חדש בישראל

מסלמני גרופ מציגה את הקולקציה החדשה של סכיני  ZWILLING מגרמניה

הסכינים המובילות בתחומן בעולם

מסלמני גרופ מציגה את הקולקציה החדשה  של סכיני  ZWILLING מגרמניה הסכינים המובילות בתחומן בעולם

השף אבי לוי מדגים חיתוך בסכיני zwilling צילום רפי דלויה

 בקולקציה סדרות הסכינים,PURE ,PRO  GOURMET, ו-LIFE סכינים איכותיות עם טכנולוגית הפטנט של חיסום פלדה בקור סכין לכל בשלן

 

מסלמני גרופ, אשר קיבלה לאחרונה את הזיכיון ליבוא ושיווק מותגי הפרמיום של קבוצת ZWILLING  מציגה את הקולקציה החדשה של סכיני ZWILLING מגרמניה, מהמובילים בתחומו בעולם מאז שנת 1731.מסלמני גרופ מציגה את הקולקציה החדשה  של סכיני  ZWILLING מגרמניה הסכינים המובילות בתחומן בעולם.

קבוצת מסלמני גרופ קיבלה את הזיכיון ליבוא ושיווק מותגי קבוצת ZWILLING מגרמניה בישראל. קבוצת מסלמני גרופ היא היבואנית  של מותגי הפרמיום בתחום המטבח ובהם: TEFAL, PYREX, LUMINARC ועוד

והבעלים של רשת "לגעת באוכל". הקבוצה מחזיקה כמן כן במותגי בישול מובילים בתחומם בעולם בישראל ישווק בשלב ראשון המותגים: ZWILLING, STAUB   –  MIYABI

 

הודות לטכנולוגיות מתקדמות, יצירתיות חדשנית ושימוש בחומרי הגלם הטובים בעולם, שוקדת החברה על פיתוח תמידי של מוצרים המשמרים את מקומה בפסגת הייצור והפיתוח.

סכיני ZWILLING  ידועות בתהליך חיסום פלדה בקור, הרשום כפטנט בלעדי של החברה, המשפר את עמידות הפלדה ומסייע במניעת היווצרות קורוזיה על הסכין וחדירה עמוקה של החלודה לתוך הפלדה.

 

פלדה איכותית בתוספת גימור מושלם, פונקציונאליות ועיצוב מדויק  הם המאפיינים הבולטים של הסכינים הטובות ביותר בעולם.

 

מסלמני גרופ מציגה את הקולקציה החדשה  של סכיני  ZWILLING מגרמניה הסכינים המובילות בתחומן בעולם

תמונות אווירה צילום רפי דלויה

ZWILLING PRO, סדרה שסכיניה עוצבו על ידי מעצב המוצר האיטלקי הידוע מתיאו תאן, שילוב של חדשנות טכנולוגית, עיצוב מסורתי ודיוק מיוחד.

ZWILLING PURE, עשויה מיציקה אחת של פלדה חדשנית, מתאפיינת בטכנולוגיית Ice-hardened FRIODUR®, תהליך חיסום פלדה בקור, הרשום כפטנט בלעדי של החברה, המשפר את עמידות הפלדה ומסייע במניעת היווצרות קורוזיה על הסכין וחדירה עמוקה של החלודה לתוך הפלדה.

ZWILLING GOURMET, סדרה המתאפיינת בטכנולוגית Ice-hardened FRIODUR®, הבלעדית לZWILLING ומעניקה לסכין להב חד יותר לאורך זמן ובעל כושר עמידות מעולה.

ZWILLING® LIFE, סדרה המאפשרת לכל בשלן להחזיק בסכין איכותית במטבח, לשימוש יומיומי.

 

בקולקציה 4 סדרות עיקריות:

  • סדרת סכיני ZWILLING PRO:

סדרת סכיניZWILLING Pro  מציעה את השילוב המושלם של חדשנות טכנולוגית, עיצוב מסורתי ודיוק מיוחד המתאימים לשפים המקצועיים וגם לחובבים.

מסכין קילוף ועד סכין סנטוקו – במגוון ZWILLING Pro ניתן למצוא כל מה שאתם צריכים למשימות המטבח השונות. הסכינים בעלי עיצוב איטלקי (עוצבו ע"י המעצב מתיאו תאן) ומיוצרים בגרמניה.

