תושבי ראשון לציון והסביבה,

תתכוננו: רשת  "גוד נייט" פתחה את חנות הדגל שלה במתחם G בעיר

 תושבי ראשון לציון והסביבה, תתכוננו: רשת  "גוד נייט" פתחה את חנות הדגל שלה במתחם G בעיר

 

לישון טוב בלילה אתן רוצות? כיף לי שפתחו חנות איכותית ליד הבית שלי. מיטה טובה יכולה לשפר את שעות השינה, את טיב השינה ואפילו את טיב היחסים בינך לבעלך.  עכשיו זה קרוב ואפשרי מתמיד. 

רשת "גוד נייט" פתחה את חנות הדגל שלה בראשון לציון, במתחם G, סינמה סיטי, בקומה השנייה. חנות "גוד נייט" במתחם G  בראשל"צ הינה החנות ה – 15, ברשת ומשתרעת על שטח של 1000 מ"ר ובפתיחתה השקיעה החברה  1.5 מליון ₪.

 

רשת "גוד נייט" הינה מהרשתות המובילות בישראל למוצרי שינה ומרכזת תחת קורת גג אחת את מותגי השינה המובילים בישראל ובעולם ומציעה אותם במחירים אטרקטיביים במיוחד ובשיטת "שלם וקח" המאפשרת ללקוח ליהנות משינה טובה ובריאה כבר בליל הקנייה בלי להמתין לאספקה עתידית.

רשת "גוד נייט" שהינה מהרשתות המובילות בישראל בתחום שיווק מערכות שינה, ספות, פתרונות אירוח, מוצרים משלימים, כורסאות טלויזיה, משווקת מגוון גדול של מותגים מובילים ביניהם: עמינח, קינג קויל, סרטה, מיטה וחצי, אמריקן קומפורט ומותג הבית ראדיסון. עובדי רשת "גוד נייט" מתמחים בייעוץ והכוונה בתחום איכות שינה, תוך שמירה על מסגרת התקציב המתוכננת, כל קניית מזרון ברשת מלווה בתקופת ניסיון של עד 30 יום לבדיקת נוחות השינה האישית.

כיום, כבר לא צריך לנסוע לתל אביב כדי לראות מרכזי ריהוטים ולהנות ממיטה טובה. חנות גדולה, איכותית קרוב לבית. 

 

 

 תושבי ראשון לציון והסביבה, תתכוננו: רשת  "גוד נייט" פתחה את חנות הדגל שלה במתחם G בעיר