קחו רגע לעצמכם, תהנו בגולדה, החיים מלאי גולד ואהבה, גולדה גלידה טעימה בחיים לחיים מתוקים יותר

גלידת גולדה, הטיילת 14 ראשון לציון

לא מזמן חזרתי לארץ אחרי ביקור בארה"ב, כך ביום שישי נחתי מחופי מיאמי לחופי ראשון לציון.

האמת, כל מי שמכיר אותי יודע שהמקום האהוב עלי הוא הים.

אני מודה שהשקיעה, הגלים, הכחול, הרגוע עושה לי טוב בלב.

יום קודם בעלי היקר השאיר בטעות תיק בשדה התעופה שם.

אני, מחשיבה את עצמי כאדם אחראי בכיתי את אשר על ליבי.

בכלל, אם להודות טיסה עם שני ילדים קטנים היא לא קלה אך הגלידה בגולדה המתיקה את הגלולה המרה.

התעוררנו בשעת צהריים פה, בוקר שם, עדיין לא מאופסים, אירגנתי את הילדים ונסענו לטיילת בראשון.

 

גלידת גולדה, הטיילת 14 ראשון לציון

גלידת גולדה, נמצאת בהטיילת 14 ראשון לציון , גלידה גולדה בטיילת חוף הים בראשון חוגגת שנתיים. הסניף ברשל"צ היה בין הראשונים של רשת הגלידה המוכרת שהתחילה בגלידריה 'אניטה' הוותיקה בנווה צדק בת"א.

 גלידת גולדה, הטיילת 14 ראשון לציון

עומרי זמר טוב 

עומרי זמר טוב, אדם מקסים ששמחתי מאוד להכיר. מצד אחד היה אדיב עם בני היקר, בכל זאת ילד בן שנתיים שמתלהב מגלידה ומנגד, מבין עניין, מבין גלידה. זמר טוב הוא הג'לטייר של גולדה כאן בסניף ראשון לציון מכין בכל יום גלידה טריה מחומרי גלם איכותיים, ללא צבעי מאכל, חומרים משמרים או מייצבים תעשייתיים.

 גלידת גולדה, הטיילת 14 ראשון לציון

הגלידה של גולדה מיוצרת  באהבה במטבח הצמוד, ומוגשת ישירות לאורחים ללא הובלה או שינוע.  עומרי התמחה שנה בהכנת גלידה באניטה בת"א ויצא לכמה וכמה מסעות לימוד עצמאיים באיטליה, מולדת הגלידה, לפני שפתח את הסניף מול הים.

צוות גולדה בראשון לציון עומד לרשות האורחים בדלפק נקי ומצוחצח, המקום מעוצב בכיוון אירופאי מסורתי-קלאסי, עץ מלא בגימור כהה ומיכלי נירוסטה מבריקים בהם מוצגים עשרות הסוגים של הגלידה שהוכנה הבוקר לפני האורחים. מגוון הגלידות כולל כמובן אפשרויות בחירה נרחבות לטבעונים, לרגישים ללקטוז ואפילו גלידה מופחתת סוכר, או יוגורט טבעי עם מגוון פירות עונה טריים. בעלי טעם ואהב את הסורבה תמר, אני אהבתי את המנגו.  הרגשתי בחנות כמו צ'רלי בממלכת השוקולד.

גלידת גולדה, הטיילת 14 ראשון לציון

גלידה גולדה ראשון לציון פתוחה מבוקר עד לילה. בשעות היום באמצע השבוע היא מארחת קהל מגוון. מגולשי הגלים בחליפות ים ושיער רטוב ממועדון הגלישה הסמוך ועד זוגות רומנטיים של גיל הזהב, המתחלפים משעות הערב והלילה לזוגות רומנטיים לא פחות, אבל צעירים יותר, הנהנים מגביע גלידה ופינוקים. בסופי השבוע, בסמיכות למסיבות החוף והכייף של עסקי האוכל הנוספים של הטיילת מגיעים אל גולדה ראשון לציון  משפחות בהרכב מלא, כשכל אחד מבני המשפחה מוצא משהו טעים בתפריט. מגלידה ועד ופל בלגי, קפה איטלקי חם עם גלידה כמובן ובעיקר – עשרות טעמים של גלידה איכותית וטרייה ללא פשרות.  לדעתי, אין כמו לפתוח את הסופ"ש המתוק, זמן האיכות המקודש לכל משפחה, מול השקיעה / הזריחה עם כוס שוקו טעים, (בעלי שתה קפה ונהנה) הילדים אוכלים שוקולד, כי הרי אנחנו רק "טועמים" מהם ותגידו, מה צריך יותר מזה? החיים הטובים נמצאים כבר כאן.

 

 

כמישהי שנולדה בראשון, מודה שהעיר יקירה ללבי. כאן בים הזה מול השקיעה, הודיעו לי שהתקבלתי לתפקיד בצבא, כאן גם הייתה הנשיקה הראשונה וכאן במקום הזה, אני מבינה שראשון היא לא תל אביב.

אמנם גרתי בתל אביב כשהייתי רווקה וצעירה, אך עוד בהריון, לפני שנהייתי אמא (למרות שאני מאמינה שכבר ברגע שיש בתוכנו עובר גדל, משהו בנו משתנה) אך ראשון היא עירי. עומרי זמר טוב, סיפר לי שיש טעמים, בחירות ואהבות שונות לנו, לראשונים לעומת תל אביב, למשל אהבתנו לוופל בלגי. כמו בחיים, גדלים, מתפתחים ומשתנים כך כנראה גם הטעמים והבחירות בין תושבי ראשון לתושבי תל אביב, אנשים שונים בחירות שונות, מקומות שונים בחיים.

רק בעצם כתיבת הכתבה הזו אני מתגעגעת שוב לטעמי הגלידה, מבטיחה לעצמי לחזור לשם שוב בקרוב. ותזכרו, חיים פעם אחת, אז קחו לק, ותתענגו על הרגע.

 

גלידת גולדה, הטיילת 14 ראשון לציון

 

גלידת גולדה

הטיילת 14

ראשון לציון

03-5080550