ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג  ג'ל להקלה על כאבים בזמן בקיעת שיניים בתינוקות

ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג  ג'ל להקלה על כאבים בזמן בקיעת שיניים בתינוקות

היום בו הוצאת את השן הראשונה שלך זהו היום בו חזרתי לישון, תודה לג'נג'יל בייבי טיסינג

שיניים, אוי זהו אחד הסיוטים של כל אמא.

מרבית האמהות יודעות שבתקופת הוצאת השיניים ישנים הרבה פחות.

אנחנו כמובן בשבילם רוצים לעשות הכל אך מה…

לא תמיד יודעות מה אפשר לעשות ומה יקל עליהם ובינינו גם עלינו את כאבם.

 

ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג

ג'ל להקלה על כאבים בזמן בקיעת שיניים בתינוקות וילדים בנוסחה חדשה ומשופרת

החידושים: ריכוז גבוה במיוחד של החומר הפעיל חומצה היאלורונית

 

 ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג  ג'ל להקלה על כאבים בזמן בקיעת שיניים בתינוקות

הכאבים ואי-השקט שחווים תינוקות וילדים בעת בקיעת השיניים מותירים רבים מההורים חסרי אונים. נוסחהחדשה של ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג (Gengigel Baby Teething), ג'ל להקלה על כאבי בקיעת שיניים בתינוקות, מכילה את החומר הפעיל – חומצה היאלורונית – בריכוז גבוה במיוחד (0.54%). הריכוז הגבוה מקל ביעילות על כאבי בקיעת שיניים, מסייע להפחתת הנפיחות האופיינית בחניכיים ומאיץ את החלמתן. הג'ל מאושר לשימוש על ידי האיחוד האירופי ומשרד הבריאות בישראל. ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג משווק ברשתות הפארם, בבתי מרקחת פרטיים ובבתי המרקחת של מכבי שירותי בריאות ומאוחדת. מחיר מומלץ לצרכן  79.50 ₪.

חומצה היאלורונית נמצאת בריכוז גבוה בחניכיים באופן טבעי. אבל, ריכוזה פוחת במצבי דלקת ופצעים בחניכיים. הנוסחה המשופרת של ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג מאפשרת לג'ל 'להידבק' לחניכיים, ולפעול ביעילות לאורך זמן, כשאינו "נשטף" עם הרוק, שייצורו גובר מאוד בעת בקיעת שיניים. הג'ל מרגיע מיד לזמן ממושך את הכאבים והנפיחות ושומר על בריאותן של רקמות החניכיים.

ג'נג'יג'ל בייבי טיסינג לא מכיל חומרים מאלחשים, צבעי מאכל, חומרים משמרים [פאראבנים], אלכוהול וסוכר. השימוש בג'ל מתאים גם לטיפול באפטות ופצעים בפיהם של תינוקות וילדים עד גיל 6. הג'ל מתאים לטיפול גם בתינוקות ובילדים סוכרתיים.

 

ג'נג'יג'ל בייבי משווק על ידי חברת פרמשלוםמוצרים נוספים בסדרת ג'נגיג'ל: ג'נגיג'ל ג'וניור לילדים ובני נוערלטיפול באפטות ופצעים בחלל הפה ולשימוש בעת טיפולים אורתודנטיים. סדרת ג'נג'יג'ל למבוגרים לטיפול באפטות, דלקות בחניכיים, פצעים ובעת טיפולי השתלות.

בעלי מנסה לעזור לי כמה שהוא יכול, אתם יודעים כמובן בלי לפגוע אבל מכירים את המשפט, העבודה היא חיינו אבל לא בשבילנו. בעלי חוזר מהעבודה וכמובן מנסה להיות עם הילד כמה שהוא רק יכול ואפילו הוא אשר מרח לבנו את המשחה כמה פעמים, אמר היא בהחלט עוזרת ומקלה. כדאי להכיר ומומלץ להשתמש.

Summary
Review Date
Author Rating
51star1star1star1star1star