מכוניות ומוסכי צעצוע מבית "מוטור טאון" המוסך והרכב הראשונים שלי

מעשה בסיפור שכך היה. בני ראה את המשחק ורצה מאוד לשחק, אך כמו כל אמא אני חושבת שיש לו לא מעט משחקים ואז דחיתי את פתיחת המשחק.

ערב שישי אחד, חברה שחזרה לארץ מרלוקיישן מתקשרת אלי ושואלת אותי: "רעות, מה את עושה מחר"? עניתי לה: "לא יודעת, תבואי, יהיה כיף".

היא הגיעה עם הילדים, בני ביקש שוב לפתוח את המשחק ליד ילדיה, וכמו כל אמא פולניה, אמרתי לו: "בסיידר, יאללה תפתח ותהנה". והאמת, מאז הוא לא מפסיק לשחק.

בני בן שנתיים ותשעה חודשים, אחיו הקטן, קטן ממנו בשנה ושבעה חודשים והם לא מעט רבים. מה לעשות הקטן רוצה לקחת לגדול את כל המשחקים, והגדול התרגל שהוא לבד והכל מותר לו. בינינו אין ברירה אחרת אלא שלפעמים צריך להציב גבולות וחוקים. לכן אמרתי להם: "מותר לשחק אבל ביחד". הילדים של חברתי הנ"ל התלהבו מאוד מהמשחק ומאז הוא כל יום היום בפעולה.

מתנה מומלצת מגיל שנתיים עד חמש לפחות. וכמו שההורים לפעמים מבקשים, המתנה שתתן לך מנוחה ולהם הנאה וחוויה.

 

מגוון מכוניות ומוסכי צעצוע מבית "מוטור טאון" המוסך והרכב הראשונים שלי 

'הנסיך הקטן', בית איכותי למותגים מובילים גאה להציג:

מגוון מכוניות ומוסכי צעצוע מבית "מוטור טאון" המוסך והרכב הראשונים שלי

'הנסיך הקטן' שמח להביא מגוון רחב של מכוניות ומוסכי צעצוע של חברת "Motor Town"

חברת "הנסיך הקטן", המתמחה בייבוא מוצרי תינוקות וילדים, מפיצה מגוון רחב של מכוניות צעצוע מבית "מוטור טאון- המוסך והרכב הראשונים שלי" לגילאי 18 חודשים ומעלה. מכוניות המבוססות על מותגי רכבים אמתיים כמו רנו, פרארי, סיאט, חיפושית ועוד, המקנה פרשנות ייחודית וילדותית לדגמי המכוניות המוכרים.

מכוניות ה"מוטור טאון- המוסך והרכב הראשונים שלי" עשויות PVC בעלות מרקם רך המתאימות במיוחד לקטנטנים. המכוניות מתאימות לילדים מגיל שנה וחצי ומעלה.

בהשלמה למכוניות "המוטור טאון- המוסך והרכב הראשונים שלי" ניתן למצוא גם מבני צעצוע של מוסך, תחנת שטיפת מכוניות ותחנת כיבוי אש שניתן לשחק יחדיו עם מכוניות המוטור טאון. מבנים אשר מעצימים את החווית המשחק ונותנים שעות מלאות בהנאה.

 

 

ניתן להשיג ברשתות למוצרי והתינוקות ובחנויות המובחרות

*המחיר הסופי נקבע על ידי הקמעונאי*

לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" – 08-9426633. www.littleprince.co.il

 

אודות 'הנסיך הקטן'

חברת "הנסיך הקטן", נוסד בשנת 1994 ומתמחה ביבוא מוצרי תינוקות, פעוטות וילדים, ממגוון מותגי הילדים המצליחים בעולם, ביניהם המותג האנגלי המוביל "tommee tippee", סמי הכבאי, מוטור טאון- המוסך והרכב הראשונים שלי, מטוסי על, קונקס ועוד.