יום כיף לכל המשפחה בפסח מקרנות השוטרים זכות להיות שוטר

 

כשהייתי קטנה, הייתי מגיעה לא פעם עם חברים של הורי ובמיוחד של אבי לימי כיף של כוחות הביטחון. כך גדלתי, בית ביטחוני, דיבור צבא והאמת יש גם דברים שאני מאוד אוהבת בחינוך הזה. הגיבוש, ההוואי, המשפחתיות והקהילתיות הן בעיני נר לרגליי כוחות הביטחון.

כנערה אמרתי לא פעם שאינני רוצה לצאת עם איש ביטחון, פחדתי שמשהו יקרה, והאמת טפחה על פניה, נוכחתי ולצערי איבדתי גם חברים בדרך.

 

מכיוון שעבודות הביטחון, אינן עבודות רגילות אני מוצאת לנכון את החשיבות הרבה לטפח, להשקיע ולפנק את העובדים, ככה זה עם קרנות השוטרים.

ה"קרנותיבל" ל"קרנות השוטרים":

אודות קרנות השוטרים:

בראשית שנות ה – 50 הוקמה קרן קרנות השוטרים שנועדה לממן ניתוח דחוף בארה"ב להצלת חייו של שוטר. התחלה סמלית זו הייתהתחילתו של תהליך התפתחות שממשיך עד היום ובכוחות מחודשים. מקרן לעזרה הדדית ע"י מלגות הלוואות וביטוח, התפתחה לחברת קרנות השוטרים בישראל, חברה ללא כוונת רווח שייעודה על פי תקנונה – רווחת עמיתיה.

חברת קרנות השוטרים מונה היום כ- 37,000 חברים שהם אנשי משטרה פעילים וגמלאים. בנוסף מעניקה שירות במסגרת מועדון קרנות משא"ז לכ- 7,000 עמיתים נוספים, מתנדבי המשמר האזרחי ולכל בני משפחותיהם. בראשה דירקטוריון המורכב מקציני משטרה פעילים. ההנהלה מורכבת מנשיא החברה (יו"ר), מנכ"ל האחראי הישיר לביצוע הוראות הדירקטוריון וכפוף אליו סמנכ"ל החברה (ראש יחידת קרנות השוטרים) שהינו איש משטרה פעיל בדרגת סנ"צ.

חברת קרנות השוטרים פועלת לרווחת עמיתיה במגוון תחומים: מלגות והלוואות, קרנות רפואיות וקרנות סיוע, רכישת דירה במחירים מוזלים ברחבי הארץ, ביטוחי חיים ובריאות, תיאטרון ובידור, נופש וימי כיף, אירועים והפנינג למשפחות, מנויים/כרטיסיות, טקסי כיתה א' בכל המחוזות, הסדרי פנסיה, טקסי בר/בת מצוה במחוזות, שי יולדות, השכלה, הטבות בתחום התיירות בארץ ובחו"ל ומועדוני וחוגים לגמלאים ועוד.

 

 

 

 

השוטרים ובעיקר השוטרות, עובדים כל יום כל היום ללא מנוחה וללא הפסקה, מתחשבים נלחמים למען כולנו, האזרחים. זוהי הזדמנות להכיר תודה.  בתחילת אפריל נערך  ה"קרנותיבל". ה"קרנותיבל" הינו יום כיף משפחתי לרגל חג הפסח, לרווחת עמיתי "קרנות השוטרים": שוטרים, אנשי מג"ב, גמלאים של המשטרה, מתנדבים של המשמר האזרחי ואנשי שב"ס אשר מקדישים את חייהם למען המדינה.

 

בבוקר מושלם שנפתח עם דמויות ססגוניות וקבלת פנים מרשימה ומכובדת.

ה"קרנותיבל" ל"קרנות השוטרים":

 

המשכנו לפעילויות ומשחקים שמתאימים לכל הגילאים. והאמת שהופתעתי כי הגעתי עם תינוק בן 5 חודשים וילד בן שנתיים ומצאתי אטרקציות שמתאימות לכולם.

כמובן שהיו הסעות חינם הלוך וחזור מרחבי הארץ, שימוש חופשי בכל מתקני הסופרלנד לאורך כל היום, מגוון אטרקציות והפתעות, והאטרקציה המרכזית: "סטטיק ובן אל תבורי"! העלות הייתה ממש בדיחה כרטיס מסובסד לעמיתי קרנות ב- 40 ₪ לאדם בלבד.

ה"קרנותיבל" ל"קרנות השוטרים":

במשטרה ובקרנות השוטרים יודעים לפרגן ולהחזיר אהבה כי מגיע לשוטרים, ואנחנו צריכים לתת אהבה, לפרגן ולזכור שהם אלו ששומרים עלינו כל ימות השנה ועל כך מגיע להם התודה.

ה"קרנותיבל" ל"קרנות השוטרים":