ליסטרין, מותג מי הפה מוביל ביותר בארץ  יוצא במבצע חופשה בהפתעה

ליסטרין, מי פה, חופשה בהפתעה

כבר שנים שאני משתמשת במוצר הזה, מי הפה ליסטרין לדעתי המוצלח ביותר. הוא מנקה, מרענן ושומר על השיניים.

ליסטרין – מותג שטיפות הפה המוביל בעולם, הינו בעל ניסיון וותק של למעלה  מ-100 שנה בתחום בריאות הפה. מחקרים רבים הוכיחו את יעילות מוצרי ליסטרין בניקוי רובד החיידקים בחלל הפה (עד 99% בתנאי מעבדה).

בישראל משווקים מגוון רחב של מוצרי ליסטרין ובהם, ליסטרין TEETH & GUM DEFENCE, ליסטרין TOTAL CARE, ליסטרין FRESH BURST המעניקה נשימה רעננה, ליסטרין COOL MINT, ליסטרין ZERO (ללא אלכוהול) וליסטרין  ADVANCED WHITE שמלבד הפחתת רובדד החיידקים, היא שטיפת פה חדשה, בעלת הפעולה הכפולה, המכילה פלואוריד לחיזוק השיניים וטכנולוגיה מלבינה.

 

וכעת ליסטרין יוצאים במבצע חדש. קונים מארז ליסטרין ויכולים לזכות בחופשה זוגית לחו"ל. ההפתעה- יעד החופשה יתגלה רק ביום הטיסה… אני אוהבת הפתעות, איזה כיף לזוכים!

 

איריס וולף, מנהלת מותג ליסטרין בג'ונסון & ג'ונסון מציינת כי המבצע הינו ברוח הסלוגן המלווה את המותג "ללכת עד הסוף" המבוסס על מחקר בינלאומי שהצביע על כך שמשתמשי ליסטרין הינם בעלי אופי נועז יותר ונוטים לעשות דברים יוצאי דופן. כמו למשל: לצאת לחופשה בלי לדעת מראש מהו היעד

 

מבצע "חופשה בהפתעה" הינו חלק ממהלך "הולכים עד הסוף" המבוסס על מחקר אופי בינלאומי שערך המותג וממצאיו עולה בין היתר כי משתמשי ליסטרין הינם נועזים יותר מאשר אלו שאליסטרין , מי פה, חופשה בהפתעהינם משתמשים בליסטרין.

 

לדברי איריס וולף, מנהלת מותג ליסטרין: "המחקר הגדול שערכנו מציג קשר בין משתמשי ליסטרין לבין דפוס התנהגות נועז יותר מאנשים שאינם משתמשים בליסטרין. את הקשר הזה אנו מביאים לידי ביטוי במבצע שכן, אנשים "נועזים" יותר, יסכימו להתכונן לחופשה בלי לדעת את יעדה…"

 

המבצע בתוקף עד ה-28.2.17 ברשתות הפארם והשיווק המשתתפות במבצע.