השיקו מנה חדשה בקפה לואיז

רוצים לדעת איך להכין אותה אצלכם בבית?

לאבנה קשיו – טעים טעים טעים וממש קל!

שבוע שעברתי ישבתי עם חברה לארוחת בוקר בקפה לואיז בתל אביב. היו מספר מנות שמאוד אהבתי, פתחתי את הבוקר עם מנת לאבנה קשיו, מנה חדשה, טעימה בטירוף, בהמשך הכתבה תוכלו למצוא גם את המתכון למעדן הזה.

לאבנה קשיו קפה לואיז

צילמה: שרית גופן

אכלתי גם סלט בריא איכותי וטעים, וקינחתי בעוגה ללא סוכר. כאשר הופנו מבטים לעברי בזמן קבלת הקינוח, הבנתי שבחרתי נכון. לחברותי האמהות שבהריון, אגיד שהממתיק המלאכותי בקינוח היה כמו סוכר אשר מותר לאכול בזמן הריון.

עוגה ללא סוכר קפה לואיז

בחרנו לשבת דווקא בקפה לואיז כי הם השיקו לאחרונה  מנות חדשות לחורף 2016, המנות במסעדה כולן מבוססות על קונספט של מטבח בריא וחומרי גלם טבעיים ושילוב של סופרפודס  (מזונות על).

 

 

בין המנות החדשות:

מנות ראשונות :

  • מנת לאבנה קשיו המורכבת מגבינת לאבנה חמה בתיבול טימין, שמן זית, מלח וצ'ילי ובציפוי שבבי קשיו עם זילוף דבש ופולי קקאו כתושים ,מוגש על עלי בייב, בצל ירוק ונבטי חמנייה, ללא גלוטן– 36 ש"ח
  • סושי קינואה העשויה דפי סויה במילוי קינואה שחורה, נבטים סיניים, בצל ירוק, מלפפון ונבטי חמנייה ברוטב סילאן וסויה (ללא גלוטן), צ'ילי ומלח מוגש על עלי בייב, בצל ירוק ונבטי חמנייה. טבעוני וללא גלוטן.- 36 ש"ח

מנות עיקריות:

  • 'פסטה טיול ביער' פסטה פנה קמח מלא אורגנית מוקפצת עם פטריות שמפניון, שיטאקי ומאי-טאקי, קייל, ג'ינג'ר, קוביות בטטה, חרדל דיז'ון, סילאן וחלב קוקוס, בעיטור בצל ירוק.- 59 ש"ח
  • פאד תאי לואיז – דפי פסטה מאורז במרינדה של סילאן וסויה (ללא גלוטן) מוקפצים בשמן קוקוס עם גזר, בצל, שום, ברוקולי, קישוא, ג'ינג'ר,החלב קוקוס ולבחירה קוביות טופו או חזה עוף, מעוטר בנבט סיני, בצל ירוק וקשיו גרוס. מוגש עם פלח לימון. ללא גלוטן וטבעוני. – 59 ש"ח

 

מנות הקינוחים החדשות:

  • קרייזי נאט המורכב משכבות טבעונית ללא גלוטן של קמח טף, דוחן, קקאו, טחינה, פקאן, קשיו וחמאת בוטנים – 42 ש"ח
  • בננות מקורמלות– עם חלב קוקוס, חמאת קוקוס וקינמון, מוגשות עם טוויל וכדור

גלידה/סורבה-  36 ש"ח

 

ולשתייה:

  • שייק שורש מאקה קקאו – פולי קקאו, מאקה, תמרים, צ'יה, אגבה, שמן קוקוס וחלב סויה.- 29 ש"ח

 

 

אישית אהבתי מאוד אבל מאוד את מנת הלאבנה קשיו. היא אחת המנות המעולות והטעימות ביותר שאכלתי. הצלחתי במיוחד עבורכן, להשיג את המתכון, גזרו ותשמרו! או נכון לתקופתנו, תצלמו ותשתפו – חובה לנסות בבית!

 

לאבנה קשיו אוהד קורי, שף רשת מסעדות קפה לואיז

לאבנה קשיו קפה לואיז

צילום: שרית גופן

חומרי הכנה לתערובת לאבנה:

לאבנה גולמית 60 גרם

גבעולי טימין 2

צ'ילי יבש 0.5 גרם

מלח 1.5 גרם

שמן זית 20 מ"ל

 

לציפוי:

שבבי קשיו קלוי גרוס 20 גרם

דבש 15 גרם

פולי קפה כתוש 2

 

אופן הכנה לאבנה קשיו:

ערבבו עם השמן זית, מלח, צ'ילי ועלי\י הטימין וגלגלו לכדור. לכדור מעוך בצורת קממבר לאחר מכן יש לצפות בשבבי קשיו ולהניח בקירור.

בזמן ההגשה יש לחמם את הכדור גבינה על תבנית עם נייר אפייה בתנור חם של 250 מעלות כ-4-5 דק'. בזמן שהגבינה בתנור הניחו בצלחת תערובת עליי בייבי, בצל ירוק ונבטי חמנייה. את הכדור גבינה מניחים על הסלט ומזליפים מעל הכל דבש ושבבי פולי קקאו.

 

Summary
recipe image
Recipe Name
לאבנה קשיו
Published On
Average Rating
0graygraygraygraygray Based on 1 Review(s)