רוצים להתפנק בבית שלכם כמו בבית מלון? תקנו מצעים ומגבות ערד טקסטיל

החברה המתמחה בשיווק מוצרי יוקרה לבתי מלון, חוזרת לשווק את מוצריה לשוק הקמעונאי ועושה זאת לראשונה גם בזירת מסחר אינטרנטית

 

בחודשי החורף הקרים, ישראליים רבים מעדיפים לבלות את זמנם בבית החמים, להתכרבל אחרי האמבטיה במגבת רכה ומלטפת או במיטה חמימה בזמן שבחוץ משתוללת סערה.

חברת 'ערד טקסטיל' (מגבות ערד) חוזרת עם בשורות לשוק הקמעונאי ומשיקה את קו מוצרי החורף החדש והיוקרתי שלה לשנת 2017 ואת אתר הבית החדש של החברה, הכולל זירת מסחר אינטרנטית לציבור הרחב. קו החורף היוקרתי כולל מצעים וחלוקים רכים ומפנקים וליין מגבות איכותי: 'צדפים', 'וידורי' ו'עיטור פסים', שיחממו את הגוף ואת הנפש.

 

בתור ילדה "מגבות ערד" היה סמל ומותג לאיכות, שם מנצח לחברה שלא מחליפים אף פעם, כמו מותגי יוקרה נוספים. מלונות פאר או כאלו שבשנות ה 80, אז נולדתי נתפסו בעיני ככאלו השתמשו בהם, ועד היום אין תחליף בסיום היום להיכנס למיטה חמה ומלטפת עם מצעים מושלמים, כאלו כמו ערד טקסטיל.

 

מזה למעלה מ-40 שנה, ערד טקסטיל הינה ספקית הטקסטיל הגדולה בישראל למגבות, מצעים וחלוקי רחצה לשוק המוסדי, כאשר עיקר פעילותה הוא בשיווק תוצרתה לבתי המלון היוקרתיים בארה"ב, אירופה וישראל.

 

עתה נכנסה החברה לשוק נוסף, השוק הפרטי, ומציעה לקהל הרחב לרכוש את מבחר מוצריה האיכותיים באתר האונליין החדש, אותו היא משיקה בימים אלו בכתובת: https://www.aradtextile.com

 

אתר הבית החדש מציע עשרות דגמים של מגבות, מצעים וכלי מיטה, חלוקים ובהמשך יכלול גם טקסטיל לעיצוב הבית.

 

לרגל השקת האתר,  מציעה החברה 30% הנחה על הסטים של המצעים ועל המגבות בקו החורף החדש והיוקרתי: צדפים, וידורי ובעיטור פסים.

 

ערד טקסטיל, המשתייכת לקבוצת הטקסטיל הגלובלית Standard Textile, מתמקדת בפיתוח פטנטים ופתרונות מתקדמים בטקסטיל.  לקבוצה מרכזי פיתוח וחדשנות בארה"ב ובמפעליה האחרים בעולם, הפועלים לשיפור המוצרים הקיימים ופיתוח פתרונות ומוצרים נוספים לשיפור חוויית המשתמש ולהשאת התועלת הכלכלית משימוש במוצרי החברה. לחברה למעלה מ- 80 פטנטים רשומים, למשל:

  1. Centium Technology
  2. Room Ready
  3. In The Dark

 

בשל התמחות הקבוצה בשוק המוסדי, הפטנטים הייחודיים והמחקר הרב בפיתוח מוצרים שעמידים במספר רב ביותר של כביסות, נחשבים מוצרי החברה לאיכותיים ביותר וברמה טכנולוגית ועיצובית גבוהה ביותר ממרבית במתחרים העולמיים.

 

מצעי היוקרה מבד ComforTwill:

לראשונה בישראל, ערד טקסטיל תשווק ישירות ללקוחות פרטיים את אותם המצעים היוקרתיים והידועים של המותג אשר נמצאים היום ברשתות בתי המלון היוקרתיות והמובילות בארץ ובעולם. המצעים האיכותיים מעניקים תחושה של בית מלון יוקרתי אצלכם בבית.

המצעים מגיעים במגוון רחב של אפשרויות: לבן פסים ברוחב 8 מ"מ ו – 4 מ"מ וחלק (solid).

הבד הינו פטנט ייחודי של חברת האם האמריקאית StandardTextile, בטכנולוגיית ®Centium core Technology.

החידוש הינו בשילוב מתוחכם של חוטי פילאמנט וחוטי כותנה. חוטי הפילאמנט מקנים לבד עמידות וחוזק, הנדרשים לשימוש יעיל ומתמשך. חוטי הכותנה הסרוקה הידועים באיכותם באים במגע ישיר ונותנים תחושה נעימה ביותר למגע. כלומר 100% כותנה בא במגע עם הגוף! הסט מקנה תחושה רכה ומלטפת לשינה מפנקת במיוחד!

מחיר מומלץ לצרכן: 449 ₪, מחיר מיוחד לאחר הנחת 30% לכבוד השקת האתר- 341 ₪

 

קו חלוקי הקטיפה:

חלוקי הקטיפה תפורים מבד איכותי (מגבת) קטיפה ועשויים 100% כותנה.

החלוק בעל כושר ספיגה גבוה ומתאים במיוחד לימי החורף. חלוק הקטיפה בעיצוב המתאים לנשים ולגברים

מגיע במגוון מידות רחב במיוחד.

מחיר מומלץ לצרכן – 200 ₪

 

קו המגבות היוקרתי:

Vidori– ווידורי, מגבת היוקרה מבית ערד טקסטיל.  מגבת בעלת מגע מפנק ורך במיוחד המיוצרת מ-100% כותנה משובחת. חוויה ממגע ראשון.

מגבת 'ווידורי' מגיעה בגודל של מגבת ידיים (50*80) ואמבט (140*70) ובצבע לבן ושמנת.

מחיר מומלץ לצרכן: מגבת ידיים- 70 ₪, מגבת אמבט- 140 ₪

מחיר מיוחד לאחר הנחת 30% לכבוד השקת האתר- מגבת ידיים- 49 ₪, מגבת אמבט- 98 ₪

 צדפים- מוצר הדגל של החברה. מגבת צבעונית יוקרתית במיוחד במרקם (טקסטורה) צדפים. נעימה למגע ומעניקה הרגשה מפנקת. למגבת כושר ספיגה יוצא מן הכלל. מגבת 'צדפים' מגיעה במגוון גדלים ומבחר של למעלה מ-10 צבעים.  מחיר מומלץ לצרכן: מגבת ידיים קטנה- 25 ₪, מגבת ידיים- 49 ₪, מגבת אמבט- 109 ₪, מגבת בגודל סדין- 169 ₪

מחיר לאחר הנחה 30% להשקת האתר 18/34/76/118 ₪ בהתאמה.

ערד טקסטיל משיקים אתר אינטרנט לראשונה בו הציבור הפרטי יוכל לקנות

צילום: אסף רונן

מגבת לבנה עיטור פסים- מגבת איכותית, רכה ומפנקת במיוחד, עשויה כותנה ברמה הגבוהה ביותר. משקל המגבת הגבוהה מקנה לה כושר ספיגה יוצא דופן. המגבת הלבנה מגיעה בשני גדלים, ידיים ואמבט ומעוטרת בדוגמת פסים במבחר צבעים.

מחיר מומלץ לצרכן: מגבת ידיים- 55 ₪, מגבת אמבט- 99 ₪

מחיר מיוחד לאחר הנחת 30% לכבוד השקת האתר- מגבת ידיים- 49 ₪, מגבת אמבט- 98 ₪

 

כלל המוצרים הללו ועוד רבים נוספים, ניתן להשיג באתר הבית החדש של 'ערד טקסטיל' בכתובת: https://www.aradtextile.com/

 

 

 

חברת 'ערד טקסטיל' (מגבות ערד) חוזרת עם בשורות לשוק הקמעונאי ומשיקה את קו מוצרי החורף החדש והיוקרתי שלה לשנת 2017 ואת אתר הבית החדש של החברה, הכולל זירת מסחר אינטרנטית לציבור הרחב

צילום- אסף רונן

 

 

קצת על ערד טקסטיל:

 

'ערד טקסטיל' מקבוצת Standard Textile  הינה ספקית הטקסטיל הגדולה בישראל למגבות, מצעים וחלוקי רחצה מזה למעלה מ- 40 שנה, כשעיקר פעילותה הוא בשיווק תוצרתה לבתי המלון היוקרתיים בארה"ב, אירופה וישראל.

ב-1976 הקימה משפחת היימן, משפחה יהודית-אמריקאית-ציונית, את חברת "מגבות ערד" ובחרה למקם את  קו הייצור בערד, מתוך חזון של הפרחת השממה ופיתוח הנגב ויישובי הפריפריה בישראל ותוך השקעה של עשרות מיליוני דולרים לאורך השנים. עם השנים הפך המותג "מגבות ערד" לשם דבר בארץ ובעולם. כיום מתפעלת החברה מרכז לוגיסטי גדול בערד, באמצעותו היא משווקת את תוצרתה לבתי המלון ולמוסדות רבים אחרים.

החברה הרחיבה את הפעילות בתחום הטקסטיל הדקורטיבי ומציעה מגוון רחב של פתרונות חדשניים לעיצוב ושדרוג בתי מלון ובתי הארחה. ב-2015 מחזור ההכנסות של ערד טקסטיל עמד על כ-50 מיליון דולר.