אתר הצעצועים TOYZ.CO.IL – למעלה משנתיים וחצי להשקת האתר וכבר ברור , מדובר במיזם מצליח!

אתר הצעצועים TOYZ.CO.IL

שלום מיכאלשווילי: "מבחינתנו הצלחנו להיות חלק אקטיבי ומשמעותי במהפכה צרכנית חברתית בכך שכל אחד יכול לרכוש מוצר איכותי ולא רק מי שיש לו כסף." toyz.co.il" חולמים ומרגישים כמו ילדים- שלום מיכאלשווילי ואייל בר עוז .

 

 

כבר למעלה משנתיים להשקת אתר הצעצועים www.toyz.co.il וכבר ברור שמדובר במיזם מוצלח שמביא עמו אתר הצעצועים החדש והמרענן –  לשוק הישראלי, שינוי ברוח חיובית בכוונה לייצר אפשרות רכישה של צעצועים במחיר ראוי, כזה שמתאים לכל אחד מכל חתך האוכלוסייה הישראלית.

אין אמא שלא מוציאה בחודש מאות שקלים על מתנות, הפקות ימי ההולדת, חגיגות ימי השישי בגנים ועוד לא משאירות אפשרויות רבות לאמהות לא מעטות.

באתר ניתן למצוא חלוקה לפי חברות שונות: TOMY, DISNEY ועוד וכן לפי מבצעים שונים, מחירים זולים למותגים טובים.

 

המצב הנוכחי היום בהיעדר היצע מקומי, נאלצים הצרכנים הישראלים לבצע את הקניות שלהם באתרים הבינלאומיים ובכך מיליארדי דולרים מועברים על ידי ישראלים לעסקים בחו"ל, הנתונים על הרכישות הישראליות ב –אי ביי, או אלי אקספרס וכו…..מראות על היקפי עסקאות עצומים.

אתר "toyz", הוא השחקן הישראלי שמציע לקהל הישראלי לרכוש באתר מקומי, באותו המחיר כמו באתרים העולמיים, רק נגיש יותר, מהיר יותר ועם כתובת מהימנה להחלפה המוצר, חווית הקנייה נעימה יותר ואין צורך לחכות חודש למוצר שיגיע.

מדובר במיזם שנותן פתרון אמיתי לצרכנים ומעביר את המסר כי ניתן להילחם ביוקר המחייה ולא צריך לעמוד בסיטואציה בה אמא עומדת מול הילד/ה שלה בחנות הצעצועים, הילד/ה רוצה צעצוע ולאימא אין כסף לקנות לו ונשבר לה הלב. האתר מיועד לקהל רוכשיי הצעצועים בישראל כולו! יש אפשרות לרכישה במחירים ראויים וזולים.

באתר ישנן מספר אפשרויות שמוצעות להורים, היצע שמיועד לטווח גילאים רחב ומאופיין במגוון רחב מאוד, הדגש הוא על שירות, איכות ונגישות, יחד עם מחיר שפוי וראוי כך שכל הורה יכול לקנות לילדו מבלי למשכן את הבית.

 אתר הצעצועים TOYZ.CO.IL

אייל בר עוז ושלום מיכאלשווילי :"לפני שנתיים הבנו שמכירה מקוונת זו צרכנות העתיד, יש לנו את היכולת להוזיל את מחיר המוצר ולהקל בכך על הצרכן לרכוש צעצוע. מבחינתנו חשוב לנו להוות אטרקטיביות עבור כל אחד שרוצה לרכוש צעצוע. אנחנו מקפידים על סטנדרט גבוה הכולל שירות אדיב ומהיר, כתובת לבעיות ולאי שביעות רצון שתטופל מידית, מוצר איכותי בתקנים הכי גבוהים וסטנדרטים הכי גבוהים וכמובן מחיר ראוי.

מאז שהשקנו את האתר לפני קצת למעלה משנתיים, תמיד הקפדנו וגם היום אנחנו מקפידים להיות מעודכנים ומקוריים ולהביא את הצעצועים החדשים ביותר המעניינים ביותר יחד עם הצעצועים המוכרים שכל ילד היה רוצה. מדובר באתר בעל ממשק ייחודי וידידותי מאוד.

אנחנו שוקלים להרחיב את הפעילות גם מעבר לאתר, על אף הצלחתו של האתר, אנחנו לא שוללים פעילות של רשת חנויות בעתיד המופעלת על ידי זכיינים בעלי רשת חנויות TOYZ כפי שכבר אמרנו בעבר חשוב לנו להיות אקטיביים חברתית וקשובים לצרכי הלקוח."

 

כל אמא רוצה לקנות לילדים שלה את הטוב ביותר. כעת באתר TOYZ.CO.IL ניתן לבחור משחקים ומתנות לפי קטגוריות שונות, כמו: הכי נמכרים, מבצעים, מותגים ועוד. שלום מיכשאווילי מראה שוב שעולמו הוא ילדים, הוא אוהב את הבמה אך ילדים יותר, ואולי אם הוא קורא, שידע שגם מכאן אנחנו מאחלים לו מזל טוב ללידה החדשה אצלו במשפחה. ותודה על כך שהאתר קיים, אתר שמנגיש משחקים ומותגים איכותיים, מפתחים ולא כמו חנויות אחרות שאולי המשחקים זולים אך פחות איכותיים, ודאי לא ממותגים.

בשבת בבוקר נתתי לבני בן השנתיים לשחק במשחק שקניתי לבני בן ה 4 חודשים, תכננתי שישחק בו מעוד חודשיים. המשחק דרך אגב מתאים מגיל חצי שנה עד שלוש שנים ומיועד ללימוד צורות, צבעים, מספרים. ממליצה עליו בחום, ומקווה שגם הקטן יצטרף אליו בקרוב ויתחיל לשחק.

TOYZ.CO.IL שלום מיכאשווילי

בעזרת האתר, ניתן להזמין מתנות לימי הולדת, מתנות לילדים של חברים ולמשפחה, ממותגים מעולים מן השורה הראשונה ובחיסכון כספי, מחירים זולים יותר בעשרות אחוזים מהמתחרים שקיימים בשוק. אני הזמנתי לבני הקטן מתנה ואת? למה את מחכה?

 

TOYZ.CO.IL שלום מיכאשווילי