדור. המהדורה המוגבלת החדשה תוסיף עוד ממד חדש של טעמים, חדשנות וריגוש לחוויה השוקולדית " מוסיף זינדר.

 

מחיר: 19.90$ ל387 גרם

 

אודות דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון: חברת ג'יימס ריצ'רדסון החלה את דרכה כעסק משפחתי בשנת 1892 במלבורן שבאוסטרליה כקבוצת חברות, המפעילה בין עסקיה השונים עסק סיטונאי למכירת יין ומשקאות אלכוהוליים. החברה כיום, נמנית בין 20 חברות הקמעונאות הגדולות בעולם. חנות הדגל של ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בנמל התעופה בן גוריון, הינה אחת מחנויות הדיוטי פרי הגדולות בעולם. בחנות זו תוכלו להתרשם ממגוון מוצרי קוסמטיקה, משקאות, טבק, שוקולד וממתקים. בנוסף לחנות הדגל, כולל מערך החנויות של ג'יימס ריצ'רדסון בנתב"ג את חנויות הספורט, האופנה, חנויות ויקטוריה סיקרט וחנות הדראגסטור במתחם שחקים. את חנויות ג'יימס ריצ'רדסון ניתן לפגוש גם במעברי הגבול טאבה ונהר הירדן (מעבר שייח חוסיין), בנמל חיפה ואשדוד הכוללים גם מערך לאספקה וצידה לאוניות ועגלות מכירה במטוסי הנוסעים השונים של ישראייר וארקיע.