פרש קיטשן, כי לילד שלי רק טרי טעים ובריא! תפריט חדש לילדים!

פרש קיטשן, כי לילד שלי רק טרי טעים ובריא! תפריט חדש לילדים!

יום רביעי אחר הצהריים, בעלי מתקשר: "רעות מה המצב? אני בדרך הביתה". אני עונה לו: "חכה למטה, נצא לטיול".

כאשר נמצאים בבית בחינוך ביתי לפעמים מנסים להמציא את הגלגל, לחשוב על אטרקציות מעניינות ולמעשה החיים הכי מעניינים מתרחשים לנו מתחת לעיניים, פשוט בחיי היום יום.

נסענו לנמל תל אביב, כי בינינו, אין על ריח הים והכחול. מול הגלים חשבתי לעצמי אולי בני יסכים לאכול.

 

הגענו לפרש ק'יטשן בנמל.

ראשית כיף שם, המקום נקי, האוכל מזמין ומהיר.

יש נוף ואם לילד במקרה באמת אין סבלנות יש קרוסלה מחוץ למסעדה ואפשר לשחק בינתיים עד אשר האוכל מגיע. אבל… לא תספיקו להגיד אנציקלופדיה והאוכל מגיע. האוכל חם, טרי וטעים.

 

הזמנו מנות ראשונות, כרובית צלויה – כרובית צלויה בתנור מוגשת עם טחינה ירוקה וסלסה פיקנטית. בעלי הציע ונתנו אפילו לבנו התינוק בן 7 חודשים לאכול מהטחינה ומהכרובית והמנה חוסלה במהירות.

 

מנה עיקרית – סלמון מיסו הדרים – פילה סלמון אפוי ברוטב מיסו הדרים, על ירקות מוקפצים עם אטריות שעועית ברוטב אסייתי. מוגש עם סלט שורשים טרי.

פרש קיטשן, כי לילד שלי רק טרי טעים ובריא! תפריט חדש לילדים!

המנות גדולות, מכובדות ויפות, בהחלט יש תמורה בעד האגרה, אך מנגד חשוב לי לציין זה בית קפה, ככזה הוא מעולה. אין זו מסעדת שף, אך כאשר נמצאים עם הילדים, לא נמצאים באמצע דייט רומנטי וזה בהחלט מקום חביב, מזמין ומתאים לבילוי משפחתי.

רשת "פרש קיטשן" היא חלק מקבוצת קפה קפה, קבוצת בתי הקפה והמסעדות הגדולה בישראל בבעלות רונן נמני ומיקי טיל, ובניהולו של נעם צימרמן. הקבוצה כוללת מותגים מובילים מתחום הקולינריה: רשת "קפה קפה", "לחם ארז", "פרש קיטשן", "כספי", "לבורטוריו די פסטה", "לחם בשר" ועוד. לקבוצת קפה קפה מועדון חברים MOOD, המאגד את כל הרשתות ומעניק לחברי המועדון הטבות, הנחות והפתעות.

פרש קיטשן, כי לילד שלי רק טרי טעים ובריא! תפריט חדש לילדים!

 

 

הקטנצ'יק אוהב לאכול הכל כמו אבא שלו, הגדול בררן כמוני. את מנת הילדים חילקתי בין שני הילדים, פשוט כל אחד רצה דברים אחרים..

 

תפריט הילדים כולל ארבע ארוחות ילדים מושקעות המוגשות עם ירקות חתוכים, ומעדן שוקולד "מו": מנת ארוחת בוקר "כמו של גדולים", מקרוני אנד צ'יז, פיתה טוסט ופיצה המותאמת במיוחד לטעמם של הילדים.

בנוסף, כל ארוחת ילדים מגיעה עם ערכת משחק ויצירה ובה שלט לדלת, מדבקות וצבעים, וכוללת פעילויות צביעה ומחשבה חינוכיות לילדים בגילאים שונים, שמסבירות באופן חוויתי ומהנה על אבות המזון והירקות החשובים לתזונת ילדינו.

פרש קיטשן, כי לילד שלי רק טרי טעים ובריא! תפריט חדש לילדים!

איך יודעים שהגעת לגיל הנורא, שנתיים? כל דבר שאני מציעה לבן שלי לאכול הוא אומר לא.

כן, אפילו לשוקולד הוא אומר לא. אך באותה נשימה הוא אומר לא, גם לירקות ולפירות. מנגד כך שני ילדי אכלו ארוחה אחת, בינינו היא בהחלט משביעה וטעימה. אנחנו בחרנו בחביתה טעימה, הירקות מגיעים חתוכים בצורה מעניינת, נגישה ומזמינה.

אני בהחלט חושבת שזו אופציה טובה לדייט משפחתי טעים ומהיר. אנחנו עוד נחזור.

 

 

Summary
Review Date
Reviewed Item
ביקורת על ארוחת הילדים פרש קיטשן
Author Rating
41star1star1star1stargray