טעמים חדשים בסדרת חטיפי הדגנים של קורני: "הסדרה האמריקאית"

טעם חדש בסדרת חטיפי הדגנים של CORNY :

CORNY  חטיף דגנים  "הסדרה האמריקאית"

שוקולד חמאת בוטנים, בראוניז ועוגת גבינה ותותים

טעמים חדשים בסדרת חטיפי הדגנים של קורני: "הסדרה האמריקאית"

* ללא חומרים משמרים * ללא צבעי מאכל

חטיף הדגנים של CORNY משיק שלושה טעמים בסדרת אמריקה החדשה – חטיף דגנים במשקל 25 גרם: CORNY  חטיף דגנים עם שוקולד חלב וחמאת בוטנים,  CORNYחטיף דגנים בטעם בראוניז ו- CORNYחטיף דגנים בטעם עוגת גבינה ותותים!

רגע מתוק בחיים. הרגעים המתוקים לא חייבים להיות עצובים, אפשר לאכול גם משהו מתוק וטעים ובלי להשמין. לאכול ולהנות עם טעם של עוד. קורני, חטיף מצוין משיק סדרה חדשה עם טעמים נפלאים, חטיף אנרגיה, קטן ומשביע, שנותן כוח להמשך יום נפלא.

CORNY חטיף דגנים המתאים להתחיל עמו את שעות הבוקר או כחטיף לדרך במהלך היום.

החטיפים מהווים מנה מדודה ומכילים כ -100 קלוריות (98 קלוריות לחטיף דגנים בטעם בראוניז, 111 קלוריות לחטיף דגנים עם שוקולד חלב וחמאת בוטנים ו-96 קלוריות לחטיף דגנים בטעם עוגת גבינה ותותים).

כל מוצרי CORNY הינם ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

 

  • ניתן להשיג את סדרת חטיפי הדגנים CORNY, במגוון טעמים נוספים: שוקולד חלב ובננה, שוקולד חלב, בראוניז, עוגיות ושוקולד מריר, בוטנים, חמוציות, קוקוס ושוקולד חלב.

 

  • המחירים לצרכן נקבעים על ידי רשתות השיווק.

 

אודות CORNY

מותג corny הינו מותג גרמני אשר מיוצר ע"י חברת שווארטאו שנוסדה בשנת 1899. בתחילת שנות ה-80 זיהו בחברה את טרנד הבריאות והחלו לייצר חטיף דגנים. חטיפי corny  נמכרים כבר יותר מ-30 שנה ומוכיחים גידול במכר בכל המדינות בהן משווקות. המותג corny משווק בישראל בהצלחה משנת 1996 ומהווה כיום כ 10% נתח שוק.

חטיפי CORNY הינם ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. המגוון הרחב והעשיר של חטיפי הסדרה כולל חטיפים עם סוכר וללא תוספת סוכר, באריזות לבית ולקחת לדרך. החטיפים מהווים תחליף לארוחה קלה בבית הספר, בעבודה וכקינוח משלים לארוחה.

 

אודות דנשר

קבוצת דנשר היא אחת מחברות השיווק וההפצה הגדולות והוותיקות בישראל. על מוצרי החברה נמנים מאות מוצרים ומותגים מובילים, מקומיים ובינלאומיים, בכלל קטגוריות הצריכה.

חטיבות הקבוצה השונות פועלות בכל שלבי שרשרת האספקה של המוצר, לרבות ייצור, ייבוא, ייצוא, מסחר, לוגיסטיקה, שיווק והפצה, ברמה ארצית וגלובלית.

מערך ההפצה של הקבוצה מגיע לכ-3,500 נקודות מכירה ברחבי ישראל, לצד נקודות נוספות ברחבי העולם.

פעילותה הרב תחומית של הקבוצה, לצד אפיקי השיווק וההפצה הרחבים שלה, הופכים אותה לשותף האופטימלי לחברות ומותגים אשר מחפשים להרחיב את פעילותם לשווקים חדשים.

אתר החברה: www.danshar.co.il

 

 

Summary
Review Date
Author Rating
5
נכתב על ידי: רעות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *