בשורה לחובבי היוקרה:

המותג הנחשב בעולם בתחום האסלות הגיע לישראל לזהבי עצמון

TOTO בישראל אצל זהבי עצמון. צילום יחסי ציבור (3

בשורה לחובבי היוקרה: המותג הנחשב בעולם בתחום האסלות הגיע לישראל לזהבי עצמון

 

מותג האסלות היוקרתי מיפן, TOTO, הגיע לישראל אחרי שכבש את העולם ומציע לקהל הישראלי חוויה חדשה במקום בו אנו משתמשים מידי יום- חדר הנוחיות

חברת TOTO, מהיצרניות הוותיקות (1917) והגדולות ביפן ומהמובילות בעולם בתחום הסניטריה, נחשבת לחלוצה ביצירת אורח חיים ותרבות עשיר ונוח יותר של אסלות חכמות.

אחרי שכבשה את העולם עם אסלות חכמות המעוצבות בהתאם למסורת היפנית, TOTO מגיעה גם לישראל ומשווקת בבלעדיות ב'זהבי עצמון'. הצרכנים בארץ יהנו מהחידושים העדכניים ביותר ל-2019, ביניהם: אסלות חכמות חוסכות מים בהתאם לתקנות המחמירות של חיסכון בכל הדחת מים, טכנולוגיה המשלבת זוויות התזה של מים חמים לניקוי מירבי, ייבוש ע"י אוויר חם ונעים, מושבים מחוממים בעלי עיצוב אוטונומי המותאמים למבני גוף האדם, מערכת טיהור אוויר, מערכת ניקוי עצמי לאסלה, תאורת לילה, מוזיקה ועוד, כל זאת לצד עיצוב יוצא דופן.

לדברי גבי קליין, מנכ"ל 'זהבי עצמון': "אנו שמחים להציג בפני הצרכנים הישראלים את התרבות הסניטרית העתיקה של היפנים, אשר נחשבת לדבר הבא בתחום. המותג TOTO נחשב לחלוץ בתחומו, מותג אשר רואה בחווית הסניטריה כחוויה אשר משנה תרבות ופועל בכל המרץ להיות הראשון בתחום, ביפן, ברחבי העולם ועכשיו גם בישראל. המותג מגיע לראשונה לישראל אחרי שנים של נסיונות להביאו לקהל הישראלי, בשאיפה לשפר את הנוחות, ההיגיינה, הבטיחות וההנאה בשימוש בחדרי הרחצה בישראל. ישראל היא מעצמה של חדשנות ואין לי ספק כי הצרכן הישראלי ישמח להתקין את מוצרי TOTO המתקדמים והטכנולוגיים בחדר השירותים בביתו".

האסלות החכמות של TOTO עוצבו על-ידי טובי המהנדסים ולאחר מחקרים רבים. הטכנולוגיה המתקדמת משלבת שטיפות עם טמפרטורת מים נעימה, זוויות התזה אידיאליות לניקוי המשתמש, מושבי אסלה מחוממים בעלי עיצוב אוטונומי המותאם למבנה וגובה גוף האדם, מערכות מתקדמות למניעת התיישבות חיידקים, מערכות ניקוי עצמי, מערכות טיהור אוויר ועוד. כל כך הרבה טכנולוגייה להנאה מירבית לצד היגיינה מלאה בשרותים.

 

מוצרי החברה זוכים באופן קבוע בפרסred dot , הניתן בתחרות העיצוב הגדולה בעולם, ומוצגים במוזיאוני העיצוב הנחשבים.

TOTO בישראל אצל זהבי עצמון. צילום יחסי ציבור

TOTO בישראל אצל זהבי עצמון. צילום יחסי ציבור

TOTO משווקת כעת בישראל בבלעדיות ב"זהבי עצמון". באולמות התצוגה של החברה מוצגות האסלות החכמות פועלות ובעיצוב האופייני לאופי המותג הבינלאומי. בנוסף לאסלות השוטפות אשר ימכרו בטווח מחירים של החל מ- 6,000, ועד 35 אלף שח, ישווקו בזהבי עצמון גם ברזי TOTO  וכיורי TOTO בטווח מחירים של החל מ-1,500 שח ועד 8,000 שח.

 

 

אודות – TOTO יצרנית סניטריים הגדולה ביפן עם מחזור מכירות של כ-3.9 מיליארד דולר, הוקמה ביפן בשנת 1917 ומאז מעניקה חיים חדשים לדבר שאנו משתמשים בו בכל יום- חדר הנוחיות. במשך למעלה מ -100 שנים, TOTO מקדימה את זמנה באמצעות מדע וטכנולוגיה חדישה, במטרה לעצב עולם של נוחות במרחבים החשובים ביותר. מעבר לאסתטיקה ולנוחות, המשימה של המותג היא להפוך טקס יומיומי פשוט לחוויות סיפוק עשירה ונגישה לכולם. החברה מובילה את עולם חדרי האמבט והאסלות למחוזות חדשים של איכות, שירות לקוחות וחשיבה מחוץ לקופסא. החברה החלה לייצר חדרי נוחיות בזמן שמערכות הביוב ביפן עוד היו בחיתוליהן, ובכך תרמה לאורח חיים סטרילי ובריא יותר מבעבר, וכיום היא מתמחה בייצור אסלה חכמה משולבת מנגנוני ניקיון, היגיינה וחווית משתשמש עבור העולם כולו.

TOTO – הינה שותפה לדרך של ממשלת יפן ופועלת להגדיל את מספר התיירים בה ע"י שיפוץ חדרי האמבטיה בבתי מלון ומבנים ציבוריים. בנוסף, תספק ציוד אינסטלציה למשחקים האולימפיים של 2020.

החברה  שואפת להוביל את מהפכת העיצוב והטכנולוגיה גם אל מעבר לגבולות יפן ולכן פועלת במרץ להנגיש את תורתם אל מחוזות חדשים.

 

TOTO בישראל אצל זהבי עצמון. צילום יחסי ציבור (4)

בשורה לחובבי היוקרה: המותג הנחשב בעולם בתחום האסלות הגיע לישראל לזהבי עצמון

אודות זהבי עצמון- מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל, מספקת מוצרים שונים לענף הבנייה. לחברה ניסיון עשיר באספקת מוצרים לאלפי פרויקטים בארץ ונמצאת בבעלות קבוצות אשטרום ורגבה. אולמות התצוגה של החברה, הפרוסים ברחבי הארץ, מתחדשים באופן קבוע ומציגים את הטרנדים החמים ביותר אותם מציעה החברה ללקוחותיה וחרטה על דגלה לשמור על חדשנות עיצובית לענף, זאת תוך ליווי צמוד של הפרויקט. החברה מציעה את המותגים המובילים בעולם ושומרת על סטנדרטים בלתי מתפשרים.