כמו שכבר כתבתי בעבר יש לי בייבי בן שנה ושלוש עכשיו שנולד פג ולכן נשארתי איתו בבית כל הזמן הזה. כמובן שאם יכולתי לנצח הייתי עוטפת אותו בצמר גפן ונשארת איתו כאשר הוא תחת פיקוחי וחיבוקי אבל המצב הכלכלי האכזר בימינו כמובן שלא מאפשר לי לשבת בבית והגיע הזמן להוזיז את התחת ולצאת לעבוד.

אני מודה שאני אומרת כבר 5 חודשים שאני מחפשת עבודה ובפועל ממש לא חיפשתי. בעוד אני אומרת לסביבה (בעיקר בעלי ואימא שלי) שאני מחפשת עבודה אני מיירטת אותם אחד אחרי השני בלי נקיפות מצפון בכלל. אבל עכשיו החלטתי שהגיע הזמן והכן מצאתי לי עבודה במשרה חלקית והגיע הזמן למצוא מקום שישמור על האוצר שלי.

מיד התחלתי חיפושים נמרצים אחר המקום המושלם עבור הבן שלי (לא שקיים אחד כזה כן… שלא יהיו ספקות בעיניין). עשיתי מחקר באינטרנט שכמובן שזה כולל את הפייסבוק חברים מכרים וכדומה, התחלתי לראות מקומות ולהתקשר למקומות.

אז ככה אני רוצה להגיד שאני מזועזעת ממה שהולך היום בשוק, פשוט נחרדת. הגעתי למקום בית פרטי עם גינה נרחבת אמרתי בטח הגעתי למקום הנכון התרשמתי מחיצוניות הבית אני נכנסת משוחחת עם הגננת ואז מגיע החלק שאני מבקשת לראות את המקום היא לוקחת אותי לחדר בגודל של חדר שינה סטנדרתי שמסודרים בו 6 לולים ועל הריצפה שטיח מקיר לקיר וכמות צעצועים ענקית. היא מספרת לי שהיא הגננת ויש איתה עוד אחת וזה המקום אני אומרת לה "אוקי הם נמצאים כאן ובחצר?" היא עונה לי "מה פתאום החצר של המשפחה זה החדר של הגן שאר הבית סגור במהלך היום". את אמיתית איתי?! את מקצה ל 6 ילדים חדר אחד? מה הם לא צריכים לצאת לחצר משעה 7:00 בבוקר ועד 17:00 הם צריכים להיות נעולים?! הלכתי לעוד משפחתון שהיא אמרה לי שהיא לא מחליפה קקי מה זה את לא מחליפה קקי?! אני רוצה להגיד שזה מקומות שאנשים ממליצים עליהם בחום. על מה בדיוק אתם ממליצים?! בחיים לא הייתי מכניסה את הילד שלי למקום כזה. אית אמרה לי שהיא נותנת לילד שלי לאכול רק מחיות עד שאני ירגיל אותו ללעוס ולאכול כמו שצריך כאילו מה? הוא רוב היום איתך את לא יכולה לעזור לא בקשתי שתכרחי אותו לא ביקשתי שתדחפי לו אוכל בכוח אלא שתנסי לתת לו ואם הוא לא אוכל אז תביאי לו מחית של משהו. אני לא חושבת שהדרישות שלי גבוהות במיוחד.

אחרי המון המון חיפושים הגעתי לרגיעה ולשלווה מצאתי משפחתון מדהים אני פשוט מאוהבת בגננת שהיא אישה מדהימה!!!! חמה ואוהבת עובדת בתחום כבר 20 שנה, לא עושה אפליות בין מגזרים ונותנת חום ואהבה לכל הילדים כאילו הם ילדיה שלה. היא הרגיעה אותי ישר שסיפרתי לה שהבייבי שלי עושה בעיות באוכל ואמרה שהיא תעזור לי ואני יראה שמהר מאוד הוא יתחיל ארוחות מלאות ורגילות. יש לה חצר ענקית והיא נותנת להם להתרוצץ שם חופשי (כמובן עם פיקוח). גם הגן עצמו גדול והם יכולים לנוע מחדר לחדר. בקיצור אהבתי.

 

11655363_10206980652578994_1122674380_n