עוד לפני שבני נולד, בתקופת ההריון היית מסתכלת על אמהות ומנסה ללמוד אילו משחקים יש לכולם, מה מומלץ, מה מוצלח ומה כדאי לקנות. על קשת לעגלה היה ברור שלא אוותר, הרי זהו כלי הרכב של בני וכמעט בכל פעם כשאנחנו יוצאים מהבית אנחנו משתמשים בעגלה. העגלה עצמה לא מעניינת אותו ולכן הייתי מחוייבת לקנות לו קשת לעגלה וברור לי שלבני אני קונה את הטוב ביותר. כך קניתי לו את הקשת של טייני לאב, רק החודש זה במבצע אז כדאי להזדרז למהר ולשילב להגיע.75199922sharvuley_mishak_1

 

חברת טייני לאב  מתמחה בעיצוב, פיתוח וייצור צעצועי התפתחות לתינוקות. החברה הוקמה מתוך הניסיון הרב שצברו שושי ואיציק אורן, מקימי שילב. חזונם היה ליצור צעצועים איכותיים ומקוריים. המוצר הראשון שפיתחה Tiny Love היה הג'ימיני, שחולל מהפכה בתחום וזכה בפרסים רבים ברחבי העולם. בכך שיה השמיכה הראשונה בשילוב קשתות מאז הפתיעה Tiny Love בחידושים נוספים רבים וזכתה בפרסים רבים על חדשנות, כולם, אבל כולם, מוקדשים לכם ולילדיכם.

 

כל המוצרים של Tiny Love מפותחים בארץ, על ידי צוות מקצועי רחב של פסיכולוגים ומעצבי מוצר, המתאימים את הצעצועים בצורה מדויקת לצרכי התינוק, ונמכרים בכ-50 מדינות בעולם. הצעצועים ההתפתחותיים החדשניים זכו בעשרות פרסים ברחבי העולם.

 

 

מבצעי החודש:

 

מגוון ג'ימיני – 20% הנחה על כל המגוון. לדוגמא ג'ימיני שמש אביבית 271.90 ₪ במקום 339.90 ש"ח

מגוון מוביילים – 25% הנחה על כל המגוון. לדוגמא מובייל קלאסי 269.90 ₪ במקום 359.90 ש"ח

מגוון קשתות פעילות- 20% על כל המגוון+ 10%  נוספים לחברי מועדון. לדוגמא קשת מתכוננת שמש – 143.90 ₪  במקום 179.90 ₪ ולחברי מועדון 129.5 ש"ח

מגוון שמיכות פעילות – 25% הנחה על כל המגוון- 224.9 ₪ במקום 299.90 ש"ח לשמיכות פעילות הגדולות . 149.90 ₪ במקום 199.90 ₪ לשמיכות פעילות הקטנות

פעלולון דו צדדי למיטה- רק 159.90 ₪ במקום 199.90 ש"ח

שרוולי משחק למיטה ולעגלה- רק 79.90 ₪ במקום 109.90 ש"ח

מגוון רעשנים נמתחים – רק 19.90 ש"ח במקום 49.90 ש"ח

מוצרים חדשים ובלעדיים שמושקים בשילב:

 

מובייל פסנתר- השקה חדשה ובלעדית בשילב

 

מובייל חדש וייחודי של טייני לאב – מובייל פסנתר, שגדל עם הילד.

 

המובייל זכה לעיצוב חדשני וייחודי גם בזרוע וגם בתיבת הנגינה.

 

זרוע המובייל – מאפשרת לבחור בין 2 סוגי תנועה: תנועה אחת 'רגילה' סיבובית, והתנועה השנייה חדשנית: תנועת "קוקו": החיות עולות למעלה מסתתרות מאחורי העלים ומופיעות שוב, וכך נוצר מעין משחק ב"קוקו" לעיני התינוק המתבונן.

 

כך, ההורה יכול לבחור תנועה אחת (הסיבובית למשל) לקראת שינה ואת האחרת (משחק ב"קוקו") לזמני ערנות. הרקע בשחור לבן נבחר כדי לגרות את התינוק להתבונן.

 

תיבת הנגינה מעוצבת כפסנתר ומאפשרת לבחור בין מצב 'תיבת נגינה' ובין 'פסנתר':

 

כתיבת נגינה אפשר היא מציעה 40 דקות של מוזיקה, ב- 5 קטגוריות: 3 לכל סוג ובסה"כ 15 קטעים מוזיקליים. בין הקטגוריות יש 'רעש לבן' הפופולארי, ולראשונה רגאיי עליז ומדליק.

 

כשהתינוק גדל תיבת הנגינה הופכת לפעלולון פסנתר: התינוק מנגן על הקלידים ובכל לחיצה נדלק פידבק אטרקטיבי של אור. הפעלולון נייד ואפשר להניח אותו על הרצפה ולקחת לכל מקום.

 

ניתן להשיג את המוצר ברשת החנויות ובאתר שילב החל מאמצע חודש מאי 15

 

מחיר : 429.90 ש"ח

 

מבצע לרגל ההשקה – 25% הנחה, מחיר אחרי הנחה- 322.4 ש"ח

 

 

ג'ימיני 3 שלבים

 

עיצוב חדשני שנותן תשובה מושלמת לקטגוריה הגדלה של 'מיני אוניברסיטה', שמתפקדת לצד האוניברסיטה המסורתית.

 

לג'ימיני החדש עיצוב עדכני, שפונה לאימהות המודרניות. הוא מאפשר מעבר ממצב דמוי עריסה, שבו התינוק מוקף במסגרת רכה וצבעונית שמספקת תחושת הגנה לתינוק וביטחון להורה, למצב של 'אוניברסיטה' – עם קשת שעליה צעצועים תלויים, וכן מעודדת את התינוק לשכב על הבטן מול איורים שמגרים אותו להתבונן.

 

אפשר לקפל את הג'ימיני, לשים בעגלה או במכונית ולקחת לכל מקום.

 

מגיע עם 3 צעצועים תלויים שאפשר להוריד, להחליף ולגוון כרצונך: פרח-מראה, בובת אריה ונשכן-ינשוף.

 

מתאים לגיל: 0-6 חודשים.

 

מחיר: 239.90 ש"ח

 

מחיר מבצע- 199.90 ש"ח