טבעוני בממרח  

סדרת ממרחים טבעוניים חדשה בסגנון גבינת שמנת למותג "משומשו"

סדרת ממרחים טבעוניים חדשה בסגנון גבינת שמנת למותג "משומשו"

סדרת ממרחים טבעוניים בסגנון שמנת משומשו צילום גיא צורף

גבינות טבעוניות רכות בסגנון גבינת שמנת בטעמים טבעי, זיתים ושום שמיר,  על בסיס רכיבי קוקוס ועם 9% שומן בלבד ובסגנון קלאסי עם 25%  שומן סדרת הממרחים החדשה ללא חומר משמר, ללא סויה ושומן טראנס, מכילים סידן וללא חלב תושק ברשתות המזון לקראת שבועות

סדרת מוצרים חדשה של המותג הטבעוני "משומשו" בקטגוריית תחליפי החלב הצומחת בישראל ובקטגוריית המוצרים הטבעוניים מגיעה אל המדפים. המותג, המצוי בבעלות קיבוץ גן-שמואל וחברת "הדר פוד", משיק סדרת ממרחים טבעונית בסגנון גבינות שמנת, הכוללת בשלב הראשון ארבעה מוצרים חדשים: ממרח בטעם טבעי, ממרח עם זיתים וממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס, עם 9% שומן בלבד וממרח בסגנון קלאסי עם 25% שומן. כל המוצרים מכילים סידן ברמה גבוהה, ללא חומר משמר וללא אלרגנים. הסדרה החדשה תצטרף אל מוצרי המותג שעיקרם גבינות צהובות טבעוניות, מגורדת לפיצה ואפיה וכן גבינות מלוחות טבעוניות בטעמים שונים.

סדרת הממרחים החדשה טעימה להפליא, מצוינת לשימוש בכריכים, קינוחים ולהעשרת רטבים. ממרח בטעם טבעי על בסיס רכיבי קוקוס: ממרח משומשו בטעם טבעי בסגנון גבינת שמנת עם 9% שומן על בסיס רכיבי קוקוס. מצוין למטבלים, למריחה בכריכים ולשימוש בקינוחים. ממרח בסגנון קלאסי על בסיס רכיבי קוקוס: ממרח משומשו בסגנון קלאסי על בסיס רכיבי קוקוס, במרקם עשיר של גבינת שמנת, עם 25% שומן. מתאים למריחה בכריכים, מטבלים, שימוש בקינוחים ולהקרמת רטבים ומרקים. ממרח עם זיתים על בסיס רכיבי קוקוס: ממרח משומשו במרקם עשיר של גבינת שמנת, עם 9% שומן ובתוספת חתיכות זיתים ירוקים. מתאים למריחה בכריכים, כמטבל ולהעשרת רטבים. ממרח עם שום שמיר על בסיס רכיבי קוקוס: ממרח משומשו עם 9% שומן, בסגנון גבינת שמנת ובתוספת שום ושמיר, מצוין למריחה בכריכים, כמטבל ולהעשרת רטבים.

מוצרי "משומשו" מיוצרים במפעל החדש של החברה בקיבוץ גן-שמואל. כל המוצרים הינם ללא סויה, גלוטן, לקטוז וללא אלרגנים אחרים. בעתיד צפוי המפעל והמותג "משומשו" להתרחב לייצור מוצרים  טבעוניים נוספים.

סדרת הממרחים החדשה תשווק ברשתות המזון ברחבי הארץ ובחנויות הטבע.

כשר בהשגחת הבד"ץ עדה חרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 16.90 ₪ לאריזת 200 גרם.