מותג השיער Mon Platin Professional משיק פאשניסטה סילבר אפקט קצף לחפיפה MON PLATIN FASHIONISTA SILVER EFFECT SHADE FOAM

מותג השיער מון פלטין פרופשנל משיק פאשניסטה סילבר אפקט קצף לחפיפה

Silver Effect shade foam

את רוצה להיות יפה אבל אין לך זמן, את רוצה להיות עם שיער מטופח אבל איפה את ואיפה דקה לעצמך, לנשמתך. נכון או שאני טועה?

בואו נודה בזה, אנחנו אמהות וזמן פנוי לעצמנו זהו דבר נדיר, שקשה מאוד להשיג!

לכן, מון פלטין, מותג השיער האיכותי בישראל (אני לא הכרתי עדיין כמוהם), משיקים ספריי קצר, קטן אך איכותי מאוד לשיער. הוא אינו מתאים לכולם, אך בינינו, הוא מתאים לכל הבלונדיניות, ג'ינג'יות, עם שיער כתום ועוד. הספריי פשוט גורם לשיער להראות יפה ואיכותי, וכעת אף אחד לא יודע שזה לקח בדיוק דקה, בזמן המקלחת כי איכות השיער, הצבע, המגע, המרקם והעבודה נשמרת לאורך זמן. רואים שהתאמצת ללא מאמץ.

כאלו מוצרים אני אוהבת.

 

מותג השיער  Mon Platin Professional משיק פאשניסטה סילבר אפקט קצף לחפיפה – MON PLATIN FASHIONISTA SILVER EFFECT SHADE FOAM. מוס ניקוי אינטנסיבי ליצירה של "אמבט צבע" הקצף האוורירי והקליל נושא עמו פיגמנט עשיר ואינטנסיבי אשר מסייע בריכוך גוון השיער הצהבהב / כתמתם והבלתי רצוי.

הטכנולוגיה המרשימה של נוזל הקצפת עתיר הפיגמנט סגול אינטנסיבי והנחתו על סיב השיער מסייעת ביעילות לניקוי עמוק של הפיגמנט ולהגברת אפקט הפלטין בצבעי הבלונד השונים, בגווני השמש באומברה ,באלי'ג,  ובהבהרות השונות לאחר החפיפה מרקם השיער נותר רך רענן מלא ברק ובגוון מושלם.  מתאים גם לבעלי שיער שיבה. (גברים ונשים)

הוראות שימוש:

יש להניח את המוס על השיער ולעשות בצורה אינטנסיבית בכדי שהקצף יגיע לכול אזורי השיער. להמתין כ-4-7 דקות ולשטוף היטב. במקרה של גוון כתמתם עיקש ניתן לחזור על הפעולה בשנית.

 

מחיר 80 שקל

להשיג במספרות מורשות Mon Platin Professional ברחבי הארץ