את אמא עייפה ושוקעת כמוני? חוששת שהילד ישאר ברכב-לסייבקס פתרון

סייבקס Sirona M sensor safe 2.0

את אמא עייפה ושוקעת כמוני? חוששת שהילד ישאר ברכב-לסייבקס פתרון

את אמא עייפה ושוקעת כמוני? חוששת שהילד ישאר ברכב-לסייבקס פתרון

כן, אני יודעת איך זה נשמע, אני אמא לא רעה בסך הכל

כבר חמש שנים כמעט אני מתמסרת לילדים.

אני לא שותה קפה או אפילו לא דיאט קולה כי הרי יש בזה קפאין ומה אני רוצה אני רוצה שיהיה להם טוב, קצת שקט לא אמרה אף אמא אף בוקר או לילה.

אני רוצה שהם יאהבו אחד את השני, ילמדו להסתדר, יהיו חברים ובסך הכל, אם אפשר שגם לי יהיו כוחות מדי פעם.

אז איך קרה, שלא שכחתי את הילד ברכב אלא רק אמרתי לו תמתין שניה אני רק צריכה…

למי זה לא קרה?

את רוצה לשים ילד אחד בגן והשני צריך לחכות ברכב.

ראיינתי פעם מישהי שהגדול שלה היה חולה, התינוק נרדם והיה שקט אז היא בטעות השאירה אותו ברכב. נכון, אין אמא שלא חושבת שהיא נוראית, איך הרי יכלה לעשות זאת לילד שלה.

כעת עם הכסא החדש זה באמת לא אפשרי.

 

כסא הבטיחות החכם של המותג "סייבקס" הבינלאומי מתריע במקרה של שכחת הילד/ה במכונית, הוא מצפצף ברכב, אם הוא מתריע בפלאפון ואפילו אם צריך יתקשר. נשמע הזוי? חדשני? מיוחד? חכו, אתם חייבים להכיר.  

את אמא עייפה ושוקעת כמוני? חוששת שהילד ישאר ברכב-לסייבקס פתרון

Sirona M sensor safe 2.0

כסא הבטיחות Sirona M sensor safe, פותח ועוצב ע"פ הסטנדרטים הגבוהים ביותר של חברת "סייבקס" הגרמנית, הן מבחינה בטיחותית והן מבחינת נוחות,  בתוספת מערכת בטיחות חדשנית, בכדי לסייע במניעת מקרי מוות של ילדים במכונית בשל שכחה. בנוסף, המערכת החכמה מתריעה גם במקרה של טמפרטורה גבוהה מדי באיזור הילד/ה ובמקרה של פתיחת רצועות הבטיחות במהלך הנסיעה. מערכת הבטיחות הנה אינטגרטיבית בתוך הכסא, קלה לתפעול ואינה מצריכה התקנה מיוחדת. 

 מושב הבטיחות Sirona M sensor safe מתאים החל מגיל לידה ועד ועד גיל 7 (30 ק"ג).

מעבר לטכנולוגיית הבטיחות החדשנית ולאיכות המתבקשת ככסא של "סייבקס", ישנם יתרונות נוספים, כגון: ניתן לקשור את הכסא נגד כיוון הנסיעה עד למשקל של 18 ק"ג, המושב כולל מערכת הגנה מפני פגיעות צד, הכסא בעל 10 מצבי שכיבה/ישיבה, למשענת הראש יש 12 מצבי גובה משתנים ועוד.

ועדיין חדשות לבקרים או לפחות לא מעט פעמים גם אם זה כל מקרה זה הרבה יותר מדי, כעת זה כבר לא יהיה אפשרי.

ברוח החקיקה המתגבשת בימים אלה במשרד התחבורה, במסגרתה הורים יחויבו בהתקנת מערכת בטיחות בכל כסא ילדים ברכב,  משיקה חברת "סייבקס" בישראל את כסא הבטיחות Sirona M sensor safe, הכסא הראשון בעולם בעל מערכת חדשנית אשר מתריעה במקרה של שכחת הילד/ה במכונית. המושב, אשר הושק לפני מספר חודשים בארה"ב, הפך לעטור שבחים, בשל טכנולוגיית Sensor safe 2.0 ההופכת אותו לכסא חכם.  

 אריאל דבורה, היבואן הרשמי של מותג "סייבקס" בישראל: " בשנים האחרונות אנו שומעים רבות על מקרי מוות של ילדים קטנים בשל שכחתם ברכב. חברת "סייבקס" פיתחה מוצר במטרה לסייע במניעת האסון הבא ומאפשרת להורים ליהנות מכסא בטיחות איכותי, הכולל את שלל יתרונות מותג "סייבקס" האהוב, לצד מערכת בטיחותית חדשנית אשר תבטיח את שלום הילדים, היקרים לנו מכל.

 מחיר מומלץ לצרכן: 1990 ₪

 

לינק לאתר:

http://www.novalinternational.co.il/product/%D7%A1%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A0%D7%94-m-%D7%A1%D7%A0%D7%A1%D7%95%D7%A8-%D7%A1%D7%99%D7%99%D7%A3/

לינק לסרטון הכרות:

את הכסא ניתן להזמין באתרי מכירות שונים ובחנויות נבחרות.

 

  אז גם אם את אמא כמוני עייפה ושוקעת כעת תוכלי לדעת בוודאות שהילדים שלך בטוחים, מוגנים ושמורים. תקני את הכסא, תורידי את האפליקציה ותדעי שיש פתרון לפחות לעייפות, הילדים שלנו במקום הראשון

 

 

את אמא עייפה ושוקעת כמוני? חוששת שהילד ישאר ברכב-לסייבקס פתרון

Sirona M sensor safe 2.0