משכנס אדר מרבין בזלילה מסעדת קבאנה משיקה אתגר טעים במיוחד:

כל מי שיצליח לסיים תוך 30 דקות 1.8 ק"ג של המבורגרים עם תוספת גדולה יקבל חודש של ארוחות בחינם

 

מסעדת קבאנה, בורגר בר דרום אמריקאי, משיקה את אתגר הזלילה המשוגע שלה בסניף הממוקם במרכז של קרסו ביבנה. במסגרת האתגר יוקצו למתמודדים הרעבים 30 דקות, במהלכן הם יתמודדו מול 1.8 ק"ג של המבורגרים משובחים ותוספת גדולה של צ'יפס או טבעות בצל. מי שיפגין יכולות אכילה מרשימות ויעמוד באתגר, לא יצטרך לשלם על הארוחה ואף יקבל במתנה חודש של ארוחות חינם (הכוללות המבורגר 200 גרם, תוספת לבחירה וכוס שתייה). האמיצים שייכשלו ייאלצו לשאת בעלויות מחיר האתגר – 219 ₪.

הבורגר בר של קבאנה קנה לו מוניטין רב גם מחוץ ליבנה, בזכות מנות שף עם שילובי טעמים ייחודיים בהשראת דרום אמריקה, המוגשים לצד קוקטיילים אקזוטיים של רום וטקילה עם נגיעות אננס, מלון או ליצ'י. מבקרי המסעדה נהנים מהאווירה במקום, שכן חללי הפנים שופעים צבעים ססגוניים ואווירת חוף ומהרמקולים בוקעת מוזיקת צ'ילאאוט בכל משך היום. התפריט העשיר מתאים לכל המשפחה וכולל גם מנות ראשונות מעוררות תאבון וקינוחי שחיתות מחומרי גלם איכותיים.

ניתן יהיה לקחת חלק באתגר קבאנה בכל שעות הפעילות: יום א'-ה' החל מ-12:00 ועד אחרון הלקוחות, בימי שישי החל מ-12:00 ועד שעה לפני כניסת שבת ובמוצ"ש החל משעה לאחר צאת השבת ועד אחרון הלקוחות.

כשרות: בהשגחת הרבנות יבנה.

 

כתובת: "המרכז של קרסו ביבנה", רחוב הנחשול 22, יבנה הירוקה.

 

המרכז משווק על ידי חברת פרו-מול

חברת פרו-מול הינה החברה הגדולה בישראל לניהול קניונים ומרכזי קניות, בעלת הניסיון הרב ביותר בניהול מסחרי ותפעולי של קניונים ומרכזי מסחר. חברת פרו-מול מנהלת כיום כ-35 מרכזי קניות וקניונים בארץ ובחו"ל.