  • סדרת סכיני ZWILLING PURE

סדרת סכינים המתאפיינת בנוחות ובקלות השימוש. הסכין עשויה יציקה אחת של פלדה חדשנית בטכנולוגיית FRIODUR Ice-Hardened – בתהליך חיסום פלדה בקור, הרשום כפטנט בלעדי של החברה, המשפר את עמידות הפלדה ומסייע במניעת היווצרות קורוזיה על הסכין וחדירה עמוקה של החלודה לתוך הפלדה. סכינים אלו חזקות וחדות ויחד עם זאת בעלות מידה נכונה של גמישות, כזו הנדרשת מסכיני מטבח.

הנוסחה המיוחדת של הפלדה של ZWILLING מאפשרת איזון מושלם של מרכיביה ליצירת פלדה ברמה הגבוהה ביותר. בבסיס העיצוב הארגונומי של הסכינים בסדרה זו חשיבה על בטיחות הידיים הודות לקת המיוחדת של הסכין המותאמת לאצבעות הידיים ומבטיחה בטיחות מושלמת בעת החיתוך.

  • סדרת סכיני ZWILLING GOURNET

הסכינים בסדרה זו מיועדות לשפים הביתיים, הלהוטים שהסכין היומיומית שלהם תהיה יוצאת דופן. הסכין עשויה יחידה אחת, בעלת להב מדוייק והיא קלה מאוד, מה שמאפשר תמרון מקסימלי. טכנולוגית Ice-hardened FRIODUR®, בלעדית לZWILLING מאפשרת להב חד יותר, שנשאר חד יותר לאורך זמן ובעל כושר עמידות מעולה. הסכין מתאפיינת בלהב מדויק ושוליים בחיתוך לייזר המבטיחים זווית חיתוך אידיאלית לחדות ולעמידות. הידית מספקת נוחות ויציבות מקסימליות בעת החיתוך. הידית בעלת עמידות גבוהה: בשילוב מסמרי נירוסטה לאיזון הלהב לחיתוך באופן מושלם.

  • ZWILLING® LIFE, סדרה המאפשרת לכל בשלן להחזיק בסכין איכותית במטבח, לשימוש יומיומי.

 

מחירים:    מ- 24 ₪ לסכין צבעונית ועד  ל- 849 ₪ לסט של 3 סכינים מסדרת פרו.

 

בתקופת ההשקה מוצרי ZWILLING  יוצעו ב- 15% הנחה.

 

בכל סדרה מגוון סכינים:

סכיני שף:

סכין שף היא הסכין המרכזית והחשובה ביותר במטבח – השימוש בה מתאים לכ- 90% מפעולות החיתוך במטבח. הסכין מאופיינת בלהב רחב ועגול, ומעניקה נוחות מירבית בעת חיתוך מתמשך על קרש. הלהב הרחב מאפשר אחיזה נוחה ובטוחה ומונע חבלה של המפרקים בזמן החיתוך. צורת הלהב העגולה מאפשרת חיתוך מהיר, תנועה חלקה במינימום מאמץ וללא הרמה של הסכין מהקרש

 

 

וקיצוץ קל ומדוייק. הסכין מתאימה לכל סוגי המזונות – בשר, עוף, דגים, ירקות, פירות, עשבי תיבול ולכל פעולה שמתבצעת על קרש החיתוך.

 

סכיני סנטוקו

סכין הסנטוקו מגיעה מהמטבח היפני ומאד דומה בשימושים שלה לסכין שף.

הסכין בעלת להב רחב, ישר ודק יותר מאשר בסכין השף, מה שמאפשר חיתוך קל, ישר ומדוייק יותר מאשר בסכין שף. הלהב הרחב מאפשר אחיזה נוחה ובטוחה, מונע חבלה של המפרקים בזמן החיתוך ומעניק נוחות מירבית בעבודה ממושכת על קרש החיתוך. הסכין מתאימה לכל סוגי המזונות – עוף, בשר ודגים ללא עצמות, ירקות, פירות, עשבי תיבול – ולכל פעולה.

 

סכיני ירקות

סכין קטנה המשמשת בעיקר לחיתוך, קילוף וגילוף ירקות פירות בצורה ידנית שאינה מתבצעת על קרש חיתוך. כמו כן, משמשת הסכין גם לניקוי דגים ועוף. זוהי סכין עזר חשובה מאד, אשר מיועדת לכל הפעולות הקטנות והזריזות שסכין גדולה יותר תהיה מסורבלת מדי עבורן.

 

סכיני בשר ודגים

סכיני פריסה / פירוק / פילוט. סכיני פריסה, פירוק ופילוט אלה סכינים המיועדות לטיפול בבשרים, עופות ודגים. סכין הפריסה היא הכללית ביותר, ומיועדת לפריסה, לפירוק ולפילוט של נתחי בשר, עופות ודגים. הלהב צר וחזק והסכין יכולה לשמש גם לחיתוך ירקות על קרש החיתוך.

 

סכין פירוק מאופיינת בלהב צר במיוחד, חד וחצי גמיש, וכך מתאפשר חופש תנועה מקסימלי תוך כדי עבודה. פעולת הפירוק קלה, מהירה ופשוטה מאד בעזרת הסכין הייעודית הזו. הסכין מתאימה גם לפילוט.

סכין פילוט מאופיינת בלהב ארוך, צר, חד וגמיש מאד. היא מאפשרת פילוט מדוייק ונקי בעובי הרצוי. כתוצאה מגמישותה הרבה, סכין זו מיועדת לפילוט בלבד

 

סכינים משוננות

סכינים משוננות מיועדות בעיקר ללחמים, מאפים, בצקים, עוגות וכל דבר שזקוק לניסור ולא לחיתוך רגיל. הסכינים הקטנות שביניהן יכולות להתאים גם לחיתוך עגבניות וירקות. השימוש הנכון בהן הוא למוצרים רכים במיוחד או קשים במיוחד. השיניים חדות מאד ונשמרות לאורך זמן רב מאד והן אינן זקוקות להשחזה.

 

ZWILLING היא החברה הגדולה והוותיקה בעולם לייצור סכינים וכלי מטבח. החברה נוסדה בשנת בשנת 1731 בגרמניה ושמה דגש על ערכים של מסורת, איכות ופונקציונאליות בכל מגוון מוצריה.

עם טכנולוגיות מתקדמות וחידושים מתמידים, ZWILLING מפתחת ללא הרף את חומרי הגלם האיכותיים ביותר ואת הפלדות הטובות ביותר וכך מצליחה בכל פעם מחדש לשמור על מקומה בפיסגה.

סכיני החברה ידועות בטיבן ברחבי העולם. כל סכין עוברת תהליך ייצור של למעלה מ- 40 שלבים שונים, ביניהם תהליך ייחודי של חיסום פלדה בקור. התהליך, אשר רשום כפטנט בלעדי של חברת ZWILLING, משפר את עמידות הפלדה ועוזר מאד במניעת היווצרות קורוזיה על הסכין וחדירה עמוקה של החלודה לתוך הפלדה.

 

מוצרי קבוצת ZWILLING  מגרמניה מוצעים למכירה ברשת חנויות 'לגעת באוכל' ובחנויות מתמחות ברחבי הארץ.

 

 

מסלמני גרופ מציגה את הקולקציה החדשה  של סכיני  ZWILLING מגרמניה הסכינים המובילות בתחומן בעולם

משמאל לימין חאתם מסלמני סמנכל מסלמני גרופ והשף אבי לוי צילום רפי דלויה

 

קציצות של דג ממוסר ים או בורי או לוקוס .

ברוטב של לימונים זיתי קלמטה מגולען כוסברה ושום .

 

מצרכים :

500 גרם של לוקוס , פרידה , מוסר , בורי דג טרי .

6 עגבניות שטח יפות ואדומות

3 לימונים קלופים חתוכים לפרוסות

חופן גדול של כוסברה

מעט זרעי קימל

פפריקה מתוקה

שאטה גרוס

מלח גס

פלפל חריף ירוק

שמן קנולה

כוסברה לקציצות

שום קלוף בלבד

2 ביצים

  • את שיני השום מטגנים עד להזהבה .
  • מוסיפים את הפלפל החריף , פפריקה , מלח , שאטה , ואת העגבניות החתוכות לקוביות וקלופות .
  • מוסיפים את פרוסות הלימון הקלוף .
  • מוסיפים את הכוסברה ומבשלים על להבה נמוכה 15 דקות .
  • את הדג קוצצים עם כוסברה , שום , ופלפל חריף .
  • מתבלים במלח כמון , וביצה
  • עושים קציצות ומטגנים בשמן רדוד .
  • מכניסים לרוטב ומבשלים עד להכנה .
מסלמני גרופ מציגה את הקולקציה החדשה  של סכיני  ZWILLING מגרמניה הסכינים המובילות בתחומן בעולם

צילום רפי דלויה