האם ניתן על פי תאריך הלידה לאבחן את תכונות הילדים שלנו, החוזקות והחולשות שלהם? התשובה היא כן.

ילד בא לעולם בתאריך לידה יחודי לו. הניתוח הנומרולוגי של התכונות שלו, היעוד שלו, הפוטנציאל שלו, הרגישויות שלו, טמון בעצם בתאריך הלידה שלו ובשם הפרטי שההורים בחרו עבורו.

יפעת אורלב, ילדנו בראי הנומרולוגיה איך מזהים את תכונות ילדינו?

הפילוסוף היווני פיתגורס (582- 496 לפנה"ס)  נחשב לאבי הנומרולוגיה. שיטת החישוב שהמציא, "ריבוע פיתגורס", משמשת נומרולוגים רבים בכל העולם לבירור תכונות שלנו, והיעוד שלנו על פי תאריך הלידה. תורת המספרים, בזמן העתיק, היוותה כלי בידי אנשי רוח ומהנדסים שניסו להבין את העולם ואת אופי האדם. מהניתוחים שלהם התגלה כי בתאריך הלידה צפונים תהליכים גורליים שצפויים לאדם, והתהוות אופיו.

 

האם ניתן על פי תאריך הלידה לאבחן את תכונות הילדים שלנו, החוזקות והחולשות שלהם? התשובה היא כן. ילד בא לעולם בתאריך לידה יחודי לו. הניתוח הנומרולוגי של התכונות שלו, היעוד שלו, הפוטנציאל שלו, הרגישויות שלו, טמון בעצם בתאריך הלידה שלו ובשם הפרטי שההורים בחרו עבורו.

 

תאריך הלידה הוא פרמטר קבוע. הוא מראה לנו לאיזו קטגורית מספרים, תכונות ויעוד הילד שלנו שוייך. עם  זאת, השם של הילד, גימטרית השם וכח האותיות בשם (אות ראשונה בשם, אות אחרונה בשם, ואותיות האהו"י והעיצורים שבשם הילד)  נותנים לו את התכונות שלו, שבאות בהרמוניה או בדיסהרמוניה עם תאריך הלידה שלו.

אז איך זה עובד? כשמחשבים את סך כל תאריך הלידה, קרי: יום הלידה + חודש הלידה + שנת הלידה ומצמצמים אותו למספר חד ספרתי מקבלים מה שנקרא מספר גורל.

 

מספרי הגורל בנומרולוגיה הם מ-1 – 9 , כל מספר גורל מדבר על תכונות, יעוד, פוטנציאל גלום ועוד.

ניקח לדוגמא את השם ירין:

י = 10

ר- 200

י  = 10

נ= 50

מחשבים ככה : 10+200 + 10 +50 = 270

לוקחים את המספר 270 ומחברים את כולו בצמצום למספר חד ספרתי : 2+7+0 = 9

השם ירין- נותן את התכונות של הספרה : 9

 

עכשיו נחשב את מספר הגורל של ירין . ירין נולד בתאריך : 1.7.2004

נחבר את יום הלידה + חודש הלידה + שנת הלידה ונצמצם למספר חד ספרתי כדלקמן:

1+7+2+0+0+4 = 14 . עכשיו נחבר – 1+4 = 5

מספר הגורל של ירין הוא: 5

 

ניתוח האופי של הילד ירין:

ירין קיבל את התכונות של מספר 9 שמדבר על ילד וורבלי, יועץ מלידה, מאוד תקשורתי, מאוד חברותי. בוגר באישיות שלו, כשרון מצויין לשפות.

מספר גורל 5 – מדבר על ילד עם הפרעת קשב וריכוז, צ'ארמר מלידה, ספורטאי, אינטואטיבי, רגיש, שובב, נטיה לשקר במצבי לחץ, אוהב לעשות רושם על חבריו בכיתה, מנהיג, איש עסקים קטן מלידה- פוטנציאל עתידי: לימודי משפטים או מנהל עסקים. יש מצב לRELOCATION בחו"ל .

