שמרת הזורע מציגה:  קולקציית הריהוט החדשה לשנת 2018

שמרת הזורע מציגה:  קולקציית הריהוט החדשה לשנת 2018

 

מערכות ישיבה סלוניות – כורסאות וכסאות – פינות אוכל – חדרי שינה – ארונות קיר – רהיטים נילווים ופריטים משלימים

 

קולקציית הרהיטים של החברה לשנת 2018 מציגה מבחר עשיר במיוחד של פריטי ריהוט לכל חלקי הבית, כאלו העונים על מגמות עיצוב טרנדיות ובולטים באיכות הייצור ובהבנת מלאכת העץ המובילה את החברה מזה כ- 7 עשורים

 

מאפיינים עיקריים:

עיצוב קלאסי, מנימליסטי ואלגנטי מאופיין במראה עכשווי ונקי שילוב של עבודת עץ מוקפדת, שימוש בחומרים איכותיים וטבעיים לצד נוחות  ופונקציונאליות

 

בכוונת החברה להוביל את שוק הריהוט בתחום ה-Mastige   (prestige + mass market) פריטי ריהוט מעוצבים ואיכותיים הפונים לאוכלוסייה נרחבת

 

בנוסף מציגה שמרת הזורע את Net Collection קולקציית רהיטים ייחודית הפונה לסטודנטים וזוגות צעירים ונמכרת בבלעדיות באתרי הסחר השונים במחירים אטרקטיביים במיוחד

שמרת הזורע מציגה:  קולקציית הריהוט החדשה לשנת 2018

שמרת הזורע, רשת הרהיטים והעיצוב הגדולה והוותיקה בישראל  מציגה  בימים אלו את קולקציית הרהיטים של החברה לשנת 2018. פריטי הריהוט השונים מוצעים למכירה ברשת שמרת הזורע הפרוסה ברחבי הארץ באמצעות 11 סניפי ענק. מדובר ברשת הגדולה והיחידה בתחומה המציעה פריטי ריהוט לכל חלקי הבית, תחת קורת גג אחת ובהם: מערכות ישיבה לסלון, כורסאות וכיסאות, פינות אוכל, ארונות קיר, חדרי שינה, רהיטים נלווים ופריטים משלימים.

 

קולקציית הרהיטים לשנת 2018 מציגה ליין רהיטים בעיצוב קלאסי, מינימליסטי ואלגנטי, עשיר בעבודת עץ מוקפדת, המותאם לחידושים העכשוויים בענף הריהוט ומאופיין במראה צעיר, מודרני ונקי.

 

שמרת הזורע מציגה:  קולקציית הריהוט החדשה לשנת 2018

מערכת ישיבה דגם קובה – שמרת הזורע

 

הקולקציה החדשה מושפעת ממגמות העיצוב המובילות בעולם ומשלבת לצד נוחות ופונקציונאליות שימוש בחומרים איכותיים וטבעיים – שילוב של עץ גושני עשיר וטבעי יחד עם בדים במגוון רחב של סגנונות גוונים וטקסטורות.

 

בכוונת החברה  לאפשר לכל בית בישראל להצטייד בפריטי ריהוט איכותיים, מעוצבים, במחירים אטרקטיביים  ובמועדי אספקה קצרים במיוחד. החברה שמה לה למטרה להוביל את שוק הריהוט בתחום ה- Mastige  – (prestige + mass market) פריטי ריהוט מעוצבים ואיכותיים הפונים לאוכלוסייה רחבה ככל האפשר.

 

בין החידושים המובילים לשנת 2018:

  • קולקציית ארונות קיר – המציעה פתרונות אלגנטיים לאחסון חכם ומשלבת מנגנוני טריקה שקטה. ארונות הקיר מוצעים במידות שונות במחירים של החל מ- 1990 ₪ ובאספקה מהירה של עד 14 ימים , להבדיל מ- 45 ימי אספקה הנהוגים כיום בשוק.
  • מערכות ישיבה סלוניות במראה וינטג' בסגנון שנות ה- 70. דגש על עיצוב סקנדינבי מינימליסטי המשלב עץ מכופף וטקסטורת בדים עשירה ומיוחדת, גם כאן באספקה מהירה ובמחירים אטרקטיביים.

לדוגמא: מוצעת מערכת ישיבה אורבינו הכוללת ספות של 3+2 בתוספת כורסא במתנה במחיר כולל של 5,990 ₪

  • פינות אוכל בעיצוב אולטרא-מודרני בשילוב מפתיע של עץ וברזל בצבעוניות חדה המשלבת אלמנטים של מתכת בצבע אפור בהיר עם פלטות white wash
  • כורסאות וכיסאות – כורסאות הטלוויזיה המסיביות של פעם מפנות את מקומן לכורסאות אלגנטיות המשלבות עבודת רפדות מקצועית עם ברזל או עץ מלא וכוללים כיפופים ייחודיים.
  • שמרת הזורע NET COLLECTION:

קולקציית רהיטים עשירה הפונה לקהל של סטודנטים וזוגות צעירים שתימכר באמצעות אתרי סחר  בלבד במחירים  אטרקטיביים במיוחד, לדוגמא, פינות אוכל החל מ650 ₪, ספות החל מ1290 ₪ וכו'.

  • חדרי שינה – מעוצבים בקווים נקיים ומינימליסטיים המעניקים אווירה מרגיעה לחדר השינה.
  • רהיטים נלווים – כונניות, שידות, שולחנות בעיצוב אלגנטי ובצבעים סולידיים.

 

שמרת הזורע היא חברה קיבוצית מיתולוגית שהוקמה בשנות 50 על ידי הקיבוצים שמרת והזורע.

קבוצת ויסמן רכשה לפני כ- 17 שנה ויסמן מהקיבוצים שמרת והזורע את המפעל ורשת החנויות שלהם.

החברה מקפידה על רמת עיצוב גבוהה עם דגש על פונקציונליות, שימוש בחומרי גלם איכותיים וייצור. הרהיטים של שמרת הזורע מתוכננים במקצועיות תוך הקפדה על רמת העיצוב, איכות חומרי הגלם והגימור. כל המוצרים מעוצבים, מתוכננים ועוברים את הפיקוח ואבטחת האיכות של החברה. מוצרי החברה מעניקים ללקוחותיה חופש לבחור סגנונות, לשלב, להתאים, להיות יצירתיים ולבטא אמירה עיצובית ואישית.

 

שמרת הזורע מציגה:  קולקציית הריהוט החדשה לשנת 2018