"לא שומרים בבטן "

הספר שמספר על תינוקות, הורים ומה שלא באמת מספרים…

"לא שומרים בבטן "  הספר שמספר על תינוקות, הורים ומה שלא באמת מספרים...

"לא שומרים בבטן", הינו ספר חדש שכתבו הורים למען הורים טריים ומטרתו לחשוף את מה שפחות נוהגים לספר להורים טריים, בצורה קלילה והומוריסטית.  הספר החדש, שהינו מתנת הלידה האולטימטיבית, משלב טקסטים קצרים ושנונים ואיורים הומוריסטיים שמדברים על הורות ללא מסכות .

 כאמא עוד רגע בפעם השלישית אני מוצאת את עצמי לא פעם מחייכת, לפעמים אפילו מגחכת מול הספר. יש לא מעט ספרי הכנה להורות אך מעטים הם הספרים האמיתים שמדברים על הקשיים, הרגעים הטובים והרעים. זהו ספר שונה, לא עוד מה קורה בשבוע X, לא מה יהיה עם הגזים הבלתי נגמרים אלא איך אנחנו כהורים מתמודדים. לא שומרים בבטן, ספר מומלץ לכל הורה צעיר. מתנה שתעלה חיוך על השפתיים.

צוות היוצרים  מאמין שהומור הוא הדרך הטובה ביותר להתמודד עם האתגרים שמזמנת חווית ההורות. במקום אימהות קורנות, ילדים מדושני עונג וכל שאר הקלישאות שמוכרים לנו, ימצאו בו ההורים הטריים אמת אחרת על חווית ההורות החדשה, הנעה בין אהבת אין קץ לתינוק הקטן, עייפות וקשיי הסתגלות לשגרה החדשה.

 

יוצרי הספר : שלומית עצבה- ברנע, אבי רוזנבלום, לירז גרין והמאיירת נעמה דוקטופסקי

"לא שומרים בבטן "  הספר שמספר על תינוקות, הורים ומה שלא באמת מספרים...

מחברי הספר
קרדיט תמונה רן סופר

"לא שומרים בבטן" – הינו  ספר חדש היוצא לאור בימים אלו בהוצאה עצמית  המספר מה באמת קורה בשנות ההורות הראשונות.

הספר ,שהינו מתנת הלידה האולטימטיבית, בנוי  מטקסטים קצרים ושנונים המשלבים איורים הומוריסטיים שמדברים על הורות ללא מסכות, צוחקים על הקושי שבהורות ומאפשרים לכל הורה, סב, דודה ודוד לחייך.

בספר זה לא תמצאו תמונות של אימהות קורנות, ילדים מדושני עונג וכל שאר הקלישאות שמוכרים להורים הצעירים. זהו ספר שכתבו הורים למען הורים טריים ומטרתו לחשוף את האמת שלהם על ההורות ולהראות, עם חיוך וקריצה, שהעולם האמיתי שונה מההורות כפי שהיא משתקפת ברשתות החברתיות, שלכולם יש קשיים ואצל אף אחד לא הכל מושלם.

 

הספר משלב קטעים מצחיקים ומעוררי הזדהות להורים טריים, הרהורים ותובנות, ונותן מקום לשיתוף בחוויות אישיות. לצד השירים והסיפורים שזורים גם עובדות ונתונים מעניינים על הורות שאנחנו בדרך כלל לא שמים אליהם לב המוגשים בצורה חווייתית ומסקרנת. הטקסטים עוסקים בנושאים שונים בעולם ההורות ביניהם למי דומה הקטן/ קטנה?, העצות השונות שנותנת הסביבה, תרבות הסלפי והתמונות של הקטנטן, מצב הזוגיות בשנה הראשונה להורות, האחריות של הורות, בחירת מטפלת, האינטימיות הזוגית האבודה ואפילו רצפת האגן…

 

צוות היוצרים, שלומית עצבה- ברנע, אבי רוזנבלום, לירז גרין והמאיירת נעמה דוקטופסקי, בשלבי הורות שונים בעצמם,  מאמינים שהומור וחיוך הם הדרך הטובה ביותר להתמודד עם האתגרים שמזמנת חווית ההורות והיכולת לצחוק ולתת לגיטימציה לקושי שחווים ההורים הצעירים הוא המניע העיקרי לכתיבת הספר.

הם מספרים שהרעיון לכתיבת הספר הגיע אחרי חיפושים רבים וחסרי הצלחה אחר מתנת לידה עם ערך רגשי שתוכל לעורר הזדהות אצל ההורים החדשים.

"אחרי שהבנו שאין מתנה כזו, ישבנו לכתוב את מה שאנחנו רוצים לקבל". תהליך הכתיבה הוא תהליך יצירה טרנסאטלנטי בין שלושה כותבים שחיים ופועלים בישראל ומאיירת הספר שמתגוררת בניו יורק. יחד נוצר ספר שרלוונטי לכל הורה טרי בעולם, ויעלה חיוך ונוסטלגיה גם בקרב הורים וותיקים.

 

צוות היוצרים:

שלומית עצבה – ברנע, בעלים ומנכ”ל של חברת שלומית עצבה בע”מ העוסקת ביזמות תוכן וחווית מבקר. אמא של שירה ואשתו של ערן. בבקרים כותבת ויוצרת חווית מבקר ותוכן לתערוכות ומרכזי מבקרים, ואחר הצהריים נמצאת בפגישות קבועות עם הדירקטוריון של חיי, ילדה קטנה ומטריפה שלימדה אותי שיש לי המון מה ללמוד. שירה העניקה לי את התואר המשמעותי ביותר שקיבלתי עד כה, והספר הזה נולד בזכותה.

אבי רוזנבלום, תסריטאי, איש קריאייטיב ובעל חמש עשרה שנות ותק בתחום ההורות.  מפיק ושותף יחד עם אהבת חיי, זיוה, בהוצאה לאור של חמש יצירות נדירות- נועם, אורי, יהלי, טל ומעין.  שתי בנות ושלושה בנים, שממלאים את חיינו במשמעות, שמחה ולא מעט אתגרים.

לירז גרין, בעלת בוטיק לכתיבה ותוכן בשם קולעת מילים, פזמונאית, יוצרת ועורכת תוכן, נשואה לברק, אמא לשלוש בנות: תומר, זוהר ומיתר – שהן כמו חדר מראות בלונה פארק של החיים שלי, גורמות לי לאהוב בימים ולכתוב בלילות.

נעמה דוקטופסקי, מעצבת אופנה ראשית של מותג יוקרתי ממנהטן. אמא של ג׳ייקוב ואשתו של לית׳ן. ישראלית, שחיה בניו יורק, ביום מעצבת אופנה בלב מנהטן ובלילה מתגעגעת לירושלים.   אוהבת כל מה שקשור לעיצוב, יצירה ואומנות וממלאת בטריות דרך איור.

 

מספר עמודים :128, מחירו הקטלוגי של הספר : 118 ₪ כולל מע"מ

לרכישה : http://atzaba.com/pageGalleryID.aspx?SubMainPageId=95&pageID=&lang=1

 

 

 

"לא שומרים בבטן "  הספר שמספר על תינוקות, הורים ומה שלא באמת מספרים...

.