אות ראשונה י' בשם ופעמיים י' בכל השם- מדברת על אישיות צנועה ( האות י' היא הכי קטנה באלף בית). ירין למרות כל התכונות שצויינו מעלה, צנוע ונבוך מול כל האהדה כלפיו בכיתה ובכלל כאילו לא מאמין איך הוא מצליח לכבוש את כולם. פעמיים י' בשם- מדברת על יצירתיות ויכולת ל"שלוף" מידע מבלי לשבת וללמוד. אין ספק שמדובר על ילד שמשיג ציונים מבלי לבזבז שעות על למידה. כובש את המורים בשפה שלו, בחברויות שלו לכן גם מקצועות כמו שיווק, יחסי ציבור או מכירות יכולים להתאים לו בנוסף למה שציינתי.

כל קטגוריות תאריכי הלידה, האותיות בשם ושמותיהם כפי שהם נקראים בעל פה ולא בתעודת הזהות, נותנים לנו מידע עליהם. עוד  מגוון דוגמאות נוכל לראות בתאריכי לידה אחרים בקטגוריית מספרי הגורל מ – 1-9 בהם נגלה את תכונותיהם הנרכשות והמולדות של ילדינו את היעוד, ההכוונה והדרך המומלצת עבורם.

הכי חשוב זה לשלב את כל הפרמטרים במפה כדי למקסם את הדיוק במפתו של הילד לעזור, לחזק, ובעיקר לדעת. כן, לדעת מי הילד שלנו.

 

הנומרולגיה המערבית והקבלית היא כלי אבחון מצוין, לוגי ומדויק לאבחון תכונות ילדינו, הפוטנציאל הנראה והנסתר שלהם, העצמת התכונות הטובות שלהם, התמודדות עם תכונות שמפריעות לילד והכוונה מדוייקת של איך עוזרים לילדים המדהימים שלנו להתמודד בגן, בלימודים, בצבא, ביחסים בינו לבינה, ביחסים בתוך המשפחה, מחוצה לה ובכלל, מה היעוד, תחומי הלימוד והמקצועות שיהיו הכי מתאימים עבורם בעתיד.

והעיקר הורים יקרים, שהילדים שלנו יהיו הכי מאושרים, בריאים בכל אשר יבחרו במסע החיים שלהם.

 

 

 

 

יפעת אורלב, ילדנו בראי הנומרולוגיה איך מזהים את תכונות ילדינו?

יפעת אורלב
צילם: שגב אורלב

כתבה: יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית, ילידת צרפת, אם לשלושה ילדים.

 יועצת מומחית ומרצה לנמרולוגיה המערבית והקבלהעל פי תורת המספרים והאותיות ועץ החיים הקבלי, חוקרת את תחום הנומרולוגיה מזה 11 שנה. מרצה ומלמדת את תחום הנומרולוגית המערבית והקבלית ב"מרכז פיסגה" ברמת-גן ובמכללת תילתן- מרכז ההשתלמויות של בר אילן, בתל-אביב. בשנים 2014-2015 דורגה יפעת אורלב בפורום "50  המרצים הטובים לקהילות היהודיות בעולם".

כותבת טור קבוע במקומון "גבעתיים פלוס", . מרצה ב"פתחון לב", מרצה בסדנאות נשים לקראת לידה (בחירת שם), יועצת למערכות יחסים ונישואים, יועצת חינוך ילדים.  עוסקת בחקר הנומרולוגיה. מזה כמה שנים מנהלת את פורום הנומרולוגיה ב אתר "וואלה", משדרת קבועה ב"קו המומחים" של רדיו 103 אף אם. יועצת אישית לאנשי תרבות וסלבס ידועים בתחומם, חברות השמה, לקוחות פרטים ועסקיים.

 

Summary
Photo ofיפעת אורלב
Name
יפעת אורלב
Nickname
(נמרולוגית)