פמפרס מציגים – המכנסונים הפופולריים בטכנולוגיה משופרת:

הפיתוח הטכנולוגי החדשני ביותר בתחום החיתולים בעשור האחרון, מגיע עכשיו גם למכנסונים: מכנסוני פמפרס עם טכנולוגית חיתולי הפרימיום  בעלת 3 תעלות ספיגה   יבש יותר מכל חיתול/מכנסון אחר!

פמפרס מציגים–חיתולי פרימיום המכנסונים הפופולריים בטכנולוגיה משופרת

פמפרס, מותג החיתולים מס' 1 בעולם, שאחראי גם לפריצת הדרך הטכנולוגית של "3 תעלות ספיגה", מציג כעת את מכנסוני פמפרס המוכרים והאהובים, בשילוב הטכנולוגיה הבלעדית, המסייעת בפיזור מהיר ואחיד של הנוזלים בליבת המכנסון, שם הם נאגרים הרחק מעורו של התינוק ומעניקים עד 12 שעות של עור יבש.

 

מכנסוני פמפרס עם טכנולוגיית תעלות הספיגה המשופרת הינם דקים יותר, נוחים יותר ומאפשרים לתינוקות להתעורר בבוקר יבשים כפי שהיו כששכבו לישון, כאשר המכנסון  פחות נפוח מנוזלים אחרי לילה שלם. בנוסף, מאפשרים המכנסונים החלפה קלה ומהירה עבור תינוקות שכבר עומדים וזזים.

 

Pants הם הפתרון הנוח והקל לשימוש להחלפה קלה יותר ולתינוקות מרוצים יותרפמפרס מציגים–חיתולי פרימיום המכנסונים הפופולריים בטכנולוגיה משופרת

התאמה כוללת:Pampers Pants  מצוידים בחגורת מותניים אלסטית לכל אורכה ובחפתים גמישים בירכיים הנסגרים היטב סביב הרגליים. החומר האלסטי מתרחב ונמתח תוך שהוא מחזיק את חיתולי המכנס במקומם, עוקב אחר תנועות התינוק ומתאים את עצמו לגופו. חפתי הרגליים מונעים רווחים ודליפות.

 

תחליב מגונן לתינוק לשמירת בריאות העור: Pampers Pants מכילים תחליב תינוקות היוצר על פני העור שכבה שדוחה מים ובכך מסייע בהגנת העור מפני יותר מדי רטיבות, שתן או צואה. התחליב בטוח לתינוקות ויעילותו נבדקה קלינית.

 

 

 

מאפייני המכנסונים החדשים:

·         3 תעלות ספיגה המפזרות את הנוזלים באופן אחיד ומכנסון פחות נפוח מנוזלים בבוקר.

·         דפנות גמישות המעניקות התאמה נוחה והגנה מצוינת מפני דליפות בשעות הלילה.

·         פנינים מיקרו סופגות™: שכבה פנימית הנועלת את הרטיבות למשך עד 12 שעות.

·         שכבות המתייבשות במהירות: סופגות את הרטיבות ומרחיקות אותה מעור התינוק.

·         רך כמו כותנה: השכבה העליונה שנוגעת בעור התינוק רכה ויבשה בכדי להעניק שנת לילה טובה.

·         חומרים נושמים: על מנת להבטיח תחלופת אוויר סביב עור התינוק.

·        החלפה קלה ומהירה: המכנסונים קלים ללבישה במשיכה כלפי מעלה, ממש כמו תחתונים, וקלים להסרה על ידי תלישת הצדדים.

 

החשיבות של יובש בשנת הלילה של התינוק

·         תינוקות לובשים חיתול 4 שעות בממוצע, בשעות היום. בשעות הלילה הם עשויים ללבוש את אותו  חיתול עד 12 שעות.

·         כמות השתן שמייצר תינוק בחיתול אחד היא כ-150 מ"ל בממוצע בשעות היום. בשעות הלילה התינוק משתין 4-3 פעמים בממוצע באותו חיתול. ולכן החיתול נדרש "לעבוד יותר".

·         כמות השתן הממוצעת בחיתול אחד בשעות הלילה יכולה להגיע ל-240 מ"ל.

·         עורו של התינוק רגיש למגע וטמפרטורה  גם במהלך השינה. מחקרים מראים ששינויים סביבתיים כגון רטיבות עשויים לגרום לשינויים בשינה.

מחקרים רבים מצאו קשר בין שינה טובה של תינוקות לבין:

·         התפתחות גופנית וקוגניטיבית טובה יותר

·         מצב רוח טוב יותר מדי יום

·         נטייה חזקה יותר להתחבר

פמפרס מציגים–חיתולי פרימיום המכנסונים הפופולריים בטכנולוגיה משופרת

היובש שמציעים המכנסונים של פמפרס, יחד עם ההחלפה הקלה והמהירה, מאפשרים לתינוק להיות אקטיבי ומאושר ללא הפרעות, ביום ובלילה. המכנסונים החדשים של פמפרס כוללים רצועת מותן נמתחת, 3 תעלות ספיגה, חומרים נושמים במיוחד ורכות בכל חלקי החיתול, כדי שהתינוק יישאר יבש ושמח. הם קלים ללבישה במשיכה כלפי מעלה, ממש כמו תחתונים, וקלים להסרה על ידי תלישת הצדדים.

מתוך היכרות עם צרכי התינוק האופייניים לשלב התפתחותי זה, המציאו מומחי פמפרס פתרון, המתחשב בדיוק בצורך בעצמאות, המאפיין את שלבי העמידה וההליכה. אפשרות ההורה להפחית את זמן ההפרעה לפעילות האקטיבית של הילד, ההתחשבות ברצונו לשלוט בפעולותיו, והעלאת הדימוי העצמי של הילד שמעתה הוא "שייך לעולם הגדולים" – כל אלה הינם בשורה חדשה שהמכנסונים של פמפרס מביאים איתם. "

ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.  המכנסונים מגיעים במידות 3-6. (מידה 3 ניתן להשיג באקטיב בייביי)

 

טיפים להורים לתינוקות פעילים

באדיבות מותג החיתולים פמפרס

 

ככל שתינוקות גדלים ומתפתחים, גדלה החשיבות של החקירות והתגליות היומיומיות שהם עורכים. הצעדים הנכונים יקדמו את ההתפתחות השכלית והגופנית של ילדכם. הסיבה לכך היא שתינוקות וילדים מפתחים את הכישורים הקוגניטיביים שלהם באמצעות היכרות עם עצמים חדשים, לימוד צבעים, מספרים, כללים ועוד הרבה דברים. עד מהרה הם הופכים למקצוענים של ממש בכל מה שקשור לתגליות יומיומיות! והדבר החשוב ביותר הוא שהתגליות האלו מסייעות להם לפתח את ההערכה העצמית, הביטחון העצמי והעצמאות אשר ימשיכו וילוו אותם כיסוד איתן גם בחייהם כבוגרים.

השלב החדש הזה בהתפתחות התינוק מלווה גם באתגרים, במיוחד בעת החלפת החיתול. התינוק רוצה להמשיך לחקור בזמן שההורה נאבק עם החלפת החיתול, והמטרות המנוגדות האלו מובילות לבכי וכעס של התינוק. איך ניתן להפוך את חווית ההחלפה לנעימה יותר? אפילו להפוך זאת למשחק?

 

החוקר הסקרן

גיל 11-16 חודשים

החוקר הנחוש

17-12 חודשים

 

לזחול ולתפוס! ההורה זוחל בניסיון לתפוס את התינוק ומעודד אותו לנהוג באופן דומה. המשחק הזה מעודד את התפתחות שיווי המשקל של התינוק, התיאום בין העיניים לידיים ואת תפיסת העומק.

 

למעלה ולמטה. על ההורה לשכב על הגב, ולהרים את התינוק מעלה תוך כדי לומר "למעלה, למעלה, למעלה" בקול גבוה ו"למטה, למטה, למטה" בקול נמוך. פעילות זו מערבת חושים שונים ומלמדת את התינוק להבחין בין שני המצבים, למעלה ולמטה.

 

סיבובים זה כיף. למדו את התינוק לסובב את הזרועות במעגלים גדולים ולנוע קדימה, אחורה, לעצור ולהתחיל שנית. רוב המשחק יתמקד בתנועות "כאילו" אך הוא מפתח את שיווי המשקל, הקואורדינציה, חוש הכיוון והמודעות המרחבית של ילדך.

 

ריקוד התולעים. העמידו פנים שאתם תולעים המפתלות את כל חלקי הגוף: הראש, הלשון, האף, הזרועות, האצבעות והרגליים ותרגלו להתקדם בזחילה ולעצור למנוחה. המשחק הזה מפתח שליטה עצמית מאחר והילד נדרש לשים לב, להקשיב, להגיב ולעצור ללא תנועה.

 

מתוך היכרות עם צרכי התינוק האופייניים לשלב התפתחותי זה, המציאו מומחי פמפרס פתרון, המתחשב בדיוק בצורך בעצמאות, המאפיין את שלבי העמידה וההליכה. אפשרות ההורה להפחית את זמן ההפרעה לפעילות האקטיבית של הילד, ההתחשבות ברצונו לשלוט בפעולותיו, והעלאת הדימוי העצמי של הילד שמעתה הוא "שייך לעולם הגדולים" – כל אלה הינם בשורה חדשה שהמכנסונים של פמפרס מביאים איתם.