פורים לכל המשפחה בסינמטק – פירוט האירועים:

טרום בכורה לפורים

ווילי- מהיר וחייכני (ארה"ב 2018)

בימוי: יוסרי עבד חלים

דיבוב: שחר חסון

ווילי הוא מונית 'אנדרדוג' עם לב של נהג מרוצים. לאחר שטעות קטנה הוציאה את הקריירה שלו לשוליים, הוא חוזר לשכונה, אל מאמא אימו, פאט פאט חברו המטורלל וידידיו וחולם על היום שיחזור להתחרות בגדול. במהלך שליחות שיוצאת מכלל שליטה ווילי נתקל בבלה – מכונית אדומה עם אישיות כובשת ונופל מגלגליו עבורה. כשבלה נחטפת על ידי קייזר וכנופייתו, הוא מגייס את חבריו המצחיקים מהשכונה ויוצא להרפתקה כדי לחלצה. הוא מגלה במהרה כי לא צריך להיות נוצץ, יוקרתי וגדול כדי להיות מאושר ומוצלח וכי הדרך תמיד טובה יותר כאשר החברים הכי טובים שלך לצידך!

(90 דקות, דיבוב לעברית)

לגילאי 5 +

מחיר בקופות 43 ₪, למנויים 23 ₪

יום ה' 21/3 בשעה 12:00 , שבת 23/3 בשעה 11:00

 

פורים שחור ולבן

תולדות הקולנוע לילדים

"החולמים בזמןתעלומת האחים לומייר" הצגה לכל המשפחה מבית סינמטק תל אביב שמביאה אל הבמה את הולדת אמנות הקולנוע. ההצגה חוזרת אל צמד האחים לומייר, הראשונים אי פעם להקרין סרט על מסך גדול בפני קהל צופים: תקלת עבודה קסומה שולחת את אוגוסט ולואי, שני האחים לבית לומייר, יותר ממאה שנה קדימה בזמן לסינמטק תל אביב שם יגלו לראשונה שיום יבוא ויהיו שניהם מפורסמים בכל העולם כממציאי אומנות הקולנוע. עכשיו רק נותר להם להחליט מי משניהם נחשב הממציא האמיתי – אוגוסט החולם, או לואי המעשי והם ממש, אבל ממש – לא מתכוונים לחזור לפני שזה ייפתר אחת ולתמיד. ההצגה כוללת הקרנה של קטעי סרטיהם הראשונים של האחים לומייר. הצגה מקורית מבית סינמטק תל אביב. כתיבה ובימוי: קליה בן עמרם, שחקנים יוצרים: כפיר ליבנה ושגיא טל, עיצוב במה והלבשה: נעה בנדהן.

כ-45 דקות

לגילאי 5+

מחיר 45 ₪, למנויים 20 ₪, לדיגיתל 30 ₪

יום ה' 21/3 בשעה 14:00, יום ו' 22/3 בשעות 10:00+12:00, שבת 23/3 בשעה 10:00 +12:00

 

פורים שחור ולבן

מפגש חוויתי עם העיתונאית דנה קסלר על המעבר מקולנוע שחור לבן לקולנוע צבעוני, המשמעות של הצבעוניות ועל שימוש בשחור ולבן בקולנוע כיום.

יוקרן הסרט:

תזיזו ת'רגליים (ארה"ב/אוסטרליה 2006)

בימוי: ג'ורג' מילר

דיבוב: יהונתן מגון, ענת ארליך, אריה מוסקונה

זוכה פרס האוסקר לסרט אנימציה. מאמבל הוא פינגווין קיסר צעיר, שמתגלה ככישרון, אבל לרוע מזלו, הכישרון הלא נכון. כל הפינגווינים האחרים ניחנים בקול שירה למטרות חיזור. מאמבל לא מסוגל לשיר אפילו תו אחד, אבל הוא רקדן סטפס פנומנלי! הקהילה מחליטה לנדות אותו על חריגותו והוא יוצא אל הקרחונים העצומים.

(109 דקות, דיבוב לעברית)

לגילאי 5 +

מחיר 45 ₪

יום ה' 21/3 10:00

 

פורים שחור ולבן

מרק ברווז (ארה"ב 1933)

בימוי: לאו מקארי

משחק: האחים מארקס
סרט הפולחן של האחים מרקס, המתאר מלחמה משוגעת בין שתי מדינות זעירות ומגוחכות. ההומור הקר, המטורף והאבסורדי של האחים מרקס יוצר את הסרט המצחיק ביותר שלהם .

(65 דקות, ללא דיבוב לעברית– כתוביות בלבד)

לגילאי 9 +

מחיר 33 ₪

יום ו' 22/3 בשעה 11:30

 

פורים שחור ולבן

עולמם המצחיק של השמן והרזה

בהנחיית הבמאי והתסריטאי אלון גור אריה.

יוקרנו הסרטים:

הבריחה לחופש (ארה"ב 1929) 

בימוי: לאו מק'קארי
משחק: סטן לורל, אוליבר הארדי
שני אסירים נמלטים מחליפים מכנסיים במכונית המילוט ומגלים שלבשו האחד את בגדי השני. מרגע זה מתאר הסרט את ניסיונותיהם הכושלים להחליף מכנסיים, בסמטאות, במוניות ולבסוף באתר בנייה של גורד שחקים.

(20 דקות, מוסיקה, כתוביות בעברית)

 

הפריצה מהכלא (ארה"ב 1927) 

בימוי: פרד גויול

משחק: סטן לורל, אוליבר הארדי

שני אסירים חופרים מנהרה בניסיון בריחה ומוצאים את עצמם בחדרו של הסוהר הראשי. הם מתחפשים לצבעים ויוצאים מהשער הראשי. בחוץ הם גונבים בגדים מקבוצה של אח"מים המגיעים לביקור ולבסוף מוצאים את עצמם מוסעים בלימוזינה חזרה לסיור בכלא.
(20 דקות, מוסיקה, כתוביות בעברית)

לגילאי 5 +

שבת 23/3 בשעה 11:00

 

 

פורים לכל המשפחה בסינמטק – פירוט האירועים:

תעלומת האחיים מולייר_קרדיט קליה בן עמרם