רשת נעלי  SCOOP משיקה: סנונית ראשונה של נעלי אביב 2019

רשת נעלי  SCOOP משיקה: סנונית ראשונה של נעלי אביב 2019

112320- רשת נעלי סקופ מחיר 74.9 שח צילום אמירם בן ישי

 

הצצה לטרנדים הכובשים בעולם ההנעלה לאביב קיץ 2019  

 

 

רשת נעלי  SCOOP, משיקה סנונית ראשונה לנעלי אביב 2019.  הקולקציה רחבה ומגוונת וכוללת עשרות דגמים המתאימים לעונת המעבר, בשלל השראות וסגנונות טרנדים, שתורגמו מבמות האופנה המובילות בעולם.

 

הטרנדים המובילים לעונת המעבר: צבעי הפסטל – מאז ומתמיד צבעי הפסטל היו נכונים ויפים לתקופת המעבר. שלל נעלים בגווני התכלת, הוורוד, הסגלגל, הצהוב   והלבן. הפסטל מגיעים בבדגמים שונים המתאימים ליום יום ולערב: נעלי עקב נמוך, כפכפף סגור, פלטפורמה סטילטו ועוד.

 

סגנון סבתא –  עושה את חזרתו כאחד הטרנדים הבולטים באביב 2019. מי אמר שרטרו לא יכול להיות טרנד בעצמו?. נעליים עם עקב ואצבע פתוחה, נראה כאן הרבה העונה.

 

כפכפים מרוקאיים –  בדיוק לימים שהגשם מתחלף בשמש, ועדיין לא  רוצות לצאת לגמרי עם כפכף פתוח,  אז הולכות על "כפכף מעבר". המרוקאי עשה את כניסתו באביב האחרון אשתקד, ויעשה כניסתו גם הפעם, בהמון צבעים חדשים: מלבן ושמנת ועד הפסטלים האופנתיים.

 

נעל אוקספורד בתוספת קריצה –פריט הכרחי. מתאים לכל הופעה.  האוקספורד החדשות בתוספת אופנתית:  אוקספורד על פלטפורמה, אוקספורד  מטאלי או תוספת זירקונים ועוד.

 

הטרנד החזק לעונת המעבר הם מגפונים קצרים ופתוחים – מתאים גם לחצאיות/שמלות במספר רחב של דגמים וצבעים. כמו כן משיקה רשת SCOOP ליין רחב של נעלי ספורט סרוג – שזה הסניקרס החדש. טרנד שמחליף את  נעלי סניקרס בסגנון "אול סטאר.

 

רשת נעלי  SCOOP משיקה: סנונית ראשונה של נעלי אביב 2019

נעלי סקופ אביב2019 הצבעים הפסטליים 249שח צילום עמירם בן ישי

 

 

 

 

לערב ולאירועים מציעה רשת SCOOP בעונת המעבר נעלי ערב מתוכשטות – –נעליים בצבעים בוהקים בגווני כסף או זהב עם תוספות מנצנצות אחרות. כמו כן נעלי ערב בצבע שחור/ או לבן עם תוספות של אבנים, תכשיטים ועוד.

 

 

קולקציית המעבר כוללת את כל הטרנדים הנ"ל,  בצבעוניות מגוונת של צבעים קלאסיים: שחור, אפור, כחול כהה, אפור עכבר, לבן, בורדו, חרדל וקאמל ועד הצבעים הבולטים העונה: ורוד, צהוב, לבן, אדום, בורדו, תכלת  ועוד.

 

כמו כן המחירים ברשת SCOOP נוחים לכל כיס ואטרקטיביים במיוחד. מחירים לדוגמא:

 

סניקרס החל מ: 69.90 ₪

נעלי אוקספורד החל מ: 99.90 ₪

נעלי עקב החל מ: 79.90 ₪

מגפונים החל מ: 69.90 ₪

כפכפים החל מ 79.90 ₪

כפכפים מרוקאים החל מ  99.90 ₪

נעלי סבתא .99.90 ₪

 

 

ניתן להשיג בסניפי SCOOP ברחבי הארץ