יולדת בסטייל?

המותג היוקרתי לעגלות תינוקות "בוגבו" משיק את קולקציית Bugaboo Bee 3The Modern Pastel Collection  במהדורה מוגבלת, במראה יוקרתי וצבעוני עבור ההורים האופנתיים ומודרניים.

יולדת בסטייל? בוגבו משיקים קולקציה חדשה -  Bugaboo Bee 3 צבעי פסטל מודרנים

לפני ההריון הראשון תמיד אמרתי שאני בעד פרקטיות. חשוב היה לי שהעגלה תהיה נוחה. כעת לפני הלידה השניה, אני יודעת שחשובה מאוד הנוחות אך גם הפרקטיות, הגמישות והיופי חשובים לא פחות. כעת יש סוג של פתרון, "בוגבו" משיקים עגלה חדשה עם עיצוב יפים, הניתנים לפירוק מהעגלה וכך ניתן לשמור עליה יפה, נקיה לאורך כל הזמן.

 

מותג העל היוקרתי לעגלות תינוקות "בוגבו"  ואופנה משיק את קולקציית Bugaboo Bee 3 The Modern Pastel Collection  במהדורה מוגבלת במראה יוקרתי וצבעוני עבור ההורים האופנתיים ומודרניים.

העגלה  Bugaboo Bee קלת משקל כ- 8 ק"ג, רחבה, ארוכה, קלה לתפעול ועדיין שומרת על הקומפקטיות. העגלה נפתחת לרוחב מקסימאלי של 45 ס"מ, בעלת מערכת בולמי זעזועים ייחודית לגלגלים המסתובבים. מאפשרת סיבוב של 360 בקלות מרבית.  מידותיה של העגלה ואופן הקיפול הפשוט מאפשרים אחסנה גם בתאי מטען של רכבים קטנים, עירוניים.

בנוסף העגלה בעלת גמישות תוך כדי תנועה, לעגלת ה Bee3 מגוון רחב של תכונות המאפשרות גמישות: ידית אחיזה מתכווננת, מושב אשר ניתן להפוך בקלות פנים להורה או פנים לעולם, 3 מצבי ישיבה/ שכיבה, אפשרות להארכת בסיס המושב כמו גם הארכת המשענת.

מחיר 5,200 ₪ כולל שמיכת קיץ

אין זאת הפעם הראשונה שמותג העגלות בוגבו משתף פעולה  עם ענקיות אופנה כגון המותג "מיסוני" , "ויקטור אנד רולף", "מארק ג'ייקובס" ולאחרונה אף השיק קולקציה יוקרתית במהדורה מוגבלת בשיתוף פעולה עם קרן אנדי וורהול העולמית. כך למעשה הם מדגישים ואומרים שאיכות לא חייבת להיות מנוגדת למראה ויופי של העגלה, לא צריך להתפשר יותר כי לילדים שלנו מגיע את הטוב ביותר.

 

ניתן להשיג באולם התצוגה של בוגבו ישראל ואצל המשווקים המורשים בלבד. https://www.bugaboo-distributor.co.il

יולדת בסטייל? בוגבו משיקים קולקציה חדשה -  Bugaboo Bee 3 צבעי פסטל מודרנים

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
4.5 based on 3 votes
Brand Name
בוגבו
Product Name
בוגבו Bugaboo Bee 3
Price
ILS 5200
Product Availability
Available in Store Only