באבוקי – לחבק את הילד  ואת הבקבוק

חשבתם שניסיתם כבר הכל? שוב פעם הילד שתה בבקבוק שלא שלו?

המדבקות נמחקות, הלק רעיל – יש פתרון

 

באבוקי - לחבק את הילד באהבה, שישתה בבטחה

באבוקי – לחבק את הילד באהבה, שישתה בבטחה

כהורים, לא פעם אנו מחפשים מוצרים אשר יהפכו את החיים שלנו לקלים יותר ואת החיים של ילדינו לנעימים, במיוחד כשזה קשור לבטיחותם של הקטנטנים. נכון להיום, המון הורים עושים שימוש בבקבוקים על בסיס יומיומי ואף שולחים את הילדים עם בקבוק אישי אל הגן. לא פעם קורה שילדים קטנים מתפתים לשתות מבקבוקים של ילדים אחרים (ולעיתים אף פשוט מבלבול) וכך הם נחשפים לזיהומים ומחלות.

בעזרת בקבוק עם תמונה, תוכלו למנוע טעויות שכאלו ולוודא כי ילדיכם יישתו הרבה מים ללא דאגות בריאותיות מיותרות.

 

ה"באבוקי" הוא פרי פיתוחה של אם, אשר ניסתה את הפתרונות הקיימים בשוק לסימון בקבוקים, אך אף לא אחד מהם נתן לה פתרון אופטימלי. עד שיום אחד החליטה לעשות מעשה וכך הגיח לעולם הבייבי שלה – באבוקי.

באבוקי הוא מוצר חדשני, ייחודי, נעים, גמיש ורך למגע. זהו חבק דמוי צמיד שעשוי מסיליקון, המיועד לסימון בקבוק עם תמונה ושם הילד – ומבטיח לכם שקט נפשי. החבקים מתאימים לכל סוגי כוסות השתייה ובקבוקי התינוק והילדים (ואף למגוון רחב של בקבוקי ספורט למבוגרים), החבק ניתן לשימוש חוזר ורב פעמי ומותאם אישית לצרכיהן של אימהות, גננות ובעיקר – לקטנטנים שלנו, באבוקי מיוצר מסיליקון איכותי (ללא ביספינול A), בעל אריכות ימים, עמיד במים, בחום וקור והכי חשוב – ניתן לנקות אותו במדיח כלים ולשמור אותו במקרר (כניסה למדיח ללא הקפסולה כדי לא לפגוע בתמונה), ניתן להעביר את החבק מבקבוק לבקבוק בפשטות ובמהירות, מחקרים מראים שתינוקות מתחילים לזהות את עצמם כבר מגיל 6 חודשים – בעזרת שימוש בבאבוקי יהיה לילדיכם בקבוק עם תמונה אשר יסייע לו לפתח את העצמאות שלו כשהוא מאתר את הבקבוק שלו ללא בעיה. כמו כן, באבוקי הוא מדגם רשום ויש לסיליקון FDA מותאם למגע עם מזון ולכן נחשב לבטיחותי!

 

איך זה פועל?

העלו תמונה של הילד ממש כעת ותוכלו להתרשם מהמוצר הסופי.

עם העלאת התמונה, בחברה יצרו עבורכם הדמיה ממוחשבת של בקבוק עם תמונה ובה הילד שלכם. באמצעות ההדמיה הממוחשבת תוכלו למקם את פניו של הילד במקום המיועד לתמונה ולבחור את הצבע האהוב עליכם ביותר.

אז למה אתם מחכים? בחרו צבע, העלו תמונה ועצבו את הבאבוקי של הבייבי שלכם – כי ילדים לא יודעים לקרוא!

 

 

מתנה מושלמת עבור האחיין, הנכד או הילד שלכם!

http://www.babuki.co.il/

 

Summary
product image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Brand Name
באבוקי - לחבק את הילד באהבה, שישתה בבטחה
Product Name
באבוקי - לחבק את הילד באהבה, שישתה בבטחה