עולם הקרקס בשיתוף קרקס פלורנטין  קיץ 2018 בלונדע מוזיאון הילדים של באר שבע

עולם הקרקס בשיתוף קרקס פלורנטין  קיץ 2018 בלונדע מוזיאון הילדים של באר שבע

לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל, מוזיאון חדשני בקונספט ייחודי, המעודד למידה חווייתית באמצעות משחקים מקוריים ואינטראקטיביים.

 גאה להציג:

עולם הקרקס בשיתוף קרקס פלורנטין  קיץ 2018 בלונדע

פתוח בחודשים יולי אוגוסט כל יום בין השעות  09:30-18:30

ימי שישי 09:30-14:00 ושבתות  18:00- 09:30

לכבוד חופשת הקיץ חברו יחדיו מוזיאון הילדים הלונדע וקרקס פלורנטין להקמת מתחם קרקס ססגוני בו יתקיימו דוכני משחק והפעלות לכל המשפחה.

מבין הפעילויות המיוחדות לפעילות "עולם הקרקס" תוכלו למצוא: מתחמי יצירה, עמדות צילום, משחקי משפחות ושפע תחפושות, ליצנים וקוסמים מחכים לכם בלונדע לפנטזיית " עולם הקרקס" מטורפת. כל המשפחה תשחק, תצטלם ותבלה בעולם הקרקס בלונדע ועוד…

החל מ- 14.8-29.8 יתקיימו מידי יום, בחצר הקרקס, שני מופעי קרקס, פעמיים ביום, בשעות: 12:00 ו 15:00. מופעים מקצועיים מרהיבים ומפתיעים לכל המשפחה מבית קרקס פלורנטין.

גם בארץ שלנו יש מוזיאון ילדים ואם להודות באמת אחרי שראיתי והייתי גם במוזיאונים לילדים במקומות נוספים בעולם, אני יכולה לומר בלב שלם, הוא בהחלט שווה ביקור. מובטח יום כיף לכל המשפחה. המלצה לידע, חוכמה, הבנה, משחק והנאה משתלבים יחדיו. רשמו לפניכם, בקיץ הקרוב אתם מגיעים ללונדע!

עולם הקרקס בשיתוף קרקס פלורנטין  קיץ 2018 בלונדע מוזיאון הילדים של באר שבע

אלעד אזולאי מנהל לונדע מוזיאון הילדים של באר שבע:  "אחת המטרות שלנו היא לייצר סביבה המעודדת פעילות משפחתית המגבשת את ההורים והילדים. מתחם הקרקס בלונדע בשיתוף קרקס פלורנטין, הוקם מתוך חשיבה לייצר הנאה משותפת להורים ולילדים וכמה שעות מפלט וחוויה מהחום הכבד של הקיץ. המוזיאון מעודד למידה חווייתית באמצעות משחקים מקוריים ואינטראקטיביים, הלונדע הוא הבילוי האולטימטיבי למשפחות. הוא מספק מרחב עצום של למידה חווייתית, רכישת ידע דרך סקרנות טבעית, כייף והנאה, ומבטיח שעות של בילוי משפחתי. זהו המוזיאון הראשון בארץ, בו המתחמים הם רב-גילאיים ותוכננו במטרה לספק עניין משותף למשפחות שלמות יחד, על מנעד הגילאים הרחב של ילדיהן."

לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע הינו המוזיאון הראשון בארץ, בו המתחמים הם רב-גילאיים ותוכננו במטרה לספק עניין משותף למשפחות שלמות יחד, על מנעד הגילאים הרחב של ילדיהן. הצבעוניות של המקום אנרגטית ומסקרנת והמבקרים בו נכנסים לעולם אחר, עולם הילדים. על פני 3 קומות גדולות, בשטח כולל של 4,000 מ"ר, פזורים שמונה מרחבי ידע בהם למעלה מ-50 מייצגים ומתקנים שונים ומפתיעים, וכוללים משחקי חוץ ופנים. כל חלק עוסק בפן אחר של העולם הסובב אותנו, ומאפשר לילדים לחוות את המציאות על רבדיה השונים, לגלות את עצמם ואת מקומם במרחב האישי, המשפחתי, הציבורי והחברתי,   כפרטים וכחלק מקבוצה. בנוסף יש במקום שני שטחי חוץ מושקעים המשלימים את החוויה.

 

לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל

רחוב דוד הראובני 25, באר שבע

מחיר כרטיס למבקר:

55 ₪

              בחבילה משפחתית (4 נפשות ומעלה) 45 ₪ למבקר

מחיר מיוחד לתושבי באר שבע: 40 ₪ למבקר מגיל שנתיים

              ובחבילה משפחתית (4 נפשות ומעלה) 35 ₪ למבקר

מופעי קרקס פלורנטין: 10 ₪ להורה וילד בתוספת למחיר כרטיס הכניסה   

 

  מומלץ להזמין מקומות מראש דרך אתר האינטרנט www.lunada.co.il   

08-6226926 טלפון:

יש להצטייד בגרביים – הכניסה למקום ללא נעליים**