אחוה בחידוש מהפכני בתחום ממרחי הטחינה המתוקים

לרגל ראש השנה משיקה חברת "אחוה" מוצר חדש בסדרת ממרחי הטחינה: ממרח טחינה עם דבש

לרגל ראש השנה משיקה חברת "אחוה" מוצר חדש בסדרת ממרחי הטחינה: ממרח טחינה עם דבש

צילום יעל האן

ממרח טחינה עם דבש של "אחוה" עשוי מטחינה משומשום מלא, דבש, ללא שומן טרנס, ללא כולסטרול, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל • הממרח עשיר בערכים תזונתיים בהם 587 מ"ג סידן ומתאים כממרח מתוק ובריא בתזונה מאוזנת

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה,  משיקה לרגל ראש השנה ממרח חדש ומהפכני בסדרת ממרחי הטחינה המתוקים של החברה: ממרח טחינה עם דבש. הממרח החדש מבוסס בעיקר על טחינה משומשום מלא, דבש, אינו מכיל שומן טרנס, ללא כולסטרול, עשיר בסידן, דל מאוד בנתרן ואינו מכיל צבעי מאכל. זוהי הפעם הראשונה שמושק בישראל ממרח טחינה עם דבש, המתאים לשימוש כממרח מתוק בכריכים, לעוגות ועוגיות.

סדרת ממרחי הטחינה של אחוה מונה שלושה ממרחים, בהם ממרח טחינה עם שוקולד וממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה עם שוקולד ללא סוכר, שזוכים להצלחה כבירה. לרגל ראש שנה וחגי תשרי, הוחלט בחברה על השקת ממרח טחינה עם דבש. לדברי יובל מלאך, מנהל השיווק של חברת "אחוה", מרבית הממרחים מכילים לפחות 68% טחינה משומשום מלא והינם בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר שיש כיום בתחום הממרחים המתוקים. "אנו שמחים להשיק פיתוחים חדשים של גרסאות מתוקות לטחינה וכעת בטעם כה אהוב – טחינה עם דבש".

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, מודעות לאיכות המזון שאנו אוכלים והקפדה על שימוש במקורות מזון מן הטבע, הם חלק מהותי ממגמת הבריאות העולמית. בשילוב עם הרצון להפחית אכילה של מזון מעובד והדגש על בחירת מזון בעל ערכים תזונתיים גבוהים, הממרח החדש של חברת "אחוה" עונה בצורה מדויקת על דרישות אלו. מדובר על הממרח החדש "טחינה מלאה עם דבש", הראשון מסוגו בשוק המזון. הממרח מבוסס על טחינה מלאה (68%) המכילה חמצות שומן חיוניות וערכים גבוהים ל-100 גרם של סידן (587 מ"ג), ברזל (5 מ"ג), סיבים תזונתיים (10 גרם), חלבון (15 גרם) ודלה במלח (33 מ"ג בלבד).

השילוב עם הדבש מקנה לטחינה המלאה שדרוג תזונתי מבחינת הטעם והערכים התזונתיים. הדבש ידוע מזה אלפי שנים כמזון בריאות, הנחשב ל"Superfood", בעל ערכים גבוהים ואף נחשב כאחד המזונות החשובים בתחום הרפואה העממית לטיפול בכאבי גרון, חיזוק מערכת החיסון וטיפול בחתכים על העור. זהו שילוב ראשון מסוגו של דבש ביחד עם טחינה מלאה (!), המאפשר גם למי שעד עכשיו נמנע מטחינה מלאה להכיר אותה בצורה טעימה ומשודרגת. מתאים מאד לשוחרי הבריאות, ספורטאים חובבים ומקצועיים, ואף לילדים ומשפחות המחפשים משהו מתוק לבית הספר או כפינוק מתוק אחרי הצהרים.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 11 שקלים לאריזת 400 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

לרגל ראש השנה משיקה חברת "אחוה" מוצר חדש בסדרת ממרחי הטחינה: ממרח טחינה עם דבש

צילום: יעל האן