קבוצת בריל פותחת רשת אופנה חדשה לילדים תחת השם: לי קופר קידס

 

קבוצת בריל פותחת רשת אופנה חדשה לילדים תחת השם: לי קופר קידס

lee-cooper-kids-לי קופר קידס

הסניף הראשון יפתח  בקניון גירון באשקלון עד סוף שנת  2019 תפתח הרשת 15 סניפים ברחבי הארץ

 ההשקעה בפתיחת הרשת נאמדת ב כ – 5 מיליון ₪  

 

קבוצת בריל, המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בינלאומיים ומפעילה רשתות אופנה והנעלה,  פותחת השבוע רשת אופנה חדשה לילדים, תחת השם: לי קופר קידס.

 

הסניף הראשון יפתח בקניון גירון באשקלון, על שטח של 70 מ"ר ויציע מגוון רחב של פריטים אופנה והנעלה לילדים מגיל 4 עד גיל 14. שני הסניפים לאחר מכן יפתחו במהלך חודש אפריל: בקניון עופר רחובות ובקניון עופר השרון בנתניה. סה"כ במהלך שנת 2019 תפתח הרשת 15 סניפים ברחבי הארץ, בהשקעה הנאמדת בכ-  5 מיליון ₪.

 

דן איתמר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה בקבוצת בריל מוסר: "כניסת לי קופר לתחום אפנת הילדים זהו צעד טבעי וסינרגטי לפעילות המותג בישראל אשר מיצב עצמו כאופנה מובילה בקרב צעירים ובני הנוער ונתפס כעדכני, טרנדי ואופנתי. לדבריו: " לצרכני לי קופר בישראל יש כבר דור שני וזהנו ביקוש למותג בקרב הורים וילדים בגילאים צעירים יותר."

 

עוד מסר איתמר: "שוק הילדים רווי ברשתות שונות שמוכרות את אותו מגוון מוצרים ויש חוסר בשוק לאופנת ילדים ייחודית של ג'ינסים המתאימה גם ליום-יום וגם לאירועים מיוחדים. המחירים ברשת לי קופר קידס יהיו תחרותיים, במטרה לחדור לשוק עם עיצובים מרהיבים, איכות ומחירים נוחים לכל כיס".

 

לי קופר היא חברת ג'ינסים בריטית, שהוקמה בשנת 1908 על ידי מוריס קופר תחת השם מ. קופר והינה חברת הג'ינסים האירופאית הראשונה בעולם. כיום המותג  נחשב לאחד ממותגי הג'ינס המובילים בכ-90 מדינות ברחבי  העולם. החברה העולמית מאפשרת לזכייניה

 

להתאים את הקולקציות ומערכי השיווק לדרישות הספציפיות המקומיות של כל מדינה, תוך דרישה לשמר  את קו הג'ינס כקו מרכזי בקולקציות.

 

בישראל, קבוצת בריל היא היבואנית של המותג המפעילה 36 סניפים ברחבי הארץ. לי קופר מציע גם קולקציות רחבות של אופנה עכשווית המשלימה את קווי הג'ינס וגם נעלים.

 

קבוצת בריל תעשיות נעליים, נסחרת בבורסה ונחשבת כיום לאחת מהקבוצות הגדולות בישראל בתחום ההנעלה והאופנה. הקבוצה פועלת בייצור, ייבוא, רכש ושיווק קמעונאי של נעליים, ביגוד ואביזרי אופנה אחרים. הקבוצה מפעילה סה"כ כ 211 חנויות ברחבי הארץ, בניהם את רשת Nine West, רשת Gali, רשת Solog, רשת Lee cooper ורשת Show off. כמו כן היא מייבאת ומשווקת לישראל מותגים בינלאומיים כמו: Guess, Marc Fisher, Easy Spirit, Anne Klein, Kendall& Kylie, Hush Puppies ועוד….

 

לאחרונה השיקה קבוצת בריל את  אתר הסחר הגדול בישראל למכירת נעליים תחת השם "Step In" בהשקעה של 2 מיליון שקל. אתר הסחר של הקבוצה מאגד תחתיו 100 נקודות מכירה ממותגי הקבוצה הפזורות ברחבי הארץ. הוא כולל למעלה מ-40 מותגי הנעלה, ביניהם מותגים המיובאים, משווקים ומיוצרים ע"י קבוצת בריל, כמו: Nine West, Anne Klein, Guess, Marc Fisher, Hush Puppies, Caterpillar,  Lee cooper, Gali, Kendall& Kylie , Timberland,  Easy Spirit ועוד מגוון רחב של מותגים בינלאומיים. בנוסף משווק האתר את מותגי הלבשה :  Lee cooper  ו Solog.

קבוצת בריל פותחת רשת אופנה חדשה לילדים תחת השם: לי קופר קידס

סניף לי קופר קידס באשקלון. צלם – אולה מיכאלוב