קלווין קליין 2019 - מחיר שעון 1,100 שח רשת אימפרס. צילום- יחצ חול (13)

קלווין קליין 2019 – מחיר שעון 1,100 שח רשת אימפרס. צילום- יחצ חול (13)

ב- 29 למרץ יוחלף שעון החורף לשעון הקיץ

זה הזמן לחשוף את החידושים,  המגמות, עיצובים

וטרנדים  באופנת השעונים – לקיץ 2019

 

 

שעון קיץ 2019 יחל באופן רשמי בתאריך ה- 29/3/2019  בשעה  02:00, (בלילה שבין חמישי לשישי), השעון יוזז קדימה לשעה 03:00 לפנות בוקר ובכך ייכנס לתוקפו שעון הקיץ. הגוד ניוז הם: הימים יתארכו ונזכה לשעות רבות יותר של אור יום, שיזוף ושקיעות מאוחרות.

 

דקה לפני שמזיזים את השעון קדימה ומקבלים את שעון הקיץ, קבוצת רולטיים המייבאת ומשווקת כ-30 מותגים בינלאומיים, בניהם: הובלו, אומגה, לונג'ין, טיסו, גו'צ'י, קלווין קליין, אובקו, אן קליין, סווטש ועוד רבים, חושפת בפניכם את הטרנדים המובילים בעולם השעונים עם הטכנולוגיות והמגמות הבולטות של קולקציית אביב – קיץ 2019.

 

לדברי דניאל רחום, מנהלת השיווק של קבוצת רולטיים: "מאז פרוץ הטלפונים הסלולריים לחיינו, שעונים הפכו לפריט אופנתי. שעונים כבר מזמן אינם מכשיר פונקציונלי המראה את השעה, אלא  אקססורז  טרנדי ונחשק. אנו מזהים  כיצד הטרנדים של מעצבי העל מבירות האופנה בעולם  משפיעים גם על השעונים המשמשים אמירה אופנתית."

 

בין החידושים והטרנדים המובילים בענף השעונים לקיץ 2019:

 

סווטש –הטרנדים הבולטים בתחום האופנה מופיעים הקיץ  גם בשעוני היד: הצבעים המטאליים מככבים, הרבה  הדפסי פרחים, פסים ופירות, הדפסים גרפיים, הדפסי חיות, שעונים במראה ספורטיבי. צבעי אמריקה: כחול/אדום/לבן, מראה הטאי דאי והמון צבע אדום. מחירים לצרכן החל מ 239 ₪.  

 

 

אומגה - דגם טרז'ור . מחיר 20,000שח. צילום- יחצ חול (3)

אומגה – דגם טרז'ור . מחיר 20,000שח. צילום- יחצ חול

 

קלווין קליין – קולקציה שהשתלטה על הטרנדים ממסלולי האופנה לקיץ 2019, שעונים מעוצבים ונשיים, במראה אלגנטי הנראים כתכשיט לצד שעונים גדולים וצבעוניים העושים שימוש נרחב ובולט בלוגו המותג על גבי לוח השעון, טרנד מוביל וחזק לאחרונה.

 

בנוסף,  המותג קלווין קליין מיישר קו עם טרנד הפרסונליזציה בתחום השעונים ולוקח אותו צעד אחד קדימה ומשיק לקראת קיץ 2019: שירות חדש, מרענן וצעיר ללקוחותיו: בעבור כל רכישת שעון, הלקוח יקבל במתנה לוחית ריקה עליו הוא יוכל לבחור מה לחרוט עליה וליצור צמיד #MYCALVINS ייחודי. מחירים לצרכן החל מ – 790 ₪.

 

גוצ'י-  מותג היוקרה האיטלקי מהמובילים בעולם שעשה מהלך אמיץ מאוד בשנים האחרונות ושם על השעונים שלו, התיקים והנעליים סמלים כמו כוכבים, זבובים, פרחים, עיניים ועוד מוטיבים חדשניים ובועטים. יחד עם איכות שוויצרית ושיק עולמי השייך רק לגוצי. מחירים לצרכן החל מ – 1,995 ₪ בלבד.

 

אומגה – מותג  יוקרה שהוביל בשנה האחרונה מהלכים בועטים ששמרו על המוניטין הנוצץ שלו. אחד מהם היה בחירת הפרזנטוריות המובילות ניקול קידמן, אלסנדרה אמברוסיו,  סינדי קרופורד וליו שישי. מהלך נוסף וחשוב הוא שיתופי הפעולה המרובים עם משפיענים מובילים בתחום הקולנוע והאופנה כדוגמת קיארה פראגני, פול ווסלי ועוד. מחירים לצרכן החל מה- 19,000 ₪