יוצאים לטיול או לנופש? אל תשכחי את סאבוקאלם בייבי לבייבי שלך

סדרת SeboCalm BABY  סאבו קאלם בייבי

סדרת SeboCalm BABY צילם: מוטי פישביין

סדרת, SeboCalm BABY, סאבוקאלם בייבי, הנה סדרה חדשה הסדרה פותחה כדי להגן ולהטיב עם עורו העדין והרגיש של בתינוק כבר מיומו הראשון.

הסדרה כוללת 6 מוצרי טיפול וטיפוח: שמן אמבט, משחת החתלה, אל סבון ושמפו, קרם פנים וצמד מוצרים לטיפול בעור אטופי (אסטמה של העור) המוצרים, מבוססים על קומפלקסים של שמנים טהורים ורכיבים צמחיים שומרים על עורו של הפעוט מפני שינויים מזג האוויר ופגעי הסביבה.

 

SeboCalm, מותג הטיפוח הדרמו-קוסמטי המוביל בישראל, נכנס בימים אלו לקטגוריית מוצרי הטיפוח לתינוקות, ומשיק את SeboCalm BABY, סדרת תכשירים לטיפוח וטיפול בעורו העדין והרגיש של התינוק.

המוצרים שבסדרת SeboCalm BABY, מומלצים לשימוש בקרב תינוקות כבר מיומם הראשון הודות לרכיבים צמחיים ושמנים איכותיים שמטיבים עם העור ומגנים עליו. מוצרי הסדרה נבדקו דרמטולוגית ונמצאו מתאימים לשימוש לעור רגיש ועדין, היפואלרגנים ואינם מכילים פראבנים.

 

בימים אלו, מוצרי סבוקלם בייבי מוצעים ב – 25% הנחה במחלקות הטבע בסופר פארם ברחבי הארץ. תקף לחודשים יולי ואוגוסט 2016 (כולל). לרגל המבצע ולרגל עונת הנופשים / חופשים, אנחנו שמחים לפנק אותך בתיק החתלה שימושי עם מוצרים בגודל מיוחד – הפתרון המושלם לשהייה מחוץ לבית!.

כך לא תצטרכי לסחוב אתך מוצר בגודל מלא (משחת החתלה לדוגמא) ועדיין תבטיחי את הטוב ביותר לתינוקך.

Summary
Review Date
Reviewed Item
SeboCalm BABY סאבו קאלם בייבי
Author Rating
51star1star1star1star1star