פפאיה מותג הנעלים לילדים מציג: קולקציית חג

נעלי בובה ובלרינה לילדות, סניקרס גבוהות או בגזרת מוקסינים לילדים

קולקציית החג החדשה של פפאיה מציגה את הבשורה לשנה החדשה  בשילוב של עיצוב וססגוניות אופנתית, לצד איכות ונוחות 

 

אחרי חודשיים שבני הלך קניתי לו נעלי צעד ראשון בפפאיה, מאז הוא לא עוזב אותם. הוא כל יום מנסה לנעול את נעליו, ואלו נשמרות ואיכותיות מאוד. הוא בסך הכל בן שנה ושבעה חודשים, אך קניתי לו את הנעליים כבר לפני למעלה משלושה חודשים. ולא! לא החלפתי עדיין.

כל הזמן הזהירו אותי שנעליים ראשונות הן לא איכותיות ויחזיקו גג חודש וחצי, האמת שאני בעצמי מופתעת אך בינינו הנעליים נשמרות ונראות מעולה.

רק… שהחגים בפתח ואנחנו במתח.

אין אמא שלא רוצה להתחדש בלוק יפה, ללכת לספר, להתגנדר וכאמהות שילדינו חשובים לנו לא פחות מעצמנו אנחנו גם רוצים לקנות לילדינו וכמובן שגם הם יתחדשו.

פפאיה, מותג הנעלים לילדים מציגים קולקציית חגיגית ומיוחדת לקראת החגים, המשלבת עיצובים מיוחדים, אופנתיות איכות ונוחות.  בקולקציה נעלי בובה ובלרינה לילדות המוצגות בצבעים מטאליים פסטל וניוד, ומשלבות בין מרקמים שונים, סגירות נוחות של סקוטצ' ואבזם, ופריטים עיצוביים שמעניקים לנעל מראה אופנתי המתאים לכל בגד.

בקולקציה החג לילדים ניתן למצוא סניקרס גבוהות או בגזרת מוקסינים הנסגרים בקלות על- ידי שרוכים או סקוטצים ומשלבים גוונים של כחול, אפור, חום תכלת ושחור בבדים בעלי מרקמים שונים. בקולקציה ניכרת תשומת הלב לפרטים הקטנים החל מהבדים והחומרים האיכותיים ועד לפרטים העיצוביים. העיצוב הרב גוני של הסניקרס מתאים לסגנונות לבוש שונים ויוצר מראה חג אופנתי.

כבכל קולקציה של פפאיה, גם קולקציית נעלי החג של המותג עשויה מחומרים איכותיים נוחים, ומסוליות חזקות וגמישות במבנה המספק תמיכה והתאמה מושלמת לכף הרגל של הילדים. נעלים אלו שומרות על היציבה הנכונה של הילדים לצד אופנתיות שמציגה את הבשורה לשנה החדשה.

קולקציית החג לילדות                                                  קולקציית החג לילדים

טווח מידות –  22-40                                                       טווח מידות- 22-35

טווח מחירים -169-199

צילום: מנחם רייס

צילום: מנחם רייס

קניית נעליים בכלל היא חלק מחווית חג מסורתית לפני ראש השנה או פסח. בפפאיה חושבים על הילדים בראש של גדולים, עיצבו קולקציה שלא מביישת את ההורים, נעליים יפות, חגיגיות, מרשימות. אני אקנה לבן שלי לקראת ראש השנה שיתחדש, ומה איתכן אמהות יקרות?

פפאיה מידות 28-35 מחיר 199 שקל צילום מנחם רייס (1)

צילום: מנחם רייס

 

Summary
Review Date
Reviewed Item
קולקציה חדשה של נעלי פפאיה