כאם לשלושה ילדים מתוכם שני בני נוער חפשתי סאמר קאמפ או מחנה קיץ מעניין לילדודס שלי ונתקלתי בחוויה של סאמר קאמפ איכותי ומרתק

ב Startup Nation. קיץ מטורף של חדשנות, יצירתיות, טכנולוגיה, עיצוב, כיף וחברים מכל העולם.

אני משתפת אתכם,כי כדאי להכיר את מגוון האפשרויות לבילוי מהנה ומועיל בקיץ.

בכל קיץ, מתקבצים מאות בני נוער בגילאי 7-18 מישראל ועוד כ- 30 מדינות שונות ברחבי העולם לשבועיים ,או יותר, של אושר צרוף , כדי לפתח את הקישורים הטכנולוגיים והיצירתיים שלהם ולבלות, הכי כיף שיש, בארץ הסטארט אפים הגדולה בעולם.

החניכים מגיעים כדי לגלות את נפלאות עולם ההייטק הישראלי וליצור חברויות חדשות וקשרים שיישארו עימם לכל החיים.

חוויה של סאמר קאמפ, בה החניך ישן מחוץ לבית למשך תקופה, היא חוויה מעצימה ומבגרת וכשמשלבים זאת עם מסלולי פעילות מעשירים ועם דיבור באנגלית עם חבר'ה מכל העולם – מתקבלת חווית קיץ בלתי נשכחת לכל החיים.

התוכניות החדשניות והמודולאריות בשילוב עם אפשרויות בחירה מגוונות, מאפשרות לכל אחד ואחת לבחור סדנאות טכנולוגיות אותן הם רוצים ואוהבים.

התוכניות מאתגרות ומותאמות לילדים ולבני נוער מכיתות ב' עד י"ב. האווירה המשפחתית והחמה מאפשרת לחניכים שמגיעים בפעם הראשונה למחנה להרגיש בבית, ממש כפי שמרגישים מאות חניכים המגיעים ל-Big Idea  שנה אחר שנה.

 

Big Idea מחנה קיץ וחווית קיץ בינלאומית ובלתי נשכחת!

Big Idea הוא מחנה קיץ בסגנון מחנות קיץ צפון אמריקה, וממוקם בכפר הנוער היפהפה מאיר שפייה, על צלע הכרמל ובסמוך למושבה זיכרון יעקב. המחנה צופה לנוף מרהיב ירוק ופסטורלי.

במחנה, הזדמנות ליהנות מכמה שבועות מחוץ לבית בתנאי פנימייה ברמה הגבוהה ביותר, לשפר את האנגלית במפגש עם חברים מכל העולם וליהנות מתכנים מקצועיים וסדנאות טכנולוגיות . התוכנית המגוונת מורכבת מ-37 סדנאות טכנולוגיות החל מרובוטיקה, עיצוב משחקי מחשב ועד להפקת מוזיקה דיגיטלית ,עיצוב תכשיטים, עיצוב אופנה ועוד…

 

חברים חדשים מכל העולם!

להכיר חברים חדשים מארה"ב, צרפת וספרד זו חוויה מדהימה! Big Idea הוא מחנה הקיץ הטכנולוגי והבינלאומי היחיד בישראל שמושך אליו חניכים מכ-30 מדינות שונות, הבאים ליהנות ולהכיר חברים חדשים מכל העולם. רוח המחנה היא בינלאומית .ההדרכה בסדנאות והפעילויות החברתיות מועברות בשפה האנגלית, המותאמת לשכבת הגיל של החניכים ומאפשרת להם לשפר באופן משמעותי את רמת האנגלית שלהם במהלך הקיץ. התוכנית החברתית מתייחסת לכל חניך בהתאם לקבוצת הגיל שלו.

 

לעצב משחק מחשב בעצמך, לבנות רובוט בעצמך, ליצור מוזיקה בעצמך!

הסדנאות הטכנולוגיות מועברות בקבוצות קטנות בממוצע של שישה חניכים בסדנא ולא יותר משמונה, וזאת כדי להבטיח התקדמות ועבודה אישית של כל חניך ע"י צוות הדרכה מעולה ומקצועי המלווה את הילדים.

מגוון מסלולי פעילות יתנו לכל אחד ואחת ליצור ולהצטיין במה שהוא או היא אוהבים:

  • סדנאות מחשבים, רובוטיקה, עיצוב אתרים, פיתוח אפליקציות וגיימינג.
  • סדנאות צילום, וידאו, עיצוב גרפי, אנימציה, אפקטים מיוחדים, DJ והדפסת תלת מימד.
  • עיצוב אופנה ועיצוב תכשיטים בתלת מימד, כולל הדפסה של התכשיטים שתיצרב מדפסת תלת מימד.
  • גלישת גלים – משלבים גלישה בים עם סדנאות לבחירתכם.
  • תיאטרון ומחול – מעלים מופע מדהים בשיתוף עם החברים מהקיץ
  • מדע, חלל והמצאות, חידושים אחרונים בטכנולוגיה ועוד'…

אפליקציית סדנאות כוללת 37 סדנאות שונות לבחירה: אפליקציית סדנאות

 

Unplugged אומנות, ים, גלישה, ספורט, כיף, איזה כיף!

בכל יום, משתתפים ונהנים בפעילויות חברתיות בכל מה שיש למחנה להציע כגון: אומנות, מוזיקה, ים וגלישת גלים, בריכה ,אולם כדורסל ומגרש כדורגל, שולחנות הפינג-פונג וגם סתם לשכב על הדשא תחת העצים וליהנות עם חברים.

פעילויות הערב במחנה, "Feel the breeze"  משלבות הפעלות חברתיות וחינוכיות המותאמות לשכבות הגיל , וזה המקום להזכיר גם ביקורים בחברות הייטק כמו סיסקו או גוגל, פעילות ערב אינטנסיבית, ערבי כישרונות צעירים בהם כל אחד יכול מה הוא יודע הכי טוב , ערבי מוזיקה, ה"מכבייה" ועוד הפעלות שקצר הנייר מלהכיל ונהוגות במחנות קיץ בחו"ל.

 

תאריכים :

מחזור ראשון :5-17 ביולי .

מחזור שני: 20 ביולי – 1 באוגוסט.

מחזור שלישי: 4-15 באוגוסט .

 

אז איך מגיעים?

אתר האינטרנט : www.bigidea.camp

במייל: Big Idea

מס' טלפון. 03-5285177