סטודיו אנד ג'ויהחגים כבר פה, פורים מאחורינו, פסח לפנינו. הרבה נמצא בראשנו. מה דעתכם על מתנה מיוחדת המשלבת נתינה, אהבה, שוקולד ותרומה לקהילה?
סטודיו אנד ג'וי מבוסס כל כולו על קסם, יופי, איכות ונתינה מכל הלב. הסטודיו מציע ללקוחותיו חוויית קניה חדשה שכל כולה שמחה והנאה. מגוון המתנות כולל: זרי פרחים, מתנות ליולדת, משלוחי שוקולד זרי שוקולד, צמחי נוי משולבים בכלים דקורטיביים, בונסאים עצים ננסיים, עציצים, חבילות שי, מארזים מרהיבים לחגים ועוד.

סטודיו אנד ג'וי

סטודיו אנד ג'וי
צילום: סתיו אדם

כיף לתת מתנה עם ערך מוסף, כי הרבה משתלות וחנויות פרחים יש בשפע. בסטודיו עובדים אנשים המתמודדים עם מוגבלויות שונות, כמו למשל : לקויי ראיה, פיגור שכלי, נפגעי נפש ועוד בכל שרשרת האספקה. מעצימים יתרונות ומבטלים כמעט לחלוטין את החסרונות.

סטודיו אנד ג'וי

סטודיו אנד ג'וי
צילום: סתיו אדם

עובדי אנד ג'וי הם אנשים עם צרכים מיוחדים המסורים ללא גבול. רק לאחרונה שמענו בכלי התקשורת, על כך שחברות מגדירות את עצמן כעוזרות ומשלבות אנשים מאוכלוסיה מיוחדת אך למעשה מנצלים אותם ובעלי החברות מפרנסים אותם בסכומים לא מתקבלים על הדעת – פחות מ 10 שקלים לשעה וזה עוד במקרה הטוב. רק בחג פורים קיבלתי מתנה ממקום העבודה של בעלי. משלוח מנות עם מכתב שזוהי למעשה תרומה אך כאשר בדקתי כמה באמת העובדים קיבלו ותוגמלו הבנתי שלמעשה הם רק נוצלו.

 

הסטודיו מקנה ערוץ לשיקום באמצעות מקצוע מכובד על פי יכולות העובד וכישוריו, ושילובו בקהילה באופן מלא ונורמטיבי. מקור פרנסה מכובד ושכר שעתי הוגן, השונה בתחשיבו ממרכזי עבודה שיקומיים אחרים

עבודה יצירתית המעודדת ביטוי רגשי ומשלבת בתוכה גירוי חושי : מגע, ריח וצבע. מימוש יכולות וכישורים של כל אחד מהעובדים, תוך התאמה אישית לאופי העובד וכישוריו. בתחום הרגשי : שיפור הדימוי העצמי, פיתוח מודעות עצמית וביטחון עצמי גדול יותר. בתחום הקוגניטיבי : העלאת יכולת הקשב והריכוז, שיפור יכולות תכנון, אימון בפתרון בעיות, שיפור בזיכרון ועוד. בתחום ההתנהגותי : שיפור יכולת לאמץ נורמות התנהגות חברתיות, פיתוח אסרטיביות, תרגול מיומנויות רלבנטיות למקום עבודה. בתחום החברתי: פיתוח מיומנויות לאינטראקציה חברתית, פיתוח יכולות לתקשורת מילולית, שיפור יכולת ההקשבה ועוד..

בתחום המוטורי : שיפור מוטוריקה גסה ועדינה, שיפור כוח וסיבולת, גידול בתיאום "עין-יד" ועוד.

המסירות והאכפתיות של עובדינו הינה הערובה לאיכות מוצרינו. סטודיו אנד ג'וי אינו נתמך על ידי גופים ציבוריים ואינו ניזון מתרומות. הכנסותינו היחידות הן ממכירות המוצרים שעובדינו הנאמנים יוצרים באהבה.

 

כאשר הייתי בסטודיו הופתעתי. הוא ממוקם בראש העין, לא הרחק מחברות גדולות ומשרדים גדולים אשר אינם מתעניינים באנשים הקטנים. נדב עטיה, אשר עומד בראש הסטודיו והמקום הינו אדם מיוחד. נדב היה בעל עסק והוא בעל משפחה והחליט לתרום את זמנו ולעבוד עם אוכלוסייה שנחשבת לא קלה אך הוא רואה בה את נשמתו. רואים שטוב לו וכיף לו לתת. עטיה החליט שנגמר הזמן בו "העבדנו אנשים, ולא הערכנו אותם". הוא מספר ומדגיש שחשוב לו לשלם כחוק, כבני שווים.

סטודיו אנד ג'וי

סטודיו אנד ג'וי
נדב עטיה, תודה שאתה קיים
צילום: סתיו אדם

כשהוזמנתי למקום, לסדנת שזירת פרחים, חייכתי. מה לי ולפרחים שאלתי. אפילו בינינו, אני מעדיפה לקבל מתנות אחרות אך המקום משרה מקום אנרגיה וכוחות, עם משפטים מעצימים וחווה, שעובדת שם, שמחייכת ושמחה, נותנת המון אהבה. חשוב שנדע לתת את האהבה בחזרה, מגיע להם ובעיקר מגיע לנו לאהוב.

 

השנה בפסח, אזמין מהם מתנות לקרוביי, למשפחתי ולחבריי, אני קוראת לכן אמהות יקרות, בואו נעזור להם ולמעשה נעזור לעצמנו, נהיה חברה טובה יותר, אמיתית יותר, איכותית המעריכה אנשים ולא רק את הכסף. יש הנאה בנתינת מתנה איכותית ומרשימה, הנאה מתרומה ישירה לקהילה.

 

 

 

 

Summary
Review Date
Reviewed Item
מתנות לחג הפסח, מתנות למשפחה, מתנות ליולדת
Author Rating
51star1star1star1star1star