צילום: יעל האן, ד"ר פישר אולטרסול

אולטרסול ספורט MAX קרם פנים לספורט ימי SPF50+ המותאם במיוחד לגולשים ומעניק הגנה גבוהה מאוד ורחבה מקרינת השמש; אולטרסול שמנים להגנה מהשמש  SPF20 להענקת מראה עור זוהר ומלא ברק, לחות ל-24 שעות והגנה מהשמש

עונת קיץ 2022 מתחילה בצעדי ענק, איתה גם החופשות והטיולים מחוץ לבית עם כל המשפחה ועוד מעט גם הים והבריכה. לצד זאת, באה גם החשיפה היומיומית הרבה לשמש אשר עלולה לגרום לנזקים בעור בטווח הקצר ובטווח הארוך. על מנת להעניק לעור הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש, ולשמירה על מראה עור בריא גם בטווח הארוך , ד"ר פישר מציעה חידושים בתחום ההגנה משמש תחת אולטרסול.

אולטרסול ספורט MAX קרם פנים לספורט ימי SPF50+

 תחום הספורט הימי צובר תאוצה בשנים האחרונות ורבים מתעניינים יותר ויותר בתחומי גלישת גלים, סאפ, גלשני רוח, טריאתלון ושחיה בים. על מנת לתת מענה אופטימלי לכל צורך, משיקה ד"ר פישר את אולטרסול ספורט MAX קרם פנים לספורט ימי להגנה רחבה וגבוהה מאוד SPF50+ להגנה מקרני UVA ו-UVB ולסיוע בהגנה מפני קרינת ה-IR. הקרם עמיד מאוד במים ובעל מסנני קרינה מינרליים בלבד, מעניק לחות ל-24 שעות, מכיל קומפלקס אנטי אוקסידנטים לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ומועשר בפרו ויטמין B5 ללחות וריכוך העור.

היפואלרגני, סנסיטיב, נבדק דרמטולוגית, ללא פראבנים וללא אוקסיבנזון.

תכולה: 50 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪.

אולטרסול שמני הגנה בעלי מקדם הגנה SPF20

במהלך חודשי הקיץ, יש המעדיפים למרוח על גופם שמני הגנה מהשמש,  כדי להעניק לעור מראה מבריק וזוהר. לשם כך פיתחו מעבדות ד"ר פישר את סדרת אולטרסול שמני הגנה בעלי מקדם הגנה SPF20. השמנים מעניקים מראה עור זוהר ומלא ברק ולחות ל-24 שעות, בשילוב עם הגנה מהשמש. המוצרים בעלי פורמולה מתקדמת להגנה מקרני UVA ו-UVB ומועשרים בוויטמין E, אנטי אוקסידנט, לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא.

הסדרה כוללת שמן קוקוס, שמן אגוזים ושמן גזר המגיעים בניחוחות נעימים. המוצרים עמידים מאוד במים, אינם מכילים פראבנים ועברו בדיקות דרמטולוגית וסנסיטיב המעידה על התאמה לעור רגיש.

סדרת שמני ההגנה מוצעת לקראת עונת הקיץ הקרובה בבקבוקי ספריי נוחים מאוד לשימוש. תכולה: 200 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ₪.

סדרת אולטרסול MED :

צילום: יעל האן, ד"ר פישר אולטרסול

החשיפה לשמש גורמת לנזקים גם שעות רבות לאחר החשיפה: סדרת אולטרסול MED אשר פותחה במעבדות המחקר של ד"ר פישר  במיוחד לעור רגיש, בעלת קונספט ייחודי של הגנה יומיומית חיונית ומשלימה (24/7) מפני נזקי השמש. הסדרה כוללת שילוב של מוצרים לעור רגיש להגנה גבוהה מאוד SPF50+ בזמן החשיפה לשמש, וקרם פנים משקם ייחודי המסייע בהגנה הטבעית של העור ובטיפול בנזקים הממשיכים להצטבר גם לאחר החשיפה לשמש. מוצרי הסדרה נבדקו דרמטולוגית, היפואלרגנים, סנסטיב, ללא פראבנים, ללא בושם, ללא מרכיבים מהחי ולא נוסו על בע"ח.

בסדרה ארבעה מוצרים להגנה בזמן החשיפה לשמש Protect & Calm: תחליב גוף, ספריי שקוף, קרם פנים מועשר בלחות וקרם פנים המכיל מסנני קרינה מינרליים, כולם מעניקים הגנה גבוהה מקרינת השמש +50SPF, הגנה מקרני UVA ו-UVB  ומכילים קומפלקס ייחודי של רכיבים אקטיביים להרגעת העור. בנוסף, הסדרה כוללת קרם פנים Repair המיועד לשימוש לאחר החשיפה לשמש-  לאחר החשיפה לשמש קיים חלון הזדמנויות קצר בו הגוף נלחם על מנת שנזקי השמש לא יתקבעו ב-DNA. קרם פנים Repair הייחודי הינו קרם משקם עוצמתי המסייע בחיזוק ההגנה הטבעית של העור מפני נזקי השמש.

ד"ר פישר ממליץ:

הדרכים הנכונות להגנה מהשמש:

  1. במיוחד יש לתת דגש לאזורים החשופים ביותר לשמש כמו פנים, צוואר, חזה, זרועות ורגליים. לשם המחשה של הכמות המומלצת, כדי לקבל כיסוי טוב יש להשתמש בכ-7 כפיות של תכשיר הגנה (פנים וצוואר 1 כפית, ידיים 1 כפית לכל יד, גב וכתפיים 1 כפית, חזה ובטן 1 כפית, חזה ובטן 1 כפית, רגליים 1 כפית לכל רגל).
  2. 30-15 דקות לפני החשיפה לשמש, באופן אחיד, בשכבה מספקת עד לכיסוי מלא.

ד"ר פישר אולטרסול הינו מותג ההגנה משמש מס' 1 בישראל הנמצא בחזית הפיתוח המדעי של תחום ההגנה משמש. מעבדות המחקר והפיתוח של תשלובת ד"ר פישר בעלות מומחיות של למעלה מ-40 שנה בתחום הפוטו-ביולוגיה וממשיכות להוביל ולחדש מדי שנה את תחום ההגנה משמש תוך יישום תקנים מהמחמירים ביותר בעולם בשילוב טכנולוגיות מתקדמות מסוגן.

תשלובת ד"ר פישר משלבת 55 שנות מומחיות דרמטולוגית ומחקר לצד ידע רפואי ובינלאומי על מנת לפתח את תכשירי ההגנה משמש המתקדמים והחדשניים ביותר הנותנים מענה מיטבי לצרכים השונים של ציבור המשתמשים המאוד מגוון. תכשירי אולטרסול מיוצרים במפעלי ד"ר פישר שהינם בעלי תו הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים המעיד על מצוינות תפעולית במגוון תחומי איכות. תכשירי אולטרסול מיוצרים תוך שימוש במרכיבים המתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר תחת אבטחת איכות קפדנית בהתאם לתקני הייצור הבינלאומיים המחמירים ביותר. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

צילום: יעל האן, ד"ר פישר אולטרסול