כשקר בגוף הלב שמח,פארק המים שפיים נהנים שם,פארק המים שפיים בשרון

 

שבת בבוקר, יום יפה, אמא ממהרת להכין את התיק, כדי שנוכל לצאת מהר. כאמא לשלושה בנים קטנים למדתי בחיי הקצרים כי שבת מחוץ לבית תסתיים לרוב בשמחה ובהנאה.

זו בדיוק הסיבה שקמנו, התארגנו וחיש מהר יצאנו אל פארק המים שפיים.

זכרונות ילדות רבים שלי שמורים בפארק, ימי חופש, ימי גיבוש מהעבודה של ההורים ומה לא, אך הפעם זה שונה. הבטחתי לנו שנהנה. הגענו, חיפשנו חניה וזו בדיוק הסיבה שאני אוהבת להגיע מוקדם.

פארק המים שפיים פותח את שעריו  לאחר תקופה ארוכה שהיה סגור, כמעט כל המדינה עקב השפעות הקורונה. בפארק אינספור סוגים של מתקנים ומשחקים. בריכת גלים, ספארי חיות שופכות מים ומרטיבות את הילדים, ספינת פיראטים, מגלשות ומה לא.

פארק המים שפיים השיק לאחרונה  את  ה"ריינבו סליידס" – מתחם חדש של 14 מסלולי גלישה חווייתיים. בנוסף יש ארבע מגלשות רייסר על גלשן מיוחד, מגלשת סופה מהירה במיוחד לגילי 12 ומעלה, מגלשות קמיקאזה – מגלשות אקסטרים מהירות לגילי 10 ומעלה ומגלשה מפותלת במסלול סלאלום לילדים מגיל ארבע. עוד בשפיים, מגלשות ומסלולי האבובים, בריכת הגלים הגדולה בישראל, מתחם הפיראטים שבו ספינת פיראטים ייחודית עם שמונה מגלשות, תותחי מים, בריכה רחבה עם מסלולי שחייה ואזור ג'קוזי למבוגרים.

לגילאים הצעירים מתחמים ייעודיים, כמו עולם הילד, המותאם לגילי שנתיים ומעלה, מעוצב כחוף ים קאריבי עם מזרקות המתוזמנות למוזיקה ולתאורה, ברז מים ענק, מגלשות, מתקני משחקים, בריכת פעוטות המעוטרת בדמויות מעולם המים ומתחם ג'ונגל לפעוטות ולילדים מגיל שנה ועד שמונה, שבו 700 מ"ר של מזרקות, חיות משפריצות, מנהרות מים ומתקנים.

ילדי נהנו רבות ממתחם הספארי וכן מהמגלשות, שעות רבות ניתן שם לבלות ולחזור הביתה עייפים אך עם חיוך ענק שבהחלט עשינו כיף היום.

דרך אגב גם האוכל לא יקרים ודומים למקומות אחרים, למשל שניצלונים וציפס כ 45 שקלים, ברד גדול עם סוכרית חמצוץ גדולה ב 12 שקלים. מחירים ממוצעים וסבירים לדעתי, בהתחשב בעובדה שבכל זאת מדובר בפארק שעשועים ולא במתחם השכונתי.

כשקר בגוף הלב שמח, פארק המים שפיים נהנים שם
כשקר בגוף הלב שמח, פארק המים שפיים נהנים שם

 

פארק המים שפיים, הממוקם בצמוד לקיבוץ שפיים יפעל תחת הנחיות התו הסגול. מספר המקומות מוגבל.

רכישת כרטיסים דרך האתר ומראש בלבד. לא תתאפשר רכישת כרטיסים במקום.

מחיר כניסה: 129 שקלים לכרטיס החל מגיל שנתיים. חשוב לציין כי יש מבצעים רבים.

ניתן להכנס כ 11000 איש