יש לי פיצה טעימה ובריאה-ללא גלוטן

גם מי שלא רוצה להכניס לתפריט היומי שלו קמח לבן יכול בכיף להנות מפיצה טעימה לא פחות.. ועוד פיצה עשירה בחלבון 

כל המרכיבים בה ללא חומרים משמרים וחלקם תוצרת בית מה רע?

מרכיבים והוראות הכנה:
בצק לפיצה: (הכמויות מתייחסות למנה אישית בלבד)
כוס קמח חומוס
כוס מים פושרים
לערבב יחד על לקבלת עיסה המזכירה במרקם בלילת פנקייק.
לחמם לחום בינוני מחבת נון סטיק ולטגן שתיים שלוש דקות מכל צד. ( למי שיש מחבת רגילה אפשר לשמן את המחבת עם שמן זית )

רוטב פיצה ביתי:
שתי עגבניות בשלות טחונות
שתי שיני שום כתושות
בזיליקום יבש/טרי
מלח פלפל פפריקה מעושנת/מתוקה ואפשר חריפה גם מעט(לא לילדים) או כל תבלין אחר שבא לכם לגוון .
במחבת על אש קטנה לטגן את השום עם שתי כפות שמן זית, להוסיף את העגבניות לערבב עד שהן הופכות לרוטב להוסיף תבלינים, להשאיר על אש קטנה לקרר בצד.

תוספות: לבחירתכם, זה יכול להיות פלפל קלוי, עגבניות, פטריות, זיתים, תירס וכולי…


השתמשתי בגבינה צהובה 100 רכיבים טבעיים ניתן לשלב מוצרלה עם בולגרית או כל גבינה אחרת שמסתדרת וטעימה לכם. למרוח את הרוטב על הצד שהכנו לפזר גבינה ומעל תוספות מעט שמן זית מעל, לפזר בזיליקום יבש או תבלין איטלקי (או כל תבלין אחר שבא לכם) להכניס לתנור על חום בינוני לרבע שעה בתאבון

פיצה מושלמת ביתית ללא גלוטן מקמח חומוס
נכתב על ידי: לידיה

There are 2 comments for this article
  1. Laura Noy Navarro ב 21:33

    וואו זה ניראה מצויין. אני יכולה להחליף את קמח החומוס בקמח שיפון מלא? או שיבולת שועל